آ،ین فراخوان برای XUV700 برای واحدهای تولید شده در تاسیسات این شرکت در چاکان، ماهاراشترا قابل اعمال است.

پس از خدمات مهمی که در اوایل سال جاری در ماه جولای و فراخو، مربوط به توربوشارژر در ماه سپتامبر صادر شد، XUV700 برای رفع برخی مشکلات سیستم تعلیق جلوی خود با فراخوان دیگری مواجه شد. همانطور که توسط کاربران گزارش شده است، صدای ‘gud-gud’ از سیستم تعلیق جلو می آید. تکنسین های شرکت این مشکل را شناسایی کرده اند که به بوش عقب بازوی کنترل پایین جلو مرتبط است.
VIN برای واحدهای آسیب دیده ماهیندرا XUV700 N6K18709 است. به نظر می رسد که این مشکل در یک دوره زم، مشخص یا افزایش می یابد. به نظر نمی رسد این یک موضوع مهم باشد. یک تعمیر شناسایی شده است و در دسترس همه واحدهای آسیب دیده XUV700 قرار خواهد گرفت.
فراخوان ماهیندرا XUV700
صدای Gud-gud که از سیستم تعلیق جلو می آید بر J17 – XUV700 دیزل MT، J18 – XUV700 دیزل AT، J19 – XUV700 بنزین MT و J20 – XUV700 بنزین AT تأثیر می گذارد. طبق بولتن خدمات فنی صادر شده توسط این شرکت، راه حل شامل استفاده از بازوی کنترل پایینی جلوی جدید و بوش عقب بازوی کنترل پایینی جدید است.
قطر بیرونی بوش از 64.7 میلی متر به 68 میلی متر افزایش یافته است. آستین بوش عقب LCA LH/RH و قطر LCA برای جا دادن بوش با قطر بزرگتر اصلاح شده است. همراه با رفع نویز ‘gud-gud’، تغییرات همچنین عملکرد کلی سیستم تعلیق جلو را بهبود می بخشد.

به مالکان آسیب دیده XUV700 به صورت جداگانه اطلاع داده می شود و پس از آن خودرو می تواند برای تعمیرات لازم به مرکز خدمات منتقل شود. کاربران همچنین می توانند برای XUV700 خود برای پیکاپ برنامه ریزی کنند. مشخص نیست چه مدت طول می کشد تا این اصلاح در واحدهای آسیب دیده اعمال شود. دستورالعمل های مفصلی در مورد روندی که برای اجرای اصلاح باید دنبال شود صادر شده است.
درست مانند فراخوان های قبلی، این تعمیر به صورت رایگان برای صاحبان ارائه می شود. حتی اگر برخی از مالکان در حال حاضر با این مشکل مواجه نباشند، ممکن است اصلاح همچنان به ،وان یک اقدام احتیاطی اعمال شود. چنین مسائلی می تواند پس از یک بازه زم، خاص یا تعداد کیلومترهای تعیین شده روی کیلومتر شمار ظاهر شود.
سایر فراخوان ها در سال 2022
با وجود صدها قطعه که از چندین فروشنده تهیه شده است، بررسی هر یک از جنبه های تعامل آنها ممکن نیست. این امر به ویژه در درازمدت زم، که خودروها در شرایط واقعی آزمایش می شوند صادق است.
به جز ماهیندرا، خودروسازان دیگری مانند کیا و ماروتی نیز امسال فراخو، صادر کرده بودند. در مورد کیا، فراخوان برای Carens در ماه اکتبر صادر شد. این یک فراخوان داوطلبانه برای بررسی مشکلات احتمالی با نرم افزار ماژول کنترل کیسه هوای Carens بود. تقریباً تمام واحدهای تولید شده تا آن زمان بخشی از فراخوان بودند.
Maruti در ماه آگوست فراخو، برای مدل Dzire Tour S خود که برای استفاده تجاری در نظر گرفته شده است، صادر کرده بود. فراخوان شامل بازرسی سیستم کیسه هوای احتمالی معیوب بود. در مجموع 166 واحد تحت تأثیر قرار گرفتند که بین 6 تا 16 آگوست 2022 ساخته شدند.
منبع: https://www.rushlane.com/mahindra-xuv700-recall-over-gud-gud-suspension-noise-12453919.html