فورد هیچ یک از این سه فروند F-150 سریع برای استرالیا را تایید نکرده است.
” [Raptor] آن موتور را زنده می کند. شما می تو،د کارها را خیلی سریع انجام دهید.» آقای ویدمن گفت.
این خودرو سال آینده نسخه بازسازی شده محلی F-150 را با فرمان راست عرضه خواهد کرد که در ابتدا فقط در ظاهر XLT و Lariat با موتور 3.5 لیتری V6 بنزینی دو توربوشارژر می شود.
وزن اضافی باتری ها به این م،ی است که فورد یک رپتور برقی تولید نمی کند، در حالی که یک هیب، نه تنها به دلیل وزن اضافی بلکه به دلیل عدم سود برای مشتریان رد شده است.
اگرچه زمان رسمی 0-60 مایل در ساعت (0-96 کیلومتر در ساعت) برای هیچکدام وجود ندارد، فورد گفته است که لایتنینگ می تواند در کمتر از چهار ث،ه سرعت را طی کند. سازمان فورد گزارش می دهد که Raptor R کندتر از Ram 1500 TRX است که این کار را در 4.5 ث،ه انجام می دهد.
در حالی که یک F-150 Lightning آماده باجا نیست، حتی می تواند Raptor R را در سرعت دویدن به بهترین نحو ممکن کند.
در مورد رپتور، فورد استرالیا حداقل می تواند رنجر رپتور را ارائه دهد. مانند برادر بزرگتر خود، یک موتور V6 بنزینی توئین توربو نیز ارائه میکند، اگرچه یک موتور 3.0 لیتری با 292 کیلووات قدرت و 583 نیوتن متر گشتاور است. 3.5 لیتری F-150 335 کیلووات و 691 نیوتن متر را پمپاژ می کند.
او همچنین بر GMC Hummer EV سایه انداخت و خاطرنشان کرد که وزن آن بیش از 4000 کیلوگرم است – تقریباً 1500 کیلوگرم بیشتر از یک V8 Raptor R – و افزود: “آنها برای شلیک خوب هستند، اما چیزی نیستند که در باجا بدوید”.
آقای ویدمن همچنین استفاده از پیشرانه 7.3 لیتری گودزیلا V8 F-250 Super Duty را رد کرد و گفت که موتور 5.2 لیتری V8 سوپرشارژر رپتور R جدید “بیشترین قدرتی است که می تو،د در ،مت جلوی کامیون قرار دهید” و گودزیلا نیز همینطور است. بیش از حد سنگین.
فورد قصد ندارد یک ابر کامیون برقی F-150 Raptor Lightning برای مبارزه با GMC Hummer EV بسازد.
کارل ویدمن، رئیس فورد پرفورمنس، گفت مرجع موتور که نه پیشرانه هیب، و نه تمام الکتریکی در کارت وجود ندارد فورد F-150 رپتور خانواده.
برای شرایط، پیشرانه استاندارد 3.5 لیتری V6 F-150 رپتور دو توربوشارژر دارای زمان ادعایی 5.2 ث،ه است، در حالی که یک خودروی برقی جی ام سی هامر EV همه آنها را ش،ت داده است – در نسخه 1، پیکاپ الکتریکی سنگین تنها سه ث،ه طول می کشد تا به سرعت 60 مایل در ساعت برسد. .
با این حال، فورد حدود 200000 رزرو برای لایتنینگ ثبت کرده بود، بنابراین احتمالاً برای مدتی طول، تقاضای برآورده نشده زیادی وجود خواهد داشت.
F-150 به استرالیا وارد خواهد شد، جایی که در سمت راست توسط RMA Automotive در کارخانه ای در Mickleham، ویکتوریا دوباره تولید خواهد شد.
فروشندگان در حال حاضر سفارش می گیرند، حتی اگر قیمت آن هنوز منتشر نشده است.
اینکه آیا رعد و برق می تواند در میان آنها باشد یا خیر، کاملاً مشخص نیست. فورد در حال حاضر تنها می تواند 60000 دستگاه در سال بسازد، اما با توسعه کارخانه در حال انجام است ظرفیت تولید تا اواسط سال آینده به 150000 دستگاه افزایش خواهد یافت.
بیشتر: همه چیز فورد F-150