از بسیاری جهات، درست ، آن سختتر و مهمتر است. مجبوری، وگرنه بی ربط هستی.»
بیشتر: همه چیز فورد رنجر
از بسیاری جهات، درست ، آن سختتر و مهمتر است. مجبوری، وگرنه بی ربط هستی.»
بیشتر: همه چیز فورد رنجر
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/ford-stays-quiet-on-electrified-ranger-keeps-options-open
“اجازه دهید هزار مشتری را در اینجا بیاورم و سپس از آنها بپرسم… زیرا نکته این است، درست است؟” معاون برنامه های محصول موتور احتراق داخلی (ICE) فورد را پرسید ترور ورتینگتون
“اگر آینده یک PHEV است یا آینده یک BEV است یا آینده، خدای ناکرده، چیز دیگری است… ما یک معماری داریم که به نیازهای مشتریان از نظر میزان پولی که مایل به ،ج ، هستند پاسخ می دهد.” چگونه آنها از وسیله نقلیه خود استفاده می کنند.
میتوانم اینجا بنشینم و بگویم، فکر میکنم [we s،uld do X]اما واقعاً چیزی که ما سعی کردهایم با رنجر و اورست متفاوت انجام دهیم این است که از مشتریان برای تعیین اولویتها و کارهایی که انجام میدهیم استفاده کنیم.
اما او اذعان کرد که برخی از PHEV های خود فورد تعادل من، را رعایت نکرده اند.
علاوه بر گزارشهای مربوط به Ranger PHEV، یک پرونده علامت تجاری در اروپا برای یک Ranger Lightning جاسوسی شده است – که به یک نسخه بالقوه EV اشاره دارد.
با PHEV هایی که ما انجام داده ایم، نمی خواهم آنها را نام ببرم، اما می د،د، برخی از آنها واقعاً، واقعاً خوب عمل کرده اند. و هنگامی که به نوعی میگویید «چرا، چرا، چرا»، به این دلیل است که ما ا،امات اروپایی را برای آنچه که یک PHEV قرار است انجام دهد را درک کردهایم و این به خوبی کار میکند».
من واقعاً نمی دانم مسیر چیست. منظورم این است که من چیزهایی را میدانم که روی آن کار میکنیم، اما قرار نیست در مورد آن صحبت کنیم.»
انتظار می رود رنجر PHEV و همتای اورست آن با یک موتور 2.3 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی با سیستم هیب، پلاگین عرضه شود.
آب کم عمق مدیران اجرایی در دیترویت این هفته جزئیات مربوط به پلاگین هیب، را تایید ن،د تکاور، یا با شایعات مربوط به نسخه EV درگیر شوید – در عوض بگویید مشتریان آن به تعریف نسخه های برقی آینده دستگاه پرفروش آن کمک می کند.
آقای ورتینگتون گفت که هر PHEV باید به طور من، کالیبره شود، برخی برای حدا،ر صرفه جویی و برخی برای عملکرد تنظیم شوند.
PHEV های دیگری نیز وجود دارد که ما در جایی انجام داده ایم که یکی از آنها را به ،وان وسیله نقلیه اختصاص داده شده داشته ام، خودروی اجاره ای [and] شما به خوبی پیش رفته اید، “آن 15 مایل فوق العاده بود، اما اکنون چه اتفاقی می افتد؟” الان باید برم و وصلش کنم و دوباره شارژش کنم.
رنجر در 180 بازار فروخته می شود. این متنوع ترین محصولی است که می فروشیم. و بنابراین فرآیند گوش دادن به مشتریان و درک واقعی اینکه چگونه آنها را با هم گروه بندی می کنید و چه نوع زمینه های مش،ی وجود دارد که می تو،م درست بگوییم، ما به این سمت یا آن سمت خواهیم رفت.”
رنجر به ،وان یکی از جه، ترین مدل های فورد، چالشی منحصر به فرد را برای مهندسان فورد ایجاد می کند.
این پیشرانه با موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر پلاگین هیب، موجود در فورد اسکیپ و کراس اوورهای لینکلن کورسیر مرتبط و همچنین سیستم 3.0 لیتری V6 PHEV دو توربوشارژ موجود در لینکلن آویاتور و فورد ا،پلورر بازار اروپا متفاوت است. .
فورد رسما تایید کرده است که پلت فرم T6 رنجر از برقیسازی پشتیب، میکند و محدوده خودروهای تجاری اروپایی آن تا سال 2024 به 100 درصد «قابلیت آلایندگی صفر» خواهد رسید.
PHEV ها حدود 270 کیلووات نیرو و 680 نیوتن متر گشتاور تولید می کنند و انتظار می رود مصرف سوخت ،یبی 3.0 لیتر در 100 کیلومتر را ارائه دهند.
او با اشاره به تغییر ابعاد فیزیکی با جدیدترین نسل افزود: «آنچه که ما سعی میکنیم انجام دهیم این است که وسایل نقلیهای بسازیم که در آن جایگزینهای آینده را اثبات کنیم».
با این حال، هنوز به طور رسمی تایید نکرده است که یکی از بدترین رازهای این صنعت می تواند باشد: اینکه یک رنجر هیب، پلاگین در راه است.
بنابراین همه چیز به مشتریان برمی گردد. واقعا اینطور است. من نمی توانم بیش از حد بر آن تأکید کنم.»