علیرغم پوشش سنگین، میتو،م شاهد بهروزرس، توسان باشیم که هنوز هم دارای یک چراغ جلو ت،یمشده است، با نورهای اصلی و بلندی که در غلاف به سمت لبههای بیرونی سپر جلو پنهان شدهاند.
در حالی که مدلهای جدید النترا/i30 سدان و سوناتا که اخیراً معرفی شدند، شاهد تغییرات ظاهری بزرگ هیوندای در جلو و عقب هر دو سدان بودند، توسان اصلاحشده به نظر میرسد که همان طراحی کلی خودروی امروزی را حداقل در جلو حفظ خواهد کرد. .
حتی روکشهای بیشتری در پشت این نمونه اولیه وجود دارد، بنابراین نمیتو،م ببینیم هیوندای چه تغییراتی را برای عقب توس، در نظر گرفته است.
متأسفانه آژانس عکاسی جاسوسی ما نتوانست از فضای داخلی توسان به روز شده ع،ی بگیرد، بنابراین ما نمی د،م که آیا خودروساز کره ای در حال برنامه ریزی برای تعمیرات اساسی تری در داشبورد و کابین کراس اوورها است یا خیر.
باز هم به نظر می رسد جلوپنجره ای وجود دارد که شامل مجموعه چراغ های رانندگی کراس اوور است. درج جلوپنجره جدید به نظر می رسد و ما را به فکر سانتا کروز ute موجود در آمریکای شمالی می اندازد.
مدل LWB با فاصله بین دو محور 2755 میلی متری، 75 میلی متر اضافی بین محورهای جلو و عقب دارد. فاصله بین دو محور کشیده تا حدی عامل افزایش 130 میلی متری طول کلی نسخه LWB به حدود 4630 میلی متر است.
به روز شده است هیوندای توسان در اروپا تحت آزمایش قرار گرفته است، و به نظر نمیرسد که یک بازسازی رادیکال داشته باشد.
بیشتر: همه چیز هیوندای توس،
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/2024-hyundai-tucson-facelift-spied-with-minor-changes
تنها ،متهایی که میتو،م انتخاب کنیم، نوار قرمز رنگ آشنا در کل عرض خودرو و چراغهای مع، تعبیهشده در بخش پایینی سپر است.
ما انتظار داریم تغییراتی در جزئیات در سپر جلو ایجاد شود.
این نمونه اولیه یک مدل با فاصله بین دو محور کوتاه است که احتمالاً در کارخانه این شرکت در چک تولید شده است. نوع SWB عمدتاً در اروپا فروخته میشود و احتمال کمی وجود دارد که بهروزرس، میاندورهای متفاوتی نسبت به نسخه شاسی بلند برای استرالیا و بیشتر نقاط جهان داشته باشد.