تارون گارگ، مدیر (فروش، بازاریابی و خدمات)، هیوندای موتور هند با مسئولیت محدود گفت: «با انعطاف پذیری عالی که اقتصاد هند در چند فصل اخیر نشان داده است، فصل جشن به شتاب تقاضا دامن زده است. هر سه راهاندازی جدید ما Hyundai VENUE، VENUE N Line و TUCSON در فضای SUV با استقبال بیسابقهای از مشتریان مواجه شدهاند.
هیوندای برای مدت طول، پیشتاز را در رهبری حفظ کرده است و پس از ماروتی سوزوکی در جایگاه دوم قرار گرفته است. همچنین یکی از معدود تولیدکنندگ، است که با برنامههای تجاری اولیه برای ایجاد یک شبکه صادراتی قوی شایسته است.
صادرات نیز در رنگ سبز است و از 12.7 هزار واحد به 13.5 هزار واحد افزایش یافته است. افزایش حجم 800 واحد در 6.27 درصد است. فروش انباشته از 45791 دستگاه به 63201 دستگاه افزایش یافته است. افزایش حجم با رشد 38 درصدی به 17410 واحد رسید.
فروش هیوندای هند در سه ماهه سوم 2022 نزدیک به 1.5 میلیون دستگاه است
با فروش 149710 دستگاه، رشد 17 درصدی گزارش شده است. فروش از 1,27,995 واحد در سه ماهه سوم 2021 افزایش یافته است. افزایش حجم به 21,715 واحد رسیده است. در سه ماهه دوم 2022، عمده فروشی HMIL در 1,35,295 واحد گزارش شده است. افزایش حجم QoQ با رشد 10.65 درصدی به 14415 واحد رسید.
بخش های UV قوی، رزرو کرتا 36 درصد افزایش یافته است
علاوه بر این، محبوب ترین SUV هند – CRETA با افزایش 36 درصدی رزرو در ماه سپتامبر نسبت به سال گذشته، همچنان در فضای SUV متوسط به برتری خود ادامه می دهد. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا مشتریان را با تحویل های بهبود یافته در این دوره فرخنده خوشحال کنیم.
پتانسیل رشد بازار هیوندای
HMIL به راحتی حدود 50 هزار دستگاه در ماه می فروشد، و با پتانسیل رشد در بخش های UV، این اعداد می تواند بسیار بالاتر باشد. این در صورتی است که صنعت همچنان به رشد خود ادامه دهد و با کاهش فصل جشن دچار رکود نشود.