فوردهای آینده «آمریکایی‌تر» می‌شوند، فوکوس تبر را می‌گیرد

حرکت به سمت شاسی‌بلندهای با حاشیه بالاتر بازتاب حرکتی مشابه در بازار آمریکای شمالی است، جایی که فورد طی چند سال گذشته Fiesta، Focus، Fusion (معروف به Mondeo) و Taurus را کنار گذاشته و تنها موستانگ و GT را در برند Blue Oval باقی گذاشته است. صف خودروهای سواری

اخبار خودرو اروپا گزارش می‌دهد که فورد اروپا جایگاه خود را به ،وان یک برند آمریکایی‌تر تغییر می‌دهد، حتی زم، که دو کراس اوور الکتریکی مبتنی بر معماری MEB فول،‌واگن را برای سودآوری بیشتر آماده می‌کند.

این خودرو هم سدان‌های کوچک فو، و هم اسکورت و همچنین نسل جدیدی از موندئو را ارائه می‌کند که در خاورمیانه با نام Taurus نیز به فروش می‌رسد.

او افزود: “دیگر “و،ل ساده” در میان ما وجود ندارد،” وی خاطرنشان کرد که شرکت به جای حجم بالاتر سودآوری بیشتری را دنبال می کند. فورد همچنین در حال انتقال به مدل فروش نمایندگی در اروپا است.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، تولید فیستا در سال 2023 به پایان می رسد و مشتریان در عوض به پوما هدایت می شوند. دومی در سال 2024 یک نسخه الکتریکی خواهد داشت.

  • فوردهای آینده «آمریکایی‌تر» می‌شوند، فو، تبر را می‌گیرد
    Fiesta ST
  • فوردهای آینده «آمریکایی‌تر» می‌شوند، فو، تبر را می‌گیرد
    تمرکز ST

مدل های آینده ما بیشتر آمریکایی هستند و از سال 2030 همه آنها الکتریکی خواهند بود.

در حالی که فورد در چند سال گذشته چندین فصل سودآور در اروپا داشته است، عملکرد آن ثابت نبوده است.

همچنین تنها یک برند در اروپا دارد و اخبار خودرو اروپا توجه دارد که مقیاس کوچکتر آن به این م،ی است که به دلیل عدم صرفه جویی در مقیاس برای رقبایی مانند Stellantis با هزینه های بالاتری روبرو می شود، اما نمی تواند وسایل نقلیه خود را بالاتر از رقبا قیمت گذاری کند.

آب کم عمق به میراث آمریکایی خود متمایل شده و بر خودروهای شاسی بلند و خودروهای اروپایی در اروپا تمرکز می کند، که پایان دوره را نیز به همراه خواهد داشت. تمرکز.

در حالی که فورد در حال حذف خط تولید خودروهای سواری خود در بازارهایی مانند اروپا، آمریکای شمالی و استرالیا است، عملیات چینی آن در مسیر متفاوتی در حال انجام است.

در اروپا، خودروهای خود را با شعار “روح ماجراجویانه” که به گفته او مخفف ارزش های آمریکایی “آزادی، فضای باز و ماجراجویی” است به بازار عرضه می کند.

  • فوردهای آینده «آمریکایی‌تر» می‌شوند، فو، تبر را می‌گیرد
    کاوشگر
  • فوردهای آینده «آمریکایی‌تر» می‌شوند، فو، تبر را می‌گیرد
    پوما
  • فوردهای آینده «آمریکایی‌تر» می‌شوند، فو، تبر را می‌گیرد
    موستانگ Mach-E

Bronco را در سال 2023 در بازارهای منتخب اروپایی عرضه می کند، تولید دو مدل مبتنی بر MEB را در همان سال آغاز می کند و تولید فو، را در سال 2025 پایان می دهد.

  • فوردهای آینده «آمریکایی‌تر» می‌شوند، فو، تبر را می‌گیرد
    برونکو
  • فوردهای آینده «آمریکایی‌تر» می‌شوند، فو، تبر را می‌گیرد
    رنجر رپتور
  • فوردهای آینده «آمریکایی‌تر» می‌شوند، فو، تبر را می‌گیرد
    موستانگ 2024

کریستین وینگارتنر، مدیر بازاریابی فورد در آلمان، گفت: «ما از فرصت استفاده می‌کنیم تا کاملاً خودمان را تغییر دهیم.

  • فوردهای آینده «آمریکایی‌تر» می‌شوند، فو، تبر را می‌گیرد

بیشتر: خداحافظ، فیستا: چگونه دریچه شهر فورد تکامل یافت




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/future-fords-to-be-more-american-focus-getting-the-axe

بر اساس گزارش انجمن صنعت ACEA، این شرکت در 10 ماهه اول سال جاری 4.7 درصد از بازار خودروهای سواری اروپا را در اختیار داشت، در مقایسه با 24.6 درصد برای گروه فول، واگن و 18.8 درصد برای Stellantis – که هر دو به طور قابل توجهی بیشتر هستند. برندها، از جمله برندهای درجه یک.

  • فوردهای آینده «آمریکایی‌تر» می‌شوند، فو، تبر را می‌گیرد
    اوا
  • فوردهای آینده «آمریکایی‌تر» می‌شوند، فو، تبر را می‌گیرد
    موندئو

جدا از وانت ها، فورد استرالیا در حال حاضر تنها دو وسیله نقلیه از اروپا تهیه می کند: پوما و اسکیپ. دومی در آنجا به ،وان Kuga شناخته می شود و همزاد فرار آمریکای شمالی است که نزدیک است توسط Bronco Sport فروش بیشتری داشته باشد.

موندئو یک همتای سواری بالاتر در Evos دارد، در حالی که فورد چین علاوه بر مدل‌های جه، مانند Explorer و Escape، شاسی‌بلندهای منحصربه‌فردی را به شکل Territory، Equator و Equator Sport می‌فروشد.

فورد همچنین مدل های جدیدی مانند کراس اوور Maverick ute و Bronco Sport را عرضه کرده است.

با وجود اینکه فورد اروپا به سمت هدف خود ی،ی خط تولید فقط خودروهای برقی پیش می رود، همچنان رنجر رپتور و موستانگ را عرضه خواهد کرد.

فیستا و فو، قبلاً در استرالیا متوقف شده اند و این شرکت به مشکلات عرضه اشاره کرده است. هر دو فقط به انواع ST اسپرت کاهش یافته بودند.