کیت تایر دارای تایرهای Ma،is در جلو و عقب است که برای بهبود ،بندگی و پایداری طراحی شدهاند. ،تیکهای با طرح دکمهای میتوانند دینامیک سواری را در زمینهای مختلف مانند گل، ماسه و شن بهبود بخشند. نسخه استوک این دوچرخه مجهز به ،تیک های دو منظوره است که می تواند هم در خیابان های شهر و هم در مسیرهای خارج از جاده کار کند. با سیستم تعلیق و ،تیک های بهبود یافته، فاصله از زمین به 275 میلی متر افزایش یافته است. این دوباره دوچرخه را به یک آفرود بهتر تبدیل می کند. نسخه استوک دارای فاصله 220 میلی متری از زمین است.
با Hero Xpulse 200 4V Rally Edition، علاقه مندان به آفرود می توانند تجربه کلی سواری را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند. کیت رالی مجهز به فاکتور شامل سه کیت فرعی، ،تیک، سیستم تعلیق و ارگونومی است. درست مانند کیت Rally قبلی برای Xpulse 2V، که در آن کیت های فرعی برای فروش جداگانه در دسترس بودند، این بار نیز از همین رویکرد استفاده می شود. قیمت تکی کیت های فرعی در ماه های آینده اعلام خواهد شد.
فاصله بالاتر از سطح زمین، سیستم تعلیق بهبودیافته، ،تیکهای رالی و ارگونومی بهبود یافته از جمله نکات برجسته Hero Xpulse 200 4V Rally Edition هستند.

یکی از ارتقاهای کلیدی در Xpulse 4V Rally Edition سیستم تعلیق جلو قابل تنظیم کارتریج با 250 میلی متر مسیر و سیستم تعلیق عقب قابل تنظیم پیش بار با 220 میلی متر حرکت است. این کیت دارای بالابرهای دسته نیز می باشد. در مقایسه، نسخه استوک Xpulse 4V دارای مسیر تعلیق 190 میلی متری در جلو و 170 میلی متری در عقب است. سیستم تعلیق بهبود یافته کنترل و هندلینگ را افزایش می دهد و همچنین خستگی راکب را کاهش می دهد.

برای اطمینان از همسویی راحت راننده با بهروزرس،های سختافزاری، Xpulse 4V Rally Edition دارای ارگونومی بهبود یافته نیز است. این شامل یک صندلی تخت و بلندتر به سبک نیمکت و پدال دنده کشیده است. ارتفاع پایه جانبی برای پشتیب، از طراحی بلند Hero Xpulse 200 4V Rally Edition افزایش یافته است.
مشخصات Hero Xpulse 200 4V Rally Edition
Hero Xpulse 200 4V از دیسک گلبرگ 276 میلی متری و 220 میلی متری در جلو و عقب استفاده می کند. ABS تک کاناله به صورت استاندارد ارائه می شود. این دوچرخه از یک موتور 199.6 سی سی با روغن خنک می شود که حدا،ر قدرت 19.1 ، بخار در 8500 دور در دقیقه و 17.35 نیوتن متر در 6500 دور در دقیقه تولید می کند. به یک گیرب، 5 سرعته مش ثابت متصل می شود.

Hero MotoCorp با هدف تقویت قابلیتهای آفرود Xpulse 200 4V، نسخه رالی کاملاً قانونی را راهاندازی کرده است. توسط فدراسیون باشگاه های ورزش موتوری هند (FMSCI) تایید شده است. در حالی که این شرکت قیمت گذاری را اعلام کرده است، Xpulse 200 4V Rally Edition فوراً برای فروش در دسترس نخواهد بود. قیمت از 1.52 میلیون روپیه شروع می شود. رزروها به صورت آنلاین از ساعت 12 بعد از ظهر در 22 جولای باز می شوند و در 12 بعد از ظهر، 29 جولای بسته می شوند.
علاوه بر این، Hero MotoCorp کیت Rally را نیز برای دارندگان Xpulse 200 راه اندازی کرده است. قیمت آن 46 هزار تومان است. این علاوه بر قیمت اولیه دوچرخه از 1.36 میلیون روپیه (نمایشگاه سابق، دهلی) خواهد بود.
ویژگی های Xpulse 4V Rally Edition
از دیگر ویژگیهای کلیدی این خودرو میتوان به چراغ جلو LED گرد، منقار جلویی برجسته، گرافیک دو رنگ اسپورت، جلوپنجره جمعوجور، آینههای دید عقب همرنگ، محافظ بند انگشتی، چرخهای سیمی، پدال ترمز دندانهدار، صفحه لغزنده آلومینیومی و اگزوز بالا اشاره کرد. این دوچرخه دارای سرعت سنج دیجیتال LCD با نشانگر Eco Mode و نشانگر Gear است. دارای اتصال بلوتوث است که به کاربران امکان می دهد به ویژگی هایی مانند هشدار تماس و ناوبری گام به گام دسترسی داشته باشند.
منبع: https://www.rushlane.com/hero-xpulse-200-4v-rally-edition-launch-price-rs-1-52-l-12442830.html