اخیراً GNCAP VW Taigun و Skoda Kushaq را تحت پروتکل های جدید خود آزمایش کرده و هر دوی آنها موفق به ،ب امتیاز 5 ستاره شده اند. تایگون و کوشاک بر پایه MQB A0 IN ساخته شده اند و سدان های Virtus و Slavia نیز همینطور هستند. هنگامی که NCAP لاتین Virtus را که به ،وان New Virtus در آمریکای ج،ی فروخته می شود آزمایش کرد، همچنین امتیاز 5 ستاره را ،ب کرد.
ایمنی 5 ستاره فول، واگن ویرتوس – ساخت هند
وقتی صحبت از ایمنی به میان می آید، به نظر نمی رسد فول، واگن سازش کند. در واقع، زم، که Global NCAP ابتکار خودروهای ایمن برای هند را آغاز کرد، VW Polo جزو اولین دسته از خودروهای آزمایش شده بود. امتیاز تکان دهنده 0 ستاره را به دست آورد، زیرا نوع پایه بدون کیسه هوا ارائه شد. فول،واگن بلافاصله کیسههای هوای دوگانه را بهصورت استاندارد در سراسر محدوده پولو تولید کرد. تست مجدد به پولو 4 ستاره در حفاظت از بزرگسالان و 3 ستاره در حفاظت از کودکان داد.
ناحیه پای فول، واگن ویرتوس بین دو طرف راننده و سرنشین ثابت و متقارن ارزیابی شد. به طور عمده، بدنه خودرو به ،وان پایدار و قادر به تحمل بارهای بیشتر رتبه بندی شد. برخورد جانبی: محافظت از سر، شکم و لگن طبق NCAP لاتین خوب بود. محافظت از قفسه سینه نیز کافی بود.
ترمز اضطراری خودکار
تست های AEB City نشان می دهد که این خودرو AEB City را با ا،امات فنی و در دسترس بودن NCAP لاتین ارائه می دهد. برگه نجات با توجه به معیارهای NCAP لاتین در دسترس است. لازم به ذکر است که Virtus مخصوص هند ویژگی های ADAS را دریافت نمی کند. سیستمهای ایمنی فعال مانند ترمز اضطراری خودکار که با مشخصات لاتین New Virtus همراه بود را از دست میدهد. هنگام آزمایش تصادف در خاک ما توسط GNCAP یا Bharat NCAP، امتیازات Virtus ممکن است متفاوت باشد.