ایجاد وضعیت فعلی بازار امروز یک وضعیت پر فراز و نشیب بوده است. در پایان ماهها، بازار با وضعیت کمبود قطعات/تراشههای مداوم مواجه بوده است. یکی که تا حد زیادی جه، است، بازار را تا حد قابل توجهی تحت تاثیر قرار داده است.
با پایان یافتن یک ماه دیگر از فروش سریع، هیوندای هند خود را در سبز می بیند. فروش داخلی برای ژوئیه 2022 50500 دستگاه گزارش شده است که از 48042 واحد در سال گذشته افزایش یافته است. افزایش حجم تنها 2.5 واحد با 5.12 درصد رشد گزارش شده است. فروش MoM از 48 هزار واحد با افزایش حجم 1.5 هزار واحدی از رشد 3.06 درصدی افزایش یافت.
تارون گارگ، مدیر (فروش، بازاریابی و خدمات)، هیوندای موتور هند با مسئولیت محدود گفت: “با بهبود وضعیت نیمه هادی ها، بخش خودروهای سواری روندهای مثبتی را نشان می دهد که بر روی شاخه های سبز تقاضای متوقف شده و تمایل مشتری به سمت آن است. تحرک شخصی
با تمرکز فزاینده بر بخش UV تعریف شده مبهم، HMIL اکنون با رقابت قویتری نسبت به عرضههای اخیراً اعلامشده از سایر تولیدکنندگان مواجه خواهد شد. و از آنجایی که این بخش ها به راحتی از یکی به دیگری نفوذ می کنند، این بخش B-SUV است که برای افزایش فعالیت آماده به نظر می رسد.
هیوندای هند رشد فروش داخلی سالانه و مادری را برای جولای 2022 گزارش می دهد. صادرات نیز رشد داشته است
رزروهای جدید هیوندای توسان ماه گذشته افتتاح شد. این هفته، این شرکت قیمت توسان را اعلام خواهد کرد. و HMIL احتمالاً قبل از پایان سال یک ،ا EV جدیدتر را عرضه خواهد کرد. و در حالی که توسان هرگز نمی تواند محصولی با حجم بالا در هند باشد، در اینجا یکی از بزرگ ترین محصولات این برند است. این همچنین تضمین میکند که مردم میتوانند یک خودروی درجه یک را از برندی انتخاب کنند که از طریق فروش خودروهای کوچکتر، سنگر بازار را به دست آورده است.
علاوه بر این، هیوندای توسان که به تازگی راه اندازی شده است، پیش از فصل جشن، شتاب قوی ای ایجاد کرده است و با استقبال چشمگیر مشتریان مواجه شده است. ما نسبت به چشم انداز آینده صنعت خودروی هند خوش بین هستیم.
عرضه هیوندای توسان 2022
نه تنها فروش داخلی، بلکه صادرات نیز بهبود یافته است. با 13351 واحد صادراتی، رشد فروش سالانه 9.37 درصد گزارش شده است. افزایش حجم از 12207 واحد به 1144 واحد رسید. مجموع فروش از 60249 دستگاه به 63851 دستگاه رسید. افزایش حجم کل 3.6 هزار واحد با رشد 6 درصدی گزارش شده است. پیشروترین نمودارهای فروش هیوندای مانند Creta، Venue، i20، Grand i10 NIOS، Alcazar، Aura و غیره هستند.
با بهبود بسیار وضعیت در حال حاضر، انتظارات بازار نیز بهبود یافته است. به خصوص که دوره پیش رو یکی از فصل های طول، جشن است. با فصل اوج کشاورزی وابسته به باران های موسمی، و فصل جشنی که به زودی وسایل را انتخاب می کند، H2 کارهای زیادی برای آن دارد.