اینکه آیا رعد و برق می تواند در میان آنها باشد یا خیر، کاملاً مشخص نیست. فورد در حال حاضر تنها می تواند 60000 دستگاه در سال بسازد، اما با توسعه کارخانه در حال انجام است ظرفیت تولید تا اواسط سال آینده به 150000 دستگاه افزایش خواهد یافت.
برای شرایط، پیشرانه استاندارد 3.5 لیتری V6 F-150 رپتور دو توربوشارژر دارای زمان ادعایی 5.2 ث،ه است، در حالی که یک خودروی برقی جی ام سی هامر EV همه آنها را ش،ت داده است – در نسخه 1، پیکاپ الکتریکی سنگین تنها سه ث،ه طول می کشد تا به سرعت 60 مایل در ساعت برسد. .
فورد هیچ یک از این سه فروند F-150 سریع برای استرالیا را تایید نکرده است.
آقای بیرکیک گفت: «RMA و خودروهای ویژه فورد از نظر مهندسی، راهاندازی تأسیسات تولیدی، کارهای زیادی برای انجام دادن دارند».
در مورد رپتور، فورد استرالیا حداقل می تواند رنجر رپتور را ارائه دهد. مانند برادر بزرگتر خود، یک موتور V6 بنزینی توئین توربو نیز ارائه میکند، اگرچه یک موتور 3.0 لیتری با 292 کیلووات قدرت و 583 نیوتن متر گشتاور است. 3.5 لیتری F-150 335 کیلووات و 691 نیوتن متر را پمپاژ می کند.
وزن اضافی باتری ها به این م،ی است که فورد یک رپتور برقی تولید نمی کند، در حالی که یک هیب، نه تنها به دلیل وزن اضافی بلکه به دلیل عدم سود برای مشتریان رد شده است.
ما هنوز قیمت گذاری را منتشر نکرده ایم. ما اکنون در حال کار بر روی آن هستیم، بنابراین فکر میکنم این نقطه شروع بعدی برای افزایش سفارشها خواهد بود و میتو،م برخی از مشتریان را با مشخصات پشتیب، کنیم.»
او خاطرنشان می کند که یک موتور احتراق داخلی “بهترین فناوری برای کار با تمام توان در شن و ماسه عمیق است، بدون هیچ”.
در حالی که یک F-150 Lightning آماده باجا نیست، حتی می تواند Raptor R را در سرعت دویدن به بهترین نحو ممکن کند.
فروشندگان در حال حاضر سفارش می گیرند، حتی اگر قیمت آن هنوز منتشر نشده است.
با این حال، فورد حدود 200000 رزرو برای لایتنینگ ثبت کرده بود، بنابراین احتمالاً برای مدتی طول، تقاضای برآورده نشده زیادی وجود خواهد داشت.
آقای بیرکیک گفت: “ما پیشرفت بسیار خوبی داشته ایم، بنابراین چند خودروی اولیه ساخته ایم.”
فورد در را باز گذاشته است تا نسخههای F-150 بیشتری پس از ایجاد بازسازی محلی و رفع هرگونه پیچیدگی پایین بیایند.
اگرچه زمان رسمی 0-60 مایل در ساعت (0-96 کیلومتر در ساعت) برای هیچکدام وجود ندارد، فورد گفته است که لایتنینگ می تواند در کمتر از چهار ث،ه سرعت را طی کند. سازمان فورد گزارش می دهد که Raptor R کندتر از Ram 1500 TRX است که این کار را در 4.5 ث،ه انجام می دهد.
بیشتر: همه چیز فورد F-150
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/ford-f-150-raptor-wont-get-hybrid-or-electric-power
این خودرو سال آینده نسخه بازسازی شده محلی F-150 را با فرمان راست عرضه خواهد کرد که در ابتدا فقط در ظاهر XLT و Lariat با موتور 3.5 لیتری V6 بنزینی دو توربوشارژر می شود.
بیایید آن را به اینجا برس،م، بیایید آن را پایین بیاوریم، بیایید زمان را صرف بازسازی کنیم، بیایید آن را به مشتریان خود برس،م. سپس به مرحله بعدی میرویم… کاری که میخواهیم انجام دهیم این است که اطمینان حاصل کنیم که فرآیند قوی است،» او گفت که شرکت «ذهنی باز» در مورد گسترش دامنه دارد.
اندرو بیرکیک، رئیس فورد استرالیا، گفت: “ما علاقه زیادی به وب سایت خود داشتیم، و مطمئناً فروشندگان سفارش می گیرند.” CarExpert اوایل امسال
” [Raptor] آن موتور را زنده می کند. شما می تو،د کارها را خیلی سریع انجام دهید.» آقای ویدمن گفت.
او همچنین بر GMC Hummer EV سایه انداخت و خاطرنشان کرد که وزن آن بیش از 4000 کیلوگرم است – تقریباً 1500 کیلوگرم بیشتر از یک V8 Raptor R – و افزود: “آنها برای شلیک خوب هستند، اما چیزی نیستند که در باجا بدوید”.
آقای ویدمن همچنین استفاده از پیشرانه 7.3 لیتری گودزیلا V8 F-250 Super Duty را رد کرد و گفت که موتور 5.2 لیتری V8 سوپرشارژر رپتور R جدید “بیشترین قدرتی است که می تو،د در ،مت جلوی کامیون قرار دهید” و گودزیلا نیز همینطور است. بیش از حد سنگین.
پیکاپ EV دارای قدرت 433 کیلووات و گشتاور 1050 نیوتن متر است، در حالی که رپتور R دارای 522 کیلووات و 868 نیوتن متر گشتاور است.
کارل ویدمن، رئیس فورد پرفورمنس، گفت مرجع موتور که نه پیشرانه هیب، و نه تمام الکتریکی در کارت وجود ندارد فورد F-150 رپتور خانواده.
فورد قصد ندارد یک ابر کامیون برقی F-150 Raptor Lightning برای مبارزه با GMC Hummer EV بسازد.
F-150 به استرالیا وارد خواهد شد، جایی که در سمت راست توسط RMA Automotive در کارخانه ای در Mickleham، ویکتوریا دوباره تولید خواهد شد.