فورد رنجر رپتور ساخت استرالیا که با باجا 1000 رانده می شود

در زمان عرضه، فورد گفت که قاب رپتور آنقدر نسبت به خودروی معمولی (و مدل قبلی آن) تقویت شده است که تقریباً یک پلت فرم منحصر به فرد است.

تغییرات خارجی به یک میله ، نر و یک نوار نور LED، همراه با صفحه ضربه ای با هسته سخت تر، در جلو محدود می شود. چرخ‌ها واحدهای Met،d Racing هستند و سمت راست بدنه اکنون محل اسنورکل است.

زیر پوست، به نظر می رسد رپتور باجا محدود شده بر سیستم تعلیق فا، ریسینگ خودروی تولیدی سوار است.

ما شرط می‌بندیم که رانندگان در حالت Baja Mode کار کنند، که سیستم ضد تاخیر موتور را آماده می‌کند، به فرمان وزن می‌افزاید، کمک‌های الکترونیکی راننده را شل می‌کند و به اگزوز اجازه می‌دهد از بالای ریه‌های خود آواز بخواند.

پایین، سینی یک نوار نور LED دیگر به همراه چرخ های یدکی را در خود جای داده است. با وجود ص،ه‌ها، شیارها و حتی تله‌های انفجاری که در صحرا پراکنده شده‌اند، تعویض چرخ‌های رقبا در میانه‌ی مراحل غیرعادی نیست، بنابراین داشتن لوازم یدکی فراوان در آستین شما بسیار مهم است.

  • فورد رنجر رپتور ساخت استرالیا که با باجا 1000 رانده می شود
  • فورد رنجر رپتور ساخت استرالیا که با باجا 1000 رانده می شود

همراه با هل دادن شدید مالکان به جاده های پشت سر، و گاه به گاه ورزشکار، که مایل به پ، از ماشین خود بودند، مشخصاً بخشی از این تقویت ها برای آماده ، رپتور برای بیابان بود.

  • فورد رنجر رپتور ساخت استرالیا که با باجا 1000 رانده می شود
  • فورد رنجر رپتور ساخت استرالیا که با باجا 1000 رانده می شود
قدرت در رپتور جاده ای از یک موتور 3.0 لیتری توربوشارژ دوقلو V6 ناشی می شود. 292 کیلو وات و 583 نیوتن متر، از طریق سیستم چهار چرخ متحرک تمام وقت به هر چهار چرخ ارسال می شود.

بیشتر: فورد رنجر رپتور – هر آنچه که باید بد،د
بیشتر: بررسی فورد رنجر رپتور 2023




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/australia-developed-ford-ranger-raptor-taking-on-baja-1000

اکنون، نسخه‌ای از Raptor که توسط Kelly Racing در ملبورن و Lovell Racing در ایالات متحده برای مسابقه اصلاح شده است، در مسابقه صحرای Baja 1000 در شبه جزیره باجا کالیفرنیا در مکزیک بین 15 تا 20 نوامبر 2022 شرکت خواهد کرد.

آنها حدا،ر نیروی میرایی را در 25 درصد آ، سفر شوک ارائه می کنند تا در برابر ،وج شدید از پایین، مانند هنگام فرود، محافظت کنند. فورد اضافه می کند که این سیستم همچنین می تواند دمپرهای عقب را سفت کند تا از چمباتمه زدن Raptor تحت شتاب شدید جلوگیری کند.

آب کم عمق این واقعیت را پنهان نکرده است رنجر رپتور ute از دنیای مسابقات آفرود باجا الهام گرفته است.

همچنین دمپرهای 2.5 اینچی Fox Live Valve حساس به موقعیت وجود دارد که به حالت های درایو مرتبط هستند. این شوک‌ها – که به‌،وان «پیچیده‌ترین شوک‌های موجود در رنجر رپتور» شناخته می‌شوند – با روغن تفلون تزریق شده پر می‌شوند تا اصطکاک را تا 50 درصد کاهش دهند.

این سوخت با سوخت زیستی «کم کربن» تولید شده توسط شل، که ،یبی از اتانول و محصولی مشتق شده از روغن های گیاهی و سایر ضایعات آلی است، به نام bio-naphtha، تامین می شود.

با توجه به رقابت در ک، سهام 1000، تغییرات رپتور نسبت به آنچه که می تو،د از فروشنده محلی فورد خود ،یداری کنید به آسانسور سه اینچی، قوس های پهن تر دو اینچی و ارتقاهای جزئی موتور محدود می شود.

فورد با خودروهای تولیدی خود در Baja 1000 شکل گرفته است. F-150 Raptor و Bronco قبلا مسابقه را دویده و کامل کرده اند.

سیستم تعلیق شامل بازوهای کنترلی بالا و پایین آلومینیومی، فنرهای جلو و عقب طول، مدت و سیم پیچ های مجهز به واتس وات در عقب است.