فولکس واگن: زیرساخت، فروش مجدد و فناوری باتری مانع از تولید خودروهای الکتریکی می شود

“بنابراین اگر به جایی بروید و دیدید که حدود 20 کیلومتر مسافت دارید و می‌بینید که ناوبری شما را به کجا می‌برد وقتی به آنجا می‌آیید و بعد کار نمی‌کند… این مشکل است.

با توجه به اینکه جهان به سرعت به سمت خودروهای الکتریکی در حال حرکت است، بخشی از بازار تا زم، که پیشرفت هایی در زیرساخت ها و فناوری باتری ایجاد نشود، ثابت مانده است.

وقتی از سولک پرسیده شد که آیا Amarok قطعات EV خود را با Ranger به اشتراک می‌گذارد یا خیر، Sulc تأیید کرد که هر دو برند برای استفاده از صرفه‌جویی در مقیاس قطعات را به اشتراک خواهند گذاشت.

بنابراین شما در حال از دست دادن ارزش کامل هستید. چون از الان می‌تو،م تجارت خیلی خوبی با ICE انجام دهیم، زیرا اگر یک تیگوان یا گلف ب،م، بعد از دو یا سه سال می‌توانم آن را بفروشم و 10 یا 15 درصد ضرر می‌کنم.

استراتژی فول، واگن و فورد باعث می‌شود که یک Amarok و Ranger تمام برقی وارد بازار شوند، زم، که قیمت باتری ثابت شود و فناوری به اندازه کافی پیشرفت کند تا یک دستگاه تمام الکتریکی قابل استفاده برای بازار مورد نظر باشد.

در حالی که برندهایی مانند LDV خودروهای دو کابین برقی را به بازار استرالیا عرضه کرده‌اند، هزینه فوق‌العاده بالا، ظرفیت ب،ل ضعیف و برد پایین آنها را برای ا،ر مصرف‌کنندگ، که از وسایل نقلیه خود به ،وان ، کار استفاده می‌کنند غیرقابل دوام می‌کند.

  • فول، واگن: زیرساخت، فروش مجدد و فناوری باتری مانع از تولید خودروهای الکتریکی می شود

صحبت ، با CarExpert در مراسم معرفی آماروک جدید، مدیر محصول جه، خودروهای تجاری فول، واگن، پیتر سولک، گفت که موانعی وجود دارد که باید قبل از ت،یر وسایل برقی بر طرف شوند.

بنابراین دقیقاً این خواهد بود، با ،یبی از سطح جدیدی از باتری ها که می تو،د آن را برای تولید انبوه بیاورید، و همچنین نه تنها [for] آن بچه هایی که برای پیک نیک به اینجا می آیند.»

بیشتر: فول، واگن استرالیا Amarok، Crafter الکتریکی می خواهد




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/volkswagen-infrastructure-resale-and-battery-tech-،lding-back-ev-utes

و اتحادیه اروپا گفت که وظیفه واقعاً دو یا سه برابر ، زیرساخت ها وجود دارد، اما همچنین تا حدود سال 2027 به جایی می رسد.

وقتی از سولک پرسیده شد که چه موانعی باعث کاهش سرعت توسعه یک باتری دو کابین الکتریکی می شود، Sulc در ادامه به صحبت در مورد زیرساخت و فناوری باتری پرداخت.

واقعاً تفاوت کامل بین تابستان و زمستان را می بینید. و من شخصاً این موضوع را در داخل مطرح کردم – بچه های شهر دوست دارند به نوعی پیک نیک در اینجا بیایند. [in reference to the winery we visited] و بعد در کنار یک ماشین بسیار زیبا ایستاده اند … جایی نزدیک شارژر است و آنها خوشحال هستند.

  • فول، واگن: زیرساخت، فروش مجدد و فناوری باتری مانع از تولید خودروهای الکتریکی می شود

بنابراین، در حالی که فول،‌واگن متعهد شده است که خودروی دو کابین مبتنی بر فورد خود را الکتریکی کند، حداقل تا سه سال دیگر این کار را انجام نخواهد داد.

آقای سولک همچنین تأثیری را که پیشرفت‌های سریع ممکن است بر باقیمانده‌های فناوری‌های نسل فعلی داشته باشد، نشان داد.

  • فول، واگن: زیرساخت، فروش مجدد و فناوری باتری مانع از تولید خودروهای الکتریکی می شود

“اما من هنوز نمی بینم که این زمان در دو یا سه سال آینده باشد، بنابراین اگر شخصاً از من بپرسید، جایی در نیمه دوم دهه می بینم.”

اما اگر این کار را با Amarok جدید انجام دهم [battery electric version] سپس می توانم آن را در دو سال با 50 درصد تخفیف بفروشم. و مدل جدید 30 درصد ارزان تر خواهد بود [due to enhancements in battery technology]. و مشکل دقیقا همینه [with] سولک اضافه کرد.

او یک فول، واگن ID.4 رانندگی کرده است تا تأثیر عملکرد شرایط آب و هوایی متفاوت بر عملکرد باتری را تعیین کند. و این معا، زمست، است که کار ، فناوری الکتریکی کامل برای ، کاری مانند آماروک را در حال حاضر دشوار می کند.

من نمی دانم وضعیت در استرالیا چگونه است [in reference to charging infrastructure]. می بینید که ما در آلمان زیرساخت خوبی داریم، اما وضعیت آلمان در بریت،ا که در آن وحشتناک است، ی،ان نیست.

  • فول، واگن: زیرساخت، فروش مجدد و فناوری باتری مانع از تولید خودروهای الکتریکی می شود

هزینه تولید باتری نیز اکنون در حال افزایش است که احتمالاً در کوتاه مدت بر هزینه خودروهای الکتریکی تأثیر می گذارد.

“مشکل ماشین های BEV ارزش باقی مانده ماشین است [resale value] آنقدر بالا نیست که با ICE دارید [internal combustion cars] زیرا ماشین جدید، باتری جدید، بسیار ارزان‌تر است.»