فرناندو آلونسو با انزو از گذشته فراری خود خداحافظی می کند

این حراج قرار است در 8 ژوئن برگزار شود و بیش از 40 خودروی ک،یک فراری دیگر از جمله یکی از یکی را به نمایش بگذارد. فراری 365 GTC/4 «ماشین ساحلی» 1972، و الف فراری 328 GTS ،گ 1988.

فراری تنها 399 نمونه از این مدل را تولید کرد. این خودرو دارای یک موتور 6.0 لیتری V12 است که 485 کیلووات قدرت و 657 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و می تواند در 3.1 ث،ه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

فرناندو آلونسو، راننده مسابقات فرمول یک، خود را به حراج می گذارد 2011 فراری انزوانتظار می رود که در اوا، این ماه حداقل 5 میلیون یورو (8233942 دلار استرالیا) به فروش برسد.

Laurent Blomet، بنیانگذار و مدیر MonacoCarAuctions، گفت: ما پیوند بسیار خاصی با فراری داریم – نه تنها به ،وان علاقه مندان بلکه به ،وان کارشناسان واقعی این برند.

این یک انزو ساخت اولیه است که به آن اسکوکا N.1 می گویند و با رنگ ک،یک فراری Rosso Corsa رنگ شده است.

MonacoCarAuctionsکه مسئول فروش است، ادعا می کند که این وسیله نقلیه تنها 4800 کیلومتر روی کیلومترشمار مسافت دارد و دارای گواهینامه اصلی فراری ک،یک است.

  • فرناندو آلونسو با انزو از گذشته فراری خود خداحافظی می کند
    فراری 365 GTC/4 ماشین ساحلی 1972
  • فرناندو آلونسو با انزو از گذشته فراری خود خداحافظی می کند
    فراری 365 GTC/4 ماشین ساحلی 1972
  • فرناندو آلونسو با انزو از گذشته فراری خود خداحافظی می کند
    فراری 365 GTC/4 ماشین ساحلی 1972

“همه در MonacoCarAuctions مشتاقانه منتظر استقبال داوطلبان آنلاین و در اتاق موناکو هستند، برای چیزی که نوید فروش استثنایی و انحصاری را می دهد.”

از ویدیوی زیر از این مجموعه حماسی متال با ارزش بیش از 20 میلیون دلار لذت ببرید.

حراج افتتاحیه ما در موناکو شاهد عبور برخی از کمیاب‌ترین و خاص‌ترین خودروهای کاوالینو از بلوک حراج خواهد بود.

  • فرناندو آلونسو با انزو از گذشته فراری خود خداحافظی می کند
    فراری 328 GTS ،گ 1988
  • فرناندو آلونسو با انزو از گذشته فراری خود خداحافظی می کند
    فراری 328 GTS ،گ 1988
  • فرناندو آلونسو با انزو از گذشته فراری خود خداحافظی می کند
    فراری 328 GTS ،گ 1988




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/fernando-alonso-farewells-enzo-from-his-ferrari-past

CarExpert اخیراً این شانس را داشتم که انزو نمادین را به همراه 288 GTO، F40، F50 و LaFerrari در ملبورن و قبل از فرمول یک استرالیا بررسی کنم.