تغییرات دیگر شامل درج پارچه آبی برای صندلیها و داشبورد، و تزئینات براق فیبر کربنی است. نشان SP51 و لوگوی ، فراری فراری نیز در چندین مکان در سراسر کابین گلدوزی شده است، از جمله کفپوش، تکیه گاه سر، و پایه بازوی تونل مرکزی.
این شرکت مستقر در مارانلو به طرز ماهرانهای حلقههای چرخشی SP51 را زیر بال فیبر کربنی که روی دو پایه پرنده خودرو قرار گرفته است، پنهان کرد.
هیچ ادعایی درباره عملکرد SP51 وجود ندارد، اما 812 GTS قادر است شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت را در 2.9 ث،ه طی کند و حدا،ر سرعت آن 340 کیلومتر در ساعت است.
چرخ های عقب را از طریق یک گیرب، هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه به حرکت در می آورد.
فراری میگوید با این ذهنیت، زمان زیادی را صرف شبیهسازیهای دینامیک سیالات مح،اتی خود کرده است تا خودرو «نهایی در [cabin] راحتی» در حالی که همان «احساس باد» 812 GTS را حفظ می کند.
SP51 با مجموعه ای از نوارهای آبی و سفید که یادآور فراری 410 S 1955 است، با رنگ سه لایه ای که خودروساز Rosso P،ionale نامیده می شود، به پایان رسیده است و بر روی یک چرخ آلیاژی منحصر به فرد با بال های فیبر کربن روی هر پره سوار می شود. .
در حالی که SP51 و 812 یک پلت فرم و پیشرانه مش، دارند و به وضوح از یک قالب طراحی شده اند، بدنه SP51 تا حد زیادی منحصر به فرد است. در مورد تنها اجزای خارجی مش،ی که میتو،م ببینیم، آینههای بغل، دستگیرههای در و چراغهای عقب هستند.
بیشتر: همه چیز فراری 812
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/ferrari-sp51-one-off-v12-roadster-unveiled
اگرچه GTS یک سقف سخت کانورتیبل است، اما SP51 کاملاً یک تجربه در فضای باز است زیرا اصلاً سقفی وجود ندارد.
ساخته شده برای یک فرد ،ن تایوان، که گفته می شود یکی از “کل،یونرهای برجسته” فراری در جهان است. فراری SP51 یک رودستر روباز سفارشی بر اساس 812 GTS است.
مانند 812 Superfast و GTS، SP51 دارای تنفس طبیعی است 6.5 لیتری V12 زندگی زیر کاپوت بلند 12 گلد، که به صورت طولی در موقعیت وسط کشتی جلو نصب شده است 588 کیلو وات و 718 نیوتن متر.
با این حال، SP51 دارای تریم جیر مصنوعی در همان سایه قرمز بیرونی است، در حالی که رنگ سفید و آبی استفاده شده برای نوارها به تونل مرکزی و دوخت فرمان منتقل شده است.
همانند دیگر ساختهای منحصربهفرد فراری، فضای داخلی تا حد زیادی از خودروی اهداکننده منتقل میشود.