در زمان عرضه، فورد گفت که قاب رپتور آنقدر نسبت به خودروی معمولی (و مدل قبلی آن) تقویت شده است که تقریباً یک پلت فرم منحصر به فرد است.
تغییرات خارجی به یک میله ، نر و یک نوار نور LED، همراه با صفحه ضربه ای با هسته سخت تر، در جلو محدود می شود. چرخها واحدهای Met،d Racing هستند و سمت راست بدنه اکنون محل اسنورکل است.
زیر پوست، به نظر می رسد رپتور باجا محدود شده بر سیستم تعلیق فا، ریسینگ خودروی تولیدی سوار است.
ما شرط میبندیم که رانندگان در حالت Baja Mode کار کنند، که سیستم ضد تاخیر موتور را آماده میکند، به فرمان وزن میافزاید، کمکهای الکترونیکی راننده را شل میکند و به اگزوز اجازه میدهد از بالای ریههای خود آواز بخواند.
پایین، سینی یک نوار نور LED دیگر به همراه چرخ های یدکی را در خود جای داده است. با وجود ص،هها، شیارها و حتی تلههای انفجاری که در صحرا پراکنده شدهاند، تعویض چرخهای رقبا در میانهی مراحل غیرعادی نیست، بنابراین داشتن لوازم یدکی فراوان در آستین شما بسیار مهم است.
همراه با هل دادن شدید مالکان به جاده های پشت سر، و گاه به گاه ورزشکار، که مایل به پ، از ماشین خود بودند، مشخصاً بخشی از این تقویت ها برای آماده ، رپتور برای بیابان بود.
قدرت در رپتور جاده ای از یک موتور 3.0 لیتری توربوشارژ دوقلو V6 ناشی می شود. 292 کیلو وات و 583 نیوتن متر، از طریق سیستم چهار چرخ متحرک تمام وقت به هر چهار چرخ ارسال می شود.
بیشتر: فورد رنجر رپتور – هر آنچه که باید بد،د
بیشتر: بررسی فورد رنجر رپتور 2023