همگام با روحیه جشن ها، خودروهای هوندا هند تخفیف هایی را در طیف محصولات خود ارائه می دهد. در حالی که نسل پنجم هوندا سیتی تخفیف هایی را ارائه می دهد که حدود 27.5 هزار روپیه اضافه می کند، تخفیف نسل چهارم شهر به مزایای وفاداری 5 هزار روپیه محدود می شود. مزایای هوندا Amaze به 8 هزار روپیه می رسد و مزایای J، و WRV به ترتیب 25 و 27 هزار روپیه ذکر شده است.
در حالی که سبد محصولات هوندا خاص است، این احتمال وجود دارد که در ماه های آینده محدودتر شود. سیتی قوی ترین پیشنهاد خود باقی خواهد ماند اما بدون نسل چهارم. در زم، که نسل پنجم عرضه شد، هوندا تصمیم گرفت در کنار آن به فروش نسل چهارم خود ادامه دهد.
یویچی موراتا، مدیر بازاریابی و فروش هوندا کارز هند با مسئولیت محدود، گفت: «تحرک تقاضا همچنان قوی است که برای صنعت خودرو بسیار دلگرم کننده و مثبت است، زیرا ما وارد فصل جشن می شویم. با این حال، در سمت عرضه، ما همچنان با موانع ناشی از کمبود تراشه جه، مواجه هستیم که بر حجم تولید ما تأثیر می گذارد و منجر به طول، شدن دوره انتظار برای مدل های ما می شود. ما در تلاش هستیم تا تولیدمان را با بهترین تلاشهایمان برای جبران این کمبود طول،مدت هماهنگ کنیم.»
هوندا جاز و WRV برای بازار هند
در حال حاضر، حتی بازیگران جدید در بازار خودروی هند نیز اقدام به عرضه UV های جمع و جور کرده اند. اما هوندا نه. بر اساس J،، WRV، یک راه اندازی نسبتاً جدید در هند تا پایان دوره مالی در دسترس نخواهد بود. به جای آن، می توان منتظر یک UV فشرده بود که تولید آن تا یک سال دیگر آغاز می شود. با توجه به اینکه استراتژی فشرده UV از نظر افزایش حجم معجزه کرده است، هوندا به راحتی می تواند به دنبال افزایش فروش فوری پس از عرضه باشد.
فروش انباشته با 24.66 درصد کاهش به 10125 دستگاه کاهش یافته است. مجموع فروش از 13439 دستگاه به 3314 واحد کاهش یافت. رشد فروش MoM از 6784 دستگاه 14.52 درصد گزارش شده است. افزایش حجم به 985 واحد رسید.

هوندا کارز هند کاهش فروش داخلی و رشد صادرات را در آگوست 2022 گزارش کرد. فروش انباشته کاهش یافت

هوندا کارز هند در آگوست 2022 فروش عمده را 7769 دستگاه گزارش کرد. فروش سالانه 20.49 درصد از 11177 واحد کاهش یافت. کاهش حجم به 3408 واحد رسید. صادرات در این ماه با رشد 4.16 درصدی به 2356 واحد رسید. افزایش حجم از 2262 واحد 94 واحد گزارش شده است.

هوندا جاز، که بیش از یک دهه است، اولین ،وجی HCIL خواهد بود. و در حال حاضر، این امر تولیدکننده خودرو را از بخش خودروهای کوچک خارج میکند، یک زمین بازی مقرونبهصرفه که تولیدکنندگان را با موفقیت فوری مواجه کرده است.
منبع: https://www.rushlane.com/،nda-car-sales-aug-2022-city-amaze-j،-wrv-12448255.html
به مرور زمان تولید آن متوقف خواهد شد و اکنون به نظر می رسد هوندا به توقف تولید نسل چهارم سیتی نزدیک شده است. اخیرا، HCIL شهر هیب، خود را برای تقویت خط تولید سدان راه اندازی کرد. و هوندا آماز کوچکتر باقی می ماند.