آرگو AI تحت حمایت فول، واگن و فورد که در سال 2016 تأسیس شد، یک میلیارد دلار (1.55 میلیارد دلار آمریکا) سرمایه گذاری از Blue Oval دریافت کرد و متعاقباً 2.6 میلیارد دلار دیگر (4 میلیارد دلار A4) – عمدتاً از فورد و فول،وگن جذب کرد. .
فول، واگن متعهد شده است که با Argo AI “برای ایجاد اشتغال مستمر برای کارکنان و توسعه بیشتر پروژه های امیدوار کننده در زمینه رانندگی خودران” همکاری کند.
TechCrunch گزارش شده است که بسته های سخاوتمندانه انفصال به افرادی که توسط فورد یا فول، واگن استخدام نشده اند ارائه می شود. بیش از 2000 کارمند در سراسر جهان دارد، اگرچه در ماه جولای حدود 150 نفر را ا،اج کرد.
Cariad اکنون در تلاش خود برای توسعه فناوری رانندگی خودکار سطح 3 پس از بسته شدن هوش مصنوعی Argo نقش اصلی را ایفا می کند.
رویترز گزارش می دهد که خودروساز آلم، قصد دارد همکاری خود را با اینتل گسترش دهد Mobileye به گفته دو منبع آشنا با این طرح، برنامه رانندگی خودکار خود را نیز شامل شود.
فول، واگن خاطرنشان کرد که Cariad توسعه “عملکردهای رانندگی جزئی و بسیار خودکار” را تا سطح 4 خودمختاری انجام خواهد داد و به همکاری با بوش ادامه خواهد داد. در آینده نیز با Horizon Robotics در چین همکاری خواهد کرد.
فورد اخیراً 2.7 میلیارد دلار (4.19 میلیارد دلار) کاهش ارزش غیرنقدی قبل از مالیات در سرمایه گذاری خود در Argo AI ثبت کرده است، در حالی که فول، واگن ممکن است مجبور شود بیش از 1 میلیارد یورو (1.55 میلیارد دلار) کاهش دهد. به گفته یک منبع آشنا با این شرکت.
خودروهای تجاری فول، واگن همچنین اعلام کرد که به زودی برنامه های خود را برای گسترش همکاری برای توسعه فناوری ناوگان خودروهای رانندگی خودران خود اعلام خواهد کرد.
بسیاری از کارکنان این فرصت را خواهند داشت تا به کار بر روی فناوری رانندگی خودکار با فورد یا فول، واگن ادامه دهند، در حالی که متأسفانه استخدام سایرین به پایان خواهد رسید.
یکی از منابع گفت: “اگر با یک شریک به نتایج خوبی رسیده اید، منطقی است که در زمینه های دیگر نیز با آنها کار کنید.” رویترز.
فول، واگن انتظار دارد مشتریان در سال 2025 بتوانند از سرویس اشتراک سواری MOIA برای رزرو کارت شناسایی مستقل استفاده کنند. Buzz در هامبورگ در سال 2025.
قصد دارد شناسه خودمختار را ارائه کند. در این برهه از زمان، جابجاییهای افراد Buzz تا حد زیادی تحت تأثیر قرار نگرفتهاند.
بیشتر: استارتآپ خودران با پشتیب، فورد و فول،واگن حذف شد
بیشتر: در داخل تامین کنندگان: Mobileye
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/volkswagen-to-work-with-mobileye-on-autonomous-driving-report
“اولین عملکردها قرار است در سال 2023 اجرا شوند.”
Mobileye اوایل این هفته در رابطه با عرضه اولیه عمومی خود (IPO) که ارزش آن را بیش از 20 میلیارد دلار (31 میلیارد دلار آمریکا) نشان داد، معاملات خود را در بورس نزدک آغاز کرد.
Mobileye که طیف وسیعی از فناوریهای رانندگی خودران را توسعه میدهد، در حال حاضر با Cariad، بخش نرمافزاری فول، واگن، همکاری دارد.
فول، واگن ممکن است به تازگی از استارتآپ رانندگی خودکار Argo AI پشتیب، کرده باشد، اما گزارش شده است که در حال حاضر به دنبال شریک جدیدی است.
آرگو در بی،ه ای گفت: «با هماهنگی با سهامداران ما، تصمیم گرفته شد که هوش مصنوعی Argo به ماموریت خود به ،وان یک شرکت ادامه ندهد.
“اینها سیستم های پیشرفته کمک راننده، به اصطلاح سیستم های سطح 2، برای شهر، روستا و بزرگراه هستند، که در آن راننده به طور کامل توسط وسیله نقلیه پشتیب، می شود، و سیستمی که در آن خودرو وظیفه رانندگی کامل در بزرگراه را بر عهده می گیرد. سطح SAE 3).
این خودروساز آلم، در رابطه با توسعه مداوم فناوری رانندگی خودکار خود گفت: “هدف ارائه عملکردهایی برای وسایل نقلیه گروه های برند گروه فول، واگن است که به رانندگان اجازه می دهد گاهی اوقات به صراحت دست خود را از روی فرمان بردارند.”