Hero XPulse 200T 4V با ارائه یک تجربه متمایز به سواران، واقعاً در یک آواتار کاملاً جدید با ،اصر طراحی جسورانه، جوان پسند و رترو خود عرضه می شود. این موتورسیکلت جدید که تجسمی از بزرگراههای بیپایان و رویای آزادی است، طراحی شده است تا تجربهای بینظیر از تور را با حدا،ر راحتی و عملکرد ارائه دهد.»
مشخصات پیشرانه
Ranjivjit Singh، مدیر ارشد رشد (CGO) Hero MotoCorp می گوید: «XPulse جایگاهی قوی در بین علاقه مندان به موتورسواری در هند ایجاد کرده است و ما مطمئن هستیم که این روند با عرضه Hero XPulse 200T 4V جدید بیشتر تقویت خواهد شد.
Hero XPulse 200T به ،وان یک نسخه توریستی از آفرود توانمند XPulse 200 در نظر گرفته شده است.

این موتورسیکلت با انواع سیستمهای کمکی هوشمند از جمله بهترین سیستم ناوبری گام به گام، دسته ابزار LCD با اتصال بلوتوث، نشانگر دنده، متر سفر و یادآور خدمات بارگیری میشود که سفر شما را ایمنتر و راحتتر میکند. در 3 رنگ مات فانک زرد لیمویی، مات شیلد طلایی و قرمز اسپرت عرضه می شود.
منبع: https://www.rushlane.com/hero-xpulse-200t-facelift-launch-price-rs-1-25-l-3-new-colours-12444305.html
Hero MotoCorp فروش خود را مانند ساعتی افزایش داده است. این شرکت دارای مجموعه ای از برخی از محصولات با ارزش برای پول است. همانطور که در پست موتورسیکلت برتر ما دیده می شود، مدل هایی مانند اسپلندر همچنان با قدرت تمام موتورسیکلت های دیگر را ش،ت می دهند تا به پرفروش ترین موتورسیکلت در هند تبدیل شوند.
شاخک های جلو و پوشش اگزوز اکنون در رنگ مشکی یا خا،تری تیره به پایان رسیده است. همچنین محافظ موتور یا شکم بند با طراحی جدید جدید است. ریل های گیره نیز جدید هستند و ساده تر از آنهایی هستند که در حال حاضر به فروش می رسند. واحد چراغ جلو و فرمان همچنان ی،ان هستند. اما 200T جدید دارای یک درج قرمز جدید روی سرسیلندر است، چیزی که اخیراً در XPulse 200 4V Rally Edition شاهد آن بودیم.

اگر سری XPulse پرچمدار کنونی این شرکت را در نظر بگیریم، حتی اگر آنها مانند سریهای Pulsar یا سری Apache یا سری FZ به فروش نمیرسند، همچنان به 10 لیست برتر فروش Hero راه پیدا میکنند، همانطور که در پست ش،ت فروش Hero مشاهده شد. اما در این پلتفرم 200 سی سی، 200S و 200T چندان محبوب نیستند و هیرو در حال تعمیر یکی از آنهایی است که فیس لیفت دارد.
هیرو XPulse 200T فیس لیفت
فیس لیفت Hero XPulse 200T همان هد 4 ولتی را دارد که در آفرود XPulse 200 دیدیم. حدا،ر قدرت 19.1 ، بخار در 8500 دور در دقیقه و گشتاور 17.3 نیوتن متر در 6500 دور در دقیقه (6٪ قدرت بیشتر و 5٪ گشتاور اضافه) را تولید می کند. بنابراین، به لطف تنظیم مجدد منحنی گشتاور قدرت و نسبت انتقال بازنگری شده، آن را دوستدار تور می کند. این خودرو به گیرب، 5 سرعته متصل خواهد شد. بقیه قطعات مانند چرخهای آلیاژی، ترمزهای دیسکی گلبرگ، سیستم تعلیق (چنگالهای جلوی 37 میلیمتری و سیستم تعلیق تک شوک قابل تنظیم 7 مرحلهای) و واحد اگزوز نیز به نظر میرسد.
Hero XPulse 200T را برای مدل سال 2023 با فیس لیفت به روز کرده است. قیمت راه اندازی 125726 روپیه است. آیا ،ی مفهوم اسکرامب، XPulse 200 را که هیرو در سال 2018 به نمایش گذاشت را به خاطر می آورد؟ نه؟ ما به آن اشاره می کنیم زیرا تغییرات ظریف XPulse 200T این مفهوم را به ما یادآوری می کند. تغییرات شامل یک گیره کوچک به رنگ بدنه مشابه با نمونه Scrambler Concept، یک گتر چنگالی (چکمه های چنگالی) و زیبایی شناسی سیاه شده است.