مشخص نیست که آیا نسل جدید این مدل برای هر دو نوع موتور احتراقی و برقی از پلاک CLA استفاده خواهد کرد یا خیر.
CLA فعلی بسته به بازار با پیشرانه های بنزینی، دیزلی و هیب، پلاگین ارائه می شود.
CLA فعلی
در عقب، به نظر میرسد که در حال حاضر فقط چراغهای عقب نصب شدهاند، اما درب صندوق عقب بهطور غیرمعمول بلندی از قاطری که قبلاً جاسوسی شده بود، کمرنگ شده است.
فقط شش ماه پس از لیفت صورت مرسدس بنز CLA 2023 با رونمایی از این خودرو، عکاسان جاسوسی نسل بعدی این سدان را در حال آزمایش هوای گرم و ارتفاع در اسپ،ا ثبت ،د.
معماری جدید خودروهای کوچک MMA در سال 2024 معرفی خواهد شد و جایگزین زیربنای MFA2 فعلی خواهد شد و اولین خودرویی خواهد بود که از سیستم عامل جدید مرسدس بنز (MB.OS) استفاده می کند.
به غیر از اینکه در عقب کمی جادارتر به نظر می رسد، نسل سوم CLA نسبت های مشابه مدل قبلی را حفظ کرده است.
CLA بعدی با معماری م،ار جدید مرسدس (MMA) ساخته خواهد شد که می تواند از پیشرانه های احتراقی، هیب، پلاگین و باتری باطری پشتیب، کند و درها را برای مرسدس باز بگذارد تا این سدان را در تمام ظاهرها عرضه کند.
نمونه اولیه به شدت استتار شده تأیید می کند که پیشرانه های احتراق داخلی با مدل نسل بعدی ادامه خواهند داشت.
همچنین ممکن است این آ،ین پلت فرم مرسدس بنز باشد که با گزینه ICE power معرفی می شود، زیرا از سال 2025 به بعد این شرکت اعلام کرده است که تمام پلت فرم های جدید فقط الکتریکی خواهند بود.
از آنجایی که فیس لیفت شده CLA به تازگی شروع به دستیابی به مشتریان در اروپا کرده است – و در سه ماهه سوم سال 2023 به اینجا می رسد – می توان انتظار داشت که حداقل تا سال آینده منتظر نگاهی رسمی به این مدل نسل بعدی باشیم.
پس از انتشار آلم، ممکن به نظر می رسد هند،بلات در اوایل سال جاری گزارش شد که مرسدس بنز از سال 2024 با عرضه طیف جدیدی از خودروهای الکتریکی کوچک، برند فرعی EQ خود را کنار خواهد گذاشت.
نمونههای اولیه این مدل که قبلاً جاسوسی شده بودند، به لطف یک پورت شارژ قابل مشاهده در عقب سمت راست خودرو، یک پیشرانه الکتریکی را برای مدل تأیید ،د، در حالی که این قاطر دارای یک درپوش سوخت در سمت چپ برای مطابقت با محل CLA فعلی است.
علاوه بر این، یک لوله اگزوز منفرد در سمت راست پلاک نصب شده است.
در حالی که نمای بیرونی هنوز با پوشش استتاری سیاه و سفید به خوبی پنهان شده است، میتو،م نگاه خوبی به نمای جلویی بازطراحیشده با چراغهای جلوی زاویهدارتر و جلوپنجرهای عریض با ورودیهای بزرگ داشته باشیم.
به نظر می رسد CLA S،oting Brake نیز بخشی از نسل بعدی خواهد بود، اگرچه این مدل تا حد زیادی برای بازار اروپا در نظر گرفته شده است. مدل بدنه در استرالیا فقط در پوشش نسل اول ارائه شد.
ماه گذشته، به نمایندگیها در ایالات متحده، نوع الکتریکی سدان CLA که مرسدس بنز ادعا کرد برد آن 644 کیلومتر است، نشان داده شد.