در حالی که سطح پوشش ظاهری شبیه نمونه اولیه است که در اکتبر 2011 مشاهده شد، این اولین باری است که آژانس عکاسی جاسوسی ما توانسته است یک ع، خوب از فضای داخلی بگیرد.
ID.4 با بسته های باتری 58 کیلووات ساعتی یا 77 کیلووات ساعتی ارائه می شود و مدل های با مشخصات بالاتر از شارژ سریع DC تا 170 کیلووات پشتیب، می کنند.
Aero B در امتداد جانبی دارای چین و خط پنجره مواج بر روی شانه و همچنین دستگیره های درب بالابر هموار است. متأسفانه پیچیدگی هافمایستر نمونه اولیه تنها یک تکه دیگر از مبدل حیلهگرانه است.
متأسفانه این بهروزرس، بهنظر نمیرسد که به موقع برای عرضه Aero B در سال آینده، پرههای فرمان و چانه زیر صفحه لمسی دارای مجموعهای از کنترلهای خازنی است.
اگر فول، واگن تصمیم بگیرد ID خود را حفظ کند. طرح نامگذاری برای وسایل نقلیه الکتریکی خالص خود، Aero B را می توان به ،وان شناسه نامگذاری کرد. 7 هنگامی که شروع به پایین آمدن خط تولید می کند.
به طور محلی پاسات دیگر در دسترس عموم نیست و فروش آن به نیروهای پلیس در سراسر کشور محدود می شود.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/2023-volkswagen-aero-b-spied-inside-and-out
اگر واگن Aero B ساخته شود، یکی از اولین واگنهای برقی کمسواری موجود خواهد بود و میتواند محبوبتر از سدان، حداقل در اروپا باشد.
این نمونه اولیه، مانند خودرویی که در سال 2021 دیده شد، با تعدادی بر،ب مبدل با طرحهای چراغهای جلو، چراغهای عقب، جلوپنجره و چراغهای مه شکن نصب شده است که ظاهراً از جتا به سرقت رفته است.
با توجه به فول، واگن شناسه رونمایی کرد. مفهوم واگن Space Vizzion در سال 2019، این احتمال وجود دارد که Aero B نیز به ،وان واگن در مسیر عرضه شود.
سرعت 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت Aero B GTX با سرعت 100 کیلومتر در ساعت حدود 5.6 ث،ه است، در حالی که مدل تک موتوره به حدود 8.5 ث،ه برای رسیدن به مرز قرن نیاز دارد.
در ID.4، مدلهای تک موتوره عقب بین 109 کیلووات/220 نیوتنمتر و 150 کیلووات/310 نیوتنمتر رتبهبندی میشوند، در حالی که خودروهای چهار چرخ متحرک دو موتوره دارای قدرت 220 کیلووات هستند.
گزارش ها نشان می دهد که لیفت صورت در اواسط عمر برای ID. 3، شناسه 4 و سایرین شاهد جایگزینی دکمه های خازنی بسیار بدخیم با واحدهای سنتی تر خواهند بود.
فول، واگن هنوز اعلام نکرده است که کدام پیشرانه را با Aero B ارائه می کند، اما ما می د،م که خودرو بر اساس معماری MEB که زیربنای ID است سوار می شود. وزوز مردم جابجایی و ون، شناسه. 3 دریچه، شناسه. 4، شناسه 5 و شناسه 6 کراس اوور و همچنین اشکودا ،اک و کوپرا بورن.
به جای یک جلوپنجره سنتی، سپر بالایی تا حد زیادی خالی خواهد بود، به جز یک نشان بزرگ فول، واگن و احتمالاً یک نوار نور LED که فاصله بین چراغ های جلو را پر می کند.
مشخص نیست که آیا فول، واگن قصد دارد Aero B Down Under را عرضه کند یا خیر. فروش سدان در حدود یک دهه گذشته به طور چشمگیری کاهش یافته است و تویوتا کمری و تسلا مدل 3 تنها سدان هایی هستند که به تعداد قابل توجهی به فروش می رسند.
طبق آنچه که میتو،م ببینیم، Aero B در واقع دارای چراغهای جلوی باریک و فشرده مانند جدیدترین گلف خواهد بود.
مثل شناسنامه وزوز، صفحه نمایش ابزار دقیق از یک قفسه حک شده در داشبورد استوار است، که در پشت آن ،متی سیاه شده است که توسط نوار کرومی به دو نیم شده و دریچه های هوای بیرونی را پنهان کرده است.
برخلاف موتورهای برقی، قفسه داشبورد Aero B به جای صاف، خمیده خواهد بود.
همانند سایر شناسه ها. Aero B دارای یک صفحه نمایش ابزار دقیق الکترونیکی کوچک جلوتر از راننده است.
گزارشی از اوا، سال 2020 نشان داد که Aero B با ارتقاء پیشرانه، از جمله بهبود برد رانندگی و شارژ سریعتر عرضه خواهد شد.
به سختی می توان دید که چراغ های عقب Aero B چه شکلی خواهند داشت، اما فینیشرهای کرومی نوک اگزوز تقلبی هستند.
Aero B که به بیرون برمیگردیم، یک سدان با ظاهری بهسبک فستبک و عرشه عقب کوتاه و سرسخت است.
را فول، واگن آئرو بی سدان برقی قبل از اولین تولید خود در سال 2023 در اروپا جاسوسی شده است.
در داخل، Aero B دارای یک صفحه نمایش لمسی مرکزی بزرگتر از آنچه تاکنون در خودروهای مبتنی بر MEB دیده ایم، دارد.