Pulsar P150 از یک موتور 149.68 سی سی جدید استفاده می کند که بهترین قدرت ک، و پاسخ آنی دریچه گاز را ارائه می دهد. حدا،ر قدرت 14.5 ، بخار در 8500 دور در دقیقه و حدا،ر گشتاور 13.5 نیوتن متر در 6000 دور در دقیقه است. مهمتر از همه، 90٪ از گشتاور در محدوده قابل استفاده RPM در دسترس است، و به موتور سیکلت اجازه می دهد تا علامت “Pulsar rush” را ارائه دهد و در هر شرایطی اولین نفر باشد. به اینها یک تعویض دنده عالی و یک دمپر برای مدیریت بهتر NVH اضافه کنید، و پیشرفته ترین پالسار 150 تا به امروز را خواهید داشت که به راحتی در خیابان های شهر می چرخد.
سریال Pulsar به،وان «سریعترین سرخپوست» در کشور و همچنین بازارهای مختلف جه، محبوبیت و پیروان زیادی دارد. یک پالسار 125 ممکن است امروز از یک پالسار 150 بیشتر بفروشد. اما Pulsar 150 پادشاه پولسارها است، اگر نقش آن در ایجاد این برند از بدو پیدایش در نظر گرفته شود. بنابراین، باجاج این افسانه را برای رقابت با رقبا برای MY2022 به روز کرده است. بیا یک نگاهی بیندازیم.
2022 Pulsar 150 – طراحی و ظاهر جدید
فاصله بین دو محور – 1352 میلی متر
ارتفاع صندلی – 790 میلی متر
فاصله از زمین – 165 میلی متر
وزن پایین – 140 کیلوگرم
Pulsar P150 با قیمت جذاب 1,19,757 روپیه (نمایشگاه سابق دهلی) و 1,19,565 روپیه (نمایشگاه سابق کلکته) برای نوع دو دیسک و 1,16,755 روپیه (نمایشگاه سابق دهلی نو) و 1,16,5 روپیه است. (نمایشگاه سابق کلکته) برای نوع تک دیسکی. این محصول در 5 رنگ برای هر دو نوع – قرمز مسابقه ای، آبی کارائیب، قرمز آبنوس سیاه، آبی مشکی آبنوسی و سیاه سفید آبنوسی در دسترس خواهد بود. این موتورسیکلت امروز در کلکته عرضه شد و در هفته های آینده در سراسر کشور عرضه خواهد شد.
مشخصات BAJAJ PULSAR P150
پالسار 150 در گذشته کمهزینهترین خودروی پالسار بود، اما اکنون این مکان توسط پالسار 125 گرفته شده است.

راکش شارما، مدیر اجرایی Bajaj Auto Ltd. در این مراسم گفت: «دو دهه پیش، Pulsar 150 ژانر موتورسواری خیاب، اسپرت ورزشی را ایجاد کرد. با عرضه P150 کاملاً جدید، ما دوباره سطح عملکرد را بالا بردیم! P150s افزودنی عالی برای پلتفرم جدید پولسار است که قبلاً شاهد عرضه 250s و N160 مجهز به ABS دو کاناله بوده است. برتری مهندسی و طراحی همراه با دانش صمیمی از مشتری، P150 Pulsar را شکل داده است که مطمئناً مشتریان گسترده آن را خوشحال می کند!
،تیک جلو
دیسک دوقلو Pulsar 150 – 90/90-17
تک دیسک Pulsar 150 – 80/100-17
،تیک عقب
دیسک دوقلو Pulsar 150 – 110/80-17
تک دیسک Pulsar 150 – 100/90-17
پروفیل م،ن پویا با یک خط کمر نازک که تا نیمرخ صندلی منحنی امتداد دارد در تضاد است. در کنار ارتفاع صندلی 790 میلی متری، نسبت ها برای راحتی سوار ساخته شده است. با یک سیستم تعلیق جدید تک شوک عقب و یک اگزوز زیر شکمی که در نزدیکی مرکز ثقل دوچرخه قرار گرفته است، طراحی تعادل و هندلینگ بهتری را تضمین می کند – و آن را به یکی از قابل مانورترین دوچرخه ها در ک، خود تبدیل می کند.

دیسک دوقلو Pulsar 150 Handlebar – Clip-On
Handlebar Pulsar 150 Single Disc – Single Tubular
ترمز جلو – دیسک 260 میلی متری، ABS تک کانال
ترمز عقب – پالسار 150 دو دیسک 230 میلی متری
ترمز عقب – پالسار 150 تک دیسکی 130 میلی متر درام
حجم – 149.68 سی سی
حدا،ر توان – 10.66 کیلووات (14.5 ، بخار) @ 8500 دور در دقیقه
حدا،ر گشتاور – 13.5 نیوتن متر در 6000 دور در دقیقه
گیرب، – مش ثابت 5 سرعت
م،ن سوخت – 14 لیتر
همراه با این ارتقاء قابل توجه، کاهش وزن 10 کیلوگرمی (برای نوع دو دیسکی) وجود دارد که به م،ای افزایش 11 درصدی نسبت قدرت به وزن است و بنابراین اعتبار اسپرت دوچرخه را بیش از پیش افزایش می دهد.
مشخصات جدید Bajaj Pulsar 150cc
ویژگی های کنسول – نشانگر چرخ دنده، ساعت، نشانگر فاصله تا خالی
چراغ پیش، – چراغ جلو پروژکتور LED دو کاره با لامپ LED پیلوت
چراغ عقب – چراغ عقب LED با الگوی Glitter
شارژر موبایل – اتصال USB
منبع: https://www.rushlane.com/new-bajaj-pulsar-150cc-launch-price-rs-1-17-l-10-kg-lighter-5-colours-12446971.html
باجاج در این آپدیت طراحی Pulsar 150 را به طور کامل بازبینی کرده است. زبان طراحی جدید، P150 Pulsar را اسپرتتر، واضحتر و سبکتر میکند. این یک جلوی سه بعدی آیرودینامیک جدید دارد که خلوص مجسمهای را تجسم میکند و یک تعامل پویا از رنگهای متالیزه و دوگانه را به نمایش میگذارد. نوع تک دیسکی اجازه می دهد تا حالت عمودی بیشتری داشته باشد، در حالی که نوع دو دیسکی حالت اسپرت تری دارد و با صندلی ت،یم شده عرضه می شود.
نوع صندلی – دیسک دوقلو Pulsar 150 – اسپلیت
نوع صندلی – Pulsar 150 Single Disc – Single Continuous
پولسار موفق ترین موتورسیکلت است که تا کنون از کارخانه باجاج بیرون آمده است. ما این را به این دلیل می گوییم که موتورسیکلت های زیادی آمده و رفته اند اما تعداد کمی از آنها تا به حال گیر کرده اند. Pulsar از جمله برندهایی است که در حالی که سری های Discover و XCD نتوانستند ماندگار شوند. با نگاهی به نمودارهای فروش، بلافاصله میتوان گفت که سریهای Pulsar از هر دو سری آپاچی توسط TVS و سری FZ یاماها بسیار بیشتر از فروش رفتهاند.
سیستم تعلیق جلو – تلسکوپی (31 میلی متر)
سیستم تعلیق عقب – Monos،ck