فرهنگ ضعیف در تسلا منجر به فناوری “ناامن” شد – گزارش

بر اساس یک گزارش جدید از ایالات متحده، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، مهندس، را که به او هشدار داده بودند شرکت نباید رادار را از خودروهای خود حذف کند، رد کرد.

آقای ماسک در سال 2019 گفت که تا اواسط سال 2020، این شرکت “بیش از یک میلیون خودروی تسلا با سخت افزار کامل خودران در جاده ها خواهد داشت” که آنقدر قابل اعتماد هستند که راننده “می تواند بخوابد”.

“شما نمی تو،د پیش بینی کنید که ماشین قرار است چه کاری انجام دهد.”

ایلان مدام توییت می کند، “اوه، ما تقریباً آماده ایم، ما تقریباً رسیده ایم.” [but] از نظر داخلی، ما به جایی نزدیک نیستیم، بنابراین اکنون باید سخت‌تر و سخت‌تر و سخت‌تر کار کنیم.»

NHTSA دو تحقیق در Autopilot دارد که یکی از آنها در مرحله تحلیل مهندسی است و به بررسی تصادفات با وسایل نقلیه اضطراری ثابت می‌پردازد، در حالی که دیگری گزارش‌های ترمز فانتوم را بررسی می‌کند.

تسلا رادار را نیز حذف نکرده است. سنسورهای اولتراسونیک سال گذشته تبر را به دست آوردند و تسلا استدلال می‌کرد که Tesla Vision مبتنی بر دوربین آن تا جایی بهبود می‌یابد که نیازی به این حسگرها نباشد.

  • فرهنگ ضعیف در تسلا منجر به فناوری

طبق گزارش‌ها، این تیم در ماه‌های اخیر اعضایی از جمله مدیران ارشد را از دست داده است، در حالی که ده‌ها مهندس تسلا به توییتر منتقل شده‌اند که اخیراً توسط آقای ماسک ،یداری شده است.

کارمندان سابق تسلا که با آنها صحبت ،د پست مشکلات شرکت در این زمینه را به سرعت سریع توسعه و سبک رهبری نامنظم آقای ماسک نسبت داد و استدلال کرد که آنها مجبور شدند با سرعتی سرسام‌آور کار کنند و فناوری‌هایی را که آماده نبود، کنار بگذارند.

آنها همچنین استدلال ،د که فرهنگ احترام در تسلا وجود دارد و ،، که بر خلاف میل آقای ماسک عمل می ،د، خاتمه یافتند.

طبق گزارش‌ها، تسلا زم، که ویدیوهای خودر، کامل را در عمل پست می‌کرد، مدعی شد که از فناوری به‌درستی استفاده کرده است.

حتی یک منبع گفت که این نرم افزار برای استفاده در جاده های عمومی ایمن نیست.

  • فرهنگ ضعیف در تسلا منجر به فناوری

سهامداران همچنین اخیراً طرح دعوای دسته جمعی را علیه تسلا در دادگاه فدرال سانفرانسیسکو ارائه ،د و استدلال ،د که توسط شرکت با اظهارات نادرست و گمراه کننده در مورد فناوری که “خطر جدی تصادف و آسیب ایجاد می کند” فریب خورده اند.

داده‌های NHTSA نشان می‌دهد که گزارش‌های مربوط به این پدیده طی سه ماه به 107 شکایت رسیده است، در حالی که در 22 ماه گذشته فقط 34 مورد گزارش شده بود. متعاقباً رگولاتور پس از دریافت 354 شکایت در طول 9 ماه، تحقیقاتی را آغاز کرد.

بیشتر: تسلا بیش از 360000 خودرو را به دلیل «خودر، کامل» که قو،ن جاده را زیر پا می گذارد، فراخوان می کند.
بیشتر: تسلا تحت تحقیقات جنایی ایالات متحده به دلیل ادعاهای خودران – گزارش
بیشتر: تس، با حذف سنسورها به طور موقت عملکرد خود را از دست می دهد
بیشتر: طرح دعوای دسته جمعی علیه خلبان خودکار تسلا، ادعاهای خودران کامل




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/poor-culture-at-tesla-led-to-unsafe-technology-report

با این حال، به تازگی در فوریه امسال، تسلا مجبور شد به‌روزرس، هوایی را ارائه کند، زیرا نسخه بتا کامل خودران آن «به طور بالقوه می‌تواند قو،ن یا آداب و رسوم ترافیک محلی را در حین اجرای مانورهای رانندگی خاص نقض کند».

این تصمیم به این م،ی بود که برخی از خودروها فاقد ویژگی‌های کلیدی تسلا بودند، زیرا فناوری مبتنی بر دوربین نمی‌توانست به تنهایی از آنها پشتیب، کند، از جمله احضار و احضار هوشمند.

گزارشی از واشنگتن پست با کارمندان مختلف سابق شرکت مصاحبه کرد، از جمله برخی از آنها که به شرط ناشناس ماندن “از ترس انتقام” با این رسانه صحبت ،د.

ولی واشنگتن پست گزارش‌ها حاکی از این است که برخی از مهندسان تسلا متحیر بودند و استدلال می‌،د که اگر دوربین‌ها در معرض قطرات باران یا نور شدید خورشید قرار بگیرند، خودروهای تسلا بدون رادار مستعد اشتباهات اساسی خواهند بود.

  • فرهنگ ضعیف در تسلا منجر به فناوری

آقای برنال که فعالیت اخیر توییتر را “تنها نوک کوه یخ در نحوه کار او با تسلا” خواند، گفت: “هیچ ، من را باور نکرد که کار برای ایلان به همین شکل است تا زم، که دیدند او چگونه توییتر را اداره می کند.”

  • فرهنگ ضعیف در تسلا منجر به فناوری

جان برنال، یک اپراتور آزمایشی سابق در بخش خلبان خودکار تسلا که در فوریه 2022 ا،اج شد، گفت: «سیستم در داخل بسیار کند پیشرفت می کرد» اما «مردم می خواستند محصولی در دستان خود داشته باشند».

گزارش شده است که و، دادگستری ایالات متحده به ،وان بخشی از تحقیقات، اسناد مربوط به خودر، کامل را درخواست می کند، در حالی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در حال بررسی نقش آقای ماسک در تبلیغ ادعاهای خودران خودروهای تسلا است.

  • فرهنگ ضعیف در تسلا منجر به فناوری

همراه با تداوم عرضه به اصطلاح بتای خودران کامل تسلا، گزارش شده است که خودروها برای خطرات خیالی توقف می‌،د، علائم خیابان‌ها را اشتباه تفسیر می‌،د، و موانع را تشخیص نمی‌دادند – از جمله وسایل نقلیه اضطراری، چیزی که منجر به اداره ملی بزرگراه و ایمنی ترافیک (NHTSA) شد. ) باز ، یک کاوشگر.

بعضی از پست منابع افزایش ناگه، گزارش‌های مربوط به «ترمز فانتوم» در خودروهای تسلا را به حذف رادار نسبت می‌دهند.

  • فرهنگ ضعیف در تسلا منجر به فناوری

یکی از مهندسان سابق تسلا اتوپایلوت گفت: «فقط می‌دانستم که قرار دادن آن نرم‌افزار در خیابان‌ها بی‌خطر نیست. پست به شرط ناشناس ماندن

طبق گزارش‌ها، این مسائل منجر به افزایش تصادفات و نزدیک به غیبت شد.

با این وجود، این شرکت با این طرح پیش رفت و در می 2021 اعلام کرد که رادار خودروهای جدید را حذف خواهد کرد. متعاقباً شروع به غیرفعال ، رادار در وسایل نقلیه ای که قبلاً تولید شده بودند نیز کرد.

طبق گزارش‌ها، آقای ماسک واحدهای رادار خودروهای تسلا را به ،وان موردی که می‌توان برای کاهش هزینه‌ها حذف کرد، به صفر رساند و استدلال کرد که هشت دوربین خودرو برای پشتیب، از کمک راننده فعال آن کافی است. او همچنین استدلال کرد که نیازی به ،یب سنسوری که ،یبی از دوربین ها و رادار فراهم می کند وجود ندارد.