سه سطح تریم ارائه می شود: XL، XLT و Lariat. قیمت از 20995 دلار آمریکا (31084 دلار) شروع می شود و ماوریک با هیوندای سانتا کروز مستقر در توسان در بازار آمریکای شمالی مبارزه می کند.
ظرفیت ب،ل ترمز برای هیب، 907 کیلوگرم است و مصرف سوخت ادعا شده 5.9 لیتر در 100 کیلومتر در چرخه تست EPA است. صرف نظر از موتوری که انتخاب میکنید و کدام جعبه گزینهها را علامت میزنید، بار برای Maverick 680 کیلوگرم است.
ماوریک با 5072 میلی متر طول بر روی فاصله بین دو محور 3076 میلی متر، عرض 1844 میلی متر و ارتفاع 1745 میلی متر، 298 میلی متر کوتاه تر و 74 میلی متر باریک تر از رنجر دو کابین است.
در حالی که RMA Automotive به صورت محلی F-150 را با فرمان راست برای فورد بازسازی خواهد کرد، مشخص نیست که آبی بیضی استراتژی مشابهی را برای Maverick در صورت عرضه در بازار ما دنبال خواهد کرد یا خیر.
“پس در جریان باشید.”
همانطور که در مورد تبدیل F-150 در فرمان راست اشاره کردم، این واقعاً می تواند برخی از احتمالات را برای ما باز کند. فکر میکنم ابتدا باید کد آن را بشکنیم و نسبت به شریکی که انتخاب کردهایم احساس خوبی داشته باشیم.
فضاهای ذخیره سازی فراوان است. فضای زیر نیمکت عقب، فضای خالی زیادی در داشبورد و تعداد زیادی قلاب و بند در پشت وجود دارد.
یک بسته اختیاری FX4 با ،تیکها و سیستم تعلیق همهجانبه، حفاظت اضافی زیر بدنه، و حالتهای رانندگی خارج از جاده با کنترل سرازیری از تپه وجود دارد، در حالی که فورد اخیراً یک نوع ترمور با ظاهر خشنتر را معرفی کرده است.
ظرفیت ب،ل ترمز استاندارد همانند هیب، است و 907 کیلوگرم است.
همچنین یک موتور بنزینی 2.0 لیتری توربوشارژ غیر هیب، با 186 کیلووات قدرت و 373 نیوتن متر گشتاور ارائه می شود. این دیفرانسیل جلو یا تمام چرخ متحرک است و میتواند تا 1814 کیلوگرم وزن را با علامتگذاری کادر گزینههای حقوق یدک بکشد.
یک صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی 8.0 اینچی در بالای داشبورد قرار دارد که از نرم افزار Sync 3 با ناوبری ماهواره ای، Apple CarPlay و Android Auto استفاده می کند.
همراه با برق 12 ولت، دو پریز برق 110 ولت/400 وات و مجموعه ای از نقاط اتصال هم در تخت و هم در درب عقب وجود دارد – که دومی می تواند 227 کیلوگرم را تحمل کند.
آب کم عمق در را برای نسخهی فرمان راست جلو/تمام چرخ متحرک باز گذاشته است موریک ute.
ما از فرمان راست دور نمیشویم… [but] جان لاو،، مدیر ارشد مالی فورد، گفت: ممکن است این کار را کمی متفاوت انجام دهیم.
Maverick زیربنای C2 یکپارچه خود را با کراس اوورهایی مانند Escape و Bronco Sport به اشتراک می گذارد و در زیر بدنه روی قاب رنجر در آمریکای شمالی جای می گیرد.
این بازتاب اظهارات مدیر مالی شرکت، جان لاو، است که گفت فورد ممکن است استراتژی فرمان راست خود را تغییر دهد.
این خودرو فقط دیفرانسیل جلو است و نیروی خود را از طریق یک CVT به جاده می رساند.
مانند F-150 و F-150 Lightning بزرگتر، Maverick عشق زیادی در سینی خود داشت. فورد میگوید طیف وسیعی از گزینههای ذخیرهسازی را به مالکان میفروشد، اما برای کامیوندار، که میخواهند از چوب استاندارد 2×4 استفاده کنند و برای ساختن خود از نگرش قابل انجام استفاده کنند، پشتیب، نیز وجود دارد.
فورد قبلاً گفته بود که Maverick برای ،یداران جوان تر و همچنین مشتری، که قبلاً ute نداشتند جذاب است. به ،وان فورد با پایین ترین قیمت پایه در ایالات متحده، این فورد به ،وان جایگزینی عملی برای فو، متوقف شده نیز عمل می کند.
اگر قرار بود در استرالیا معرفی شود، با توجه به اینکه هر پیکاپی که در اینجا فروخته می شود بدنه روی فریم است و ا،ر آنها از موتورهای دیزلی استفاده می کنند، اساساً هیچ رقیب مستقیمی نداشت.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/ford-maverick-right-hand-drive-ute-not-ruled-out
در داخل، ماوریک به وضوح با فورد اسکیپ مرتبط است.
مدل پایه ماوریک دارای یک موتور 2.5 لیتری بنزینی با قدرت 120 کیلووات و گشتاور 210 نیوتن متر است که با یک موتور الکتریکی 94 کیلووات و 235 نیوتن متر همراه شده است. در مجموع، ماوریک هیب، دارای 143 کیلووات قدرت و حدا،ر گشتاور تولیدی نامشخصی است.
دایان کریگ، رئیس گروه بازارهای بینالمللی، که استرالیا را در میان بازارهای نمایندگی آن به حساب میآورد، در پاسخ به این سوال که آیا برای نسخه راستقلاب خیلی دیر شده است، گفت: «ما آن را بررسی کردهایم.
اما، آیا از نظر مالی به یک چالش بیشتر تبدیل شده است؟ اکنون متفاوت است، زیرا مقیاس است و من فکر میکنم جایی که فرصتها برای ما وجود دارد، حرکت به سمت وسایل نقلیه تخصصی است.»