فورد می تواند فیستا را به عنوان یک خودروی الکتریکی احیا کند
هنگامی که توسط اخبار خودرو اروپا اگر فورد بتواند بار دیگر از پیوند خود با فول، واگن برای یک خودروی کوچک استفاده کند، آقای ساندر گفت که شرکت او “همکاری بسیار سازنده و مثبتی با فول، واگن دارد”.
آقای ساندر می گوید این پلت فرم برای اروپا بومی سازی می شود و بازار مشتقات خودروهای جه، را دریافت خواهد کرد.
پیکاپ برقی فورد و شاسی بلند سه ردیفه آینده
جمعه گذشته، فینال فورد فیستا از خط مونتاژ کلن آلمان خارج شد و پلاک پایه آبی بیضی بازنشسته شد. این پایان داستان است، درست است؟
این می تواند پلت فرم جدید MEB Entry گروه فول، واگن باشد که قرار است زیربنای خودروهای سبک و کراس اوورهای جدید برای برندهای مختلف این گروه باشد.
فول، واگن ID.2all
به راحتی می توان یک مشتق را با سرمایه گذاری بسیار محدود جدا کرد تا آن را برای بخش خاصی از جهان کمی من، تر کند. این به وضوح بخشی از برنامه ما است. اما ما a ایجاد نمی کنیم [p،enger] وسیله نقلیه فقط برای اروپا.”
فورد فیستا 2017 بازار ایالات متحده
این شامل هند، تایلند و برزیل بود. با این حال، فیستا با هفتمین و آ،ین نسل خود فقط در آلمان تولید شد.
فورد تورنئو کانکت
فول، واگن کادی
Caddy فول، واگن به ،وان فورد Tourneo Connect تغییر نام داده است، در حالی که نسل بعدی Transporter این برند بر اساس نسل دوم Transit Custom ساخته خواهد شد.
او افزود: «ما احتمالاً در حال بررسی فرصتهایی هستیم تا آن را به سطح بعدی برس،م.
فیستا که زم، تجسم سیاست قدیمی One Ford آبی بیضی بود، که شاهد فروش خطوط کلیدی در بازارهای بی شمار به جای خودروهای خاص بازار بود، فیستا در نسل ماقبل آ، خود در کشورهای متعددی تولید شد.
او گفت: «ما یک پلتفرم، یک فناوری جدید یا یک کلاه برتر جدید منحصراً برای اروپا ایجاد نخواهیم کرد، زیرا برای رقابت با افراد جدیدی که برندهای جه، هستند و مقیاس عظیمی را ایجاد میکنند، باید مقیاس جه، داشته باشیم.»
فورد ا،پلورر اروپایی
بیشتر: خداحافظ، فیستا: چگونه دریچه شهر فورد تکامل یافت
فورد در حال کار بر روی یک پلت فرم نسل دوم EV است که قرار است با یک پیکاپ و یک شاسی بلند سه ردیفه در ایالات متحده عرضه شود.
آقای ساندر گفت: «ما فیستا را به،وان تمرینی برای کل سازمان بررسی میکنیم تا بفهمیم برای رقابتی بودن و ،ب سود با یک خودروی کوچک برقی چه چیزی لازم است».
فورد در سال 2019 به تولید فیستا در آمریکای شمالی پایان داد و از آنجایی که تولید خودروهای سواری موستانگ و GT را متوقف کرد، نام آن را در آنجا بازنشست کرد.
آقای ساندر گفت: “اولویت اول ما این است که پلتفرم و فناوری خود را به اروپا برس،م، زیرا من واقعاً معتقدم که ما در حال ساختن یک پلت فرم بسیار بسیار رقابتی هستیم.”
فورد پس از 47 سال و بیش از 22 میلیون فروش جه،، فیستای فعلی را متوقف کرد تا بر مدلهای سودآورتر تمرکز کند.
نسل نهایی فورد فیستا
به گفته مارتین ساندر، رئیس خودروهای سواری فورد اروپا، که در را برای احیای فیستا بر روی یک پلت فرم الکتریکی باز گذاشته بود، نه کاملاً.
“اما وسایل نقلیه کوچکتر حاشیه کمتری دارند. ما در اروپا به اندازه گروه فول، واگن یا Stellantis نداریم.
مشخص نیست که طبق اظهارات آقای ساندر، ا،پلورر مبتنی بر MEB (و برادر کراس اوور اسپرت آن) – که قرار است در کارخانه قدیمی فیستا ساخته شود – در بازارهای دیگر فروخته خواهد شد یا خیر.
هیچ چیز قطعی نشده است، اما من نمی خواهم آن را رد کنم.
خودروهای کوچکی مانند فیستا قلب شرکت فورد موتور نیستند. ما یک رویکرد جه، داریم. اولین سوال ما این است: چگونه می تو،م محصولاتی بسازیم که در سراسر جهان برای فورد در آمریکای شمالی، اروپا و سایر نقاط جهان کار کنند؟ این تمرینی است که ما اکنون انجام می دهیم.
پیوند فورد و فول، واگن باعث شده است که این شرکت ها یک پلتفرم مش، (برای فورد رنجر و فول، واگن آماروک) به اشتراک بگذارند، با فول، واگن پلت فرم خودروی الکتریکی MEB خود را به بیضی آبی برای ا،پلورر بازار اروپا و یک “کراس اوور اسپرت” آینده، قرض داده است. انتظار می رود که پلاک کاپری را بپوشد.