اگر طرحها قابل مشاهده باشند، پرههای فرمان همچنان دارای دکمههای خازنی هستند، حتی اگر نمونه اولیه فیس لیفت گلف دارای فرم، با سوئیچهای سنتی است.
در جلو ID.3 از سپر جلویی اسپرتتر بهره میبرد که مجموعهای از سوراخهای خودروی فعلی را از بین میبرد.
اگرچه همه این تغییرات احتمالاً تجربه مالکیت ID.3 را بهبود می بخشد، ما مطمئن نیستیم که با فول، واگن که این خودرو را “نسل دوم ID.3” نامیده باشد موافق نیستیم.
فول، واگن می گوید که “به مشتریان خود گوش داده و بسیاری از پیشنهادات آنها را اجرا کرده است” و مدل فیس لیفت شده “کیفیت و طراحی را به سطح بالاتری رسانده است”.
همچنین Park Assist Plus با عملکرد حافظه وجود دارد که یک حالت پارک خودکار است که میتوان نحوه پارک ، در گاراژ شخصی یا گاراژ را آموزش داد.
کاپوت نیز جدید است و تا انتهای شیشه جلو کشیده می شود و قطعه پ،تیک سیاه رنگی را که قبلاً در آنجا قرار داشت حذف می کند.
در حال حاضر ID.3 در کارخانه های Zwickau و Dresden در آلمان و همچنین Anting چین ساخته می شود. هنگامی که فیس لیفت به تولید برسد، در کارخانه این شرکت در ولفسبورگ آلمان نیز تولید خواهد شد.
یک صفحه نمایش لمسی 12.0 اینچی جایگزین صفحه نمایش 10.0 اینچی خودروی فعلی می شود و در تمام محدوده استاندارد است. در زیر صفحه نمایش بزرگتر یک ردیف دکمه خازنی وجود دارد که خوشبختانه اکنون برای استفاده در شب روشن می شوند.
مدیر عامل برند فول، واگن، توماس شافر، می گوید که این شرکت سخت تلاش می کند تا سیستم های اطلاعات سرگرمی خود را پس از شکایات مشتریان بهبود بخشد. بهروزرس،های نرمافزاری جدید باید مشکلات سیستم عامل را برطرف کنند، اما تغییرات سختافزاری بیشتر طول میکشد تا در خودروها ظاهر شوند.
بیشتر: همه چیز فول، واگن ID.3