این شرکت تأیید کرده است که در سال 2023 با مشکلات عرضه گلف هاچ بک و تیگوان ادامه خواهد داد و فروش نمونه اول اساساً در سه ماهه اول به دلیل عرضه ناکافی تراشه ای که دوربین دنده عقب را تامین می کند متوقف شده است. مدل های واگن بی تاثیر هستند.
فول، واگن همچنین دارای ابزار بررسی سهام است که به مشتریان این امکان را می دهد تا موجودی خود را در سراسر کشور مشاهده کنند.
این شرکت در آگوست گذشته صفحه جدیدی را در وب سایت استرالیایی خود معرفی کرد که به مشتریان اطلاعاتی در مورد اینکه کدام یک از خودروهایش در حال حاضر با مشکل سهام مواجه هستند را ارائه می دهد. می گوید این اطلاعات را هر هفته به روز می کند.
مشتریان میتوانند برای اولین بار بهروزرس،ها را از طریق ایمیل و پیامک دریافت کنند و با رابط تلفن همراه میتوانند دقیقاً مکان خودروی خود و زمان تحویل ،نی ارسال را مشاهده کنند.
خانم رونی افزود: “این اولین تکرار از یک پورتال مالکان چند مرحله ای است که در آینده شامل ابزارهای مختلف دیگر مالکان می شود.”
با گذشت زمان انتظار در سراسر صنعت، فول، واگن قصد دارد مشتریان خود را بیشتر از وضعیت سفارشات خود به روز نگه دارد.
میشل رونی، رئیس بخش محصول، گفت: «راه اندازی در این ماه تجربه جدید ما از ورود مشتری است، که به موجب آن مشتریان به روز رس، های م،ادارتری را دریافت خواهند کرد و خودروی آنها از کارخانه تا تحویل کجاست و تعداد ارتباطات را از پنج به 11 افزایش می دهد. خودروهای مسافری فول، واگن در استرالیا.
این تنها شرکتی نیست که بهروزرس،های سطح سهام را در وبسایت خود معرفی میکند و فورد نیز یکی دیگر از آنهاست. برندهایی مانند BMW، Jaguar و Land Rover همچنین به مشتریان اجازه می دهند تا موجودی نمایندگی های سراسر کشور را بررسی کنند.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/volkswagen-giving-customers-more-delivery-updates
با وجود کمبود این دو مدل کلیدی، همچنان انتظار دارد که فروش آن حدود 20 درصد افزایش یابد که با عرضه قوی واگن های گلف، تی کراس، تی روک، تیگوان آل اسپیس، پاسات، آرتئون و توآرگ و مدل های آینده تقویت می شود. معرفی کراس اوورهای الکتریکی ID.4 و ID.5.