فورد در حال کار بر روی یک پلت فرم نسل دوم EV است که قرار است با یک پیکاپ و یک شاسی بلند سه ردیفه در ایالات متحده عرضه شود.
هیچ چیز قطعی نشده است، اما من نمی خواهم آن را رد کنم.
او افزود: «ما احتمالاً در حال بررسی فرصتهایی هستیم تا آن را به سطح بعدی برس،م.
او گفت: «ما یک پلتفرم، یک فناوری جدید یا یک کلاه برتر جدید منحصراً برای اروپا ایجاد نخواهیم کرد، زیرا برای رقابت با افراد جدیدی که برندهای جه، هستند و مقیاس عظیمی را ایجاد میکنند، باید مقیاس جه، داشته باشیم.»
فورد ا،پلورر اروپایی
خودروهای کوچکی مانند فیستا قلب شرکت فورد موتور نیستند. ما یک رویکرد جه، داریم. اولین سوال ما این است: چگونه می تو،م محصولاتی بسازیم که در سراسر جهان برای فورد در آمریکای شمالی، اروپا و سایر نقاط جهان کار کنند؟ این تمرینی است که ما اکنون انجام می دهیم.
“اما وسایل نقلیه کوچکتر حاشیه کمتری دارند. ما در اروپا به اندازه گروه فول، واگن یا Stellantis نداریم.
مشخص نیست که طبق اظهارات آقای ساندر، ا،پلورر مبتنی بر MEB (و برادر کراس اوور اسپرت آن) – که قرار است در کارخانه قدیمی فیستا ساخته شود – در بازارهای دیگر فروخته خواهد شد یا خیر.
جمعه گذشته، فینال فورد فیستا از خط مونتاژ کلن آلمان خارج شد و پلاک پایه آبی بیضی بازنشسته شد. این پایان داستان است، درست است؟
هنگامی که توسط اخبار خودرو اروپا اگر فورد بتواند بار دیگر از پیوند خود با فول، واگن برای یک خودروی کوچک استفاده کند، آقای ساندر گفت که شرکت او “همکاری بسیار سازنده و مثبتی با فول، واگن دارد”.
فورد در سال 2019 به تولید فیستا در آمریکای شمالی پایان داد و از آنجایی که تولید خودروهای سواری موستانگ و GT را متوقف کرد، نام آن را در آنجا بازنشست کرد.
Caddy فول، واگن به ،وان فورد Tourneo Connect تغییر نام داده است، در حالی که نسل بعدی Transporter این برند بر اساس نسل دوم Transit Custom ساخته خواهد شد.
به راحتی می توان یک مشتق را با سرمایه گذاری بسیار محدود جدا کرد تا آن را برای بخش خاصی از جهان کمی من، تر کند. این به وضوح بخشی از برنامه ما است. اما ما a ایجاد نمی کنیم [p،enger] وسیله نقلیه فقط برای اروپا.”
فورد فیستا 2017 بازار ایالات متحده
این شامل هند، تایلند و برزیل بود. با این حال، فیستا با هفتمین و آ،ین نسل خود فقط در آلمان تولید شد.
فورد تورنئو کانکت
فول، واگن کادی
آقای ساندر می گوید این پلت فرم برای اروپا بومی سازی می شود و بازار مشتقات خودروهای جه، را دریافت خواهد کرد.
پیکاپ برقی فورد و شاسی بلند سه ردیفه آینده
فیستا که زم، تجسم سیاست قدیمی One Ford آبی بیضی بود، که شاهد فروش خطوط کلیدی در بازارهای بی شمار به جای خودروهای خاص بازار بود، فیستا در نسل ماقبل آ، خود در کشورهای متعددی تولید شد.
به گفته مارتین ساندر، رئیس خودروهای سواری فورد اروپا، که در را برای احیای فیستا بر روی یک پلت فرم الکتریکی باز گذاشته بود، نه کاملاً.
فورد پس از 47 سال و بیش از 22 میلیون فروش جه،، فیستای فعلی را متوقف کرد تا بر مدلهای سودآورتر تمرکز کند.
نسل نهایی فورد فیستا
پیوند فورد و فول، واگن باعث شده است که این شرکت ها یک پلتفرم مش، (برای فورد رنجر و فول، واگن آماروک) به اشتراک بگذارند، با فول، واگن پلت فرم خودروی الکتریکی MEB خود را به بیضی آبی برای ا،پلورر بازار اروپا و یک “کراس اوور اسپرت” آینده، قرض داده است. انتظار می رود که پلاک کاپری را بپوشد.
آقای ساندر گفت: “اولویت اول ما این است که پلتفرم و فناوری خود را به اروپا برس،م، زیرا من واقعاً معتقدم که ما در حال ساختن یک پلت فرم بسیار بسیار رقابتی هستیم.”