فولکس واگن 718 میلیون دلار در تولید شاسی بلندهای برقی ID.3 سرمایه گذاری کرده است

در سال 2025، پس از تولید کامل ID.3، فول، واگن نیز ساخت یک SUV کامپکت الکتریکی را در همان خط مونتاژ آغاز خواهد کرد.

توماس شافر، مدیرعامل خودروهای سواری فول، واگن گفت: «ما کارخانه را برای MEB آماده خواهیم کرد. ارتقاء ID.3 اولین گام مهم در جهت برق رس، به نیروگاه اصلی ما است.

  • فول، واگن 718 میلیون دلار در تولید شاسی بلندهای برقی ID.3 سرمایه گذاری کرده است
  • فول، واگن 718 میلیون دلار در تولید شاسی بلندهای برقی ID.3 سرمایه گذاری کرده است

فول، واگن به وضوح قصد دارد از سایت ولفسبورگ برای پیشبرد فشار خود به سمت آینده ای تمام الکتریکی استفاده کند که متعهد شده است تا سال 2033 به آن دست یابد.

هنوز تصمیمی در مورد اینکه پرچمدار Trinity EV در کنار ID.3 در کارخانه وولفسبورگ ساخته خواهد شد، یا تأسیسات جدیدی در نزدیکی آن ساخته نشده است.

  • فول، واگن 718 میلیون دلار در تولید شاسی بلندهای برقی ID.3 سرمایه گذاری کرده است

تصویر قهرمان: تولید ID.3 در درسدن، آلمان




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/volkswagen-invests-718-million-in-id-3-ev-suv-،uction

این SUV بر اساس نسخه ارتقا یافته معماری الکتریکی فول، واگن به نام ماتریس الکتریکی م،ار (MEB) ساخته خواهد شد. این برند می‌گوید پلتفرم بهبودیافته MEB+ سرعت شارژ سریع‌تر و برد طول،‌تر تا 700 کیلومتر را فراهم می‌کند.

این بزرگ‌ترین بخش خودرو در سراسر جهان است، و خانه تیگوان محبوب ما است. مدل جدید به طور ایده آل مکمل ID.4 و ID.5 پرفروش ما خواهد بود.» آقای Schäfer گفت.

  • فول، واگن 718 میلیون دلار در تولید شاسی بلندهای برقی ID.3 سرمایه گذاری کرده است
  • فول، واگن 718 میلیون دلار در تولید شاسی بلندهای برقی ID.3 سرمایه گذاری کرده است

اولین واحدهای ID.3 سال آینده از خط ولفسبورگ شروع به کار خواهند کرد و در سال 2024 به ظرفیت کامل تولید خواهند رسید. ID.3 در حال حاضر در Zwickau، آلمان ساخته می شود. این در مسیر رسیدن به استرالیا پس از تجدید حیات میانسالی است.

توسعه از سه ماهه دوم سال 2023 آغاز خواهد شد و عملکرد کامل تا آغاز سال 2025 به دست خواهد آمد و سایت را به یک “کارخانه حمل و نقل الکترونیکی” با تمرکز بر تولید فول، واگن ID.3 تبدیل خواهد کرد.

تیزرهای قبلی به ID اشاره می کنند. زندگی همان ماشین است لایف که در سپتامبر 2021 به صورت مفهومی معرفی شد، کوچکتر از تیگوان به نظر می رسد – اگرچه فول، واگن قبلاً گفته بود که خودروهای پلت فرم MEB آن فضای داخلی بسیار بیشتری نسبت به ابعاد بیرونی ارائه می دهند.

فول، واگن 460 میلیون یورو (718 میلیون دلار استرالیا) متعهد شده است تا کارخانه وولفسبورگ خود را برای تولید دریچه برقی ID.3 و یک شاسی بلند ID الکتریکی هنوز عرضه نشده آماده کند.