من خوشحالم که به اشتراک بگذارم که تا کنون بیش از 1 میلیون خودروی S-CNG فروخته ایم که به صرفه جویی در بیش از 1 میلیون تن از انتشار CO2 کمک کرده است. افزودن S-CNG به Alto K10 محبوب، امکان پذیرش گستردهتر فناوری سازگار با محیط زیست را فراهم میکند. محدوده S-CNG ما به طور ویژه در تاسیسات ما طراحی، توسعه و تولید شده است تا با شرایط رانندگی هند مطابقت داشته باشد.
مشخصات و انواع
آقای Shashank Srivastava، مدیر ارشد اجرایی، بازاریابی و فروش، Maruti Suzuki India Limited، گفت: “برند Alto نمادی از چگونگی تکامل Maruti Suzuki در پاسخ به تمایلات در حال تغییر مشتریان بوده است. ،و برای 16 سال متوالی همچنان پرفروشترین خودرو در کشور بود و ما متقاعد شدهایم که عرضه مدل S-CNG به لطف بهرهوری سوخت فوقالعاده جذابیت آن را بیشتر خواهد کرد.
Maruti Suzuki Alto K10 یکی از پرفروش ترین خودروهای هند است. اما از آنجایی که افراد بیشتری به سمت خودروهای شاسی بلند و شاسی بلندهای نامرغوب گرایش پیدا می کنند، هاچ بک های سگمنت A اکنون نادر هستند. زم، این بخش یکی از سودآورترین و همچنین پرتقاضاترین بخش ها بود.
وقتی به کممصرفترین خودروها در هند نگاه میکنیم، خودروهای مجهز به سوخت CNG در 5 جایگاه برتر و 4 رتبه برتر توسط خود ماروتی قرار گرفتهاند. با فناوری S-CNG، ماروتی در حال حاضر خود را به ،وان یک بازیکن غالب CNG در هند تثبیت کرده است، در حالی که هیوندای و تاتا در حال جبران هستند.
Maruti این فناوری محبوب CNG را به Alto K10 تازه راه اندازی شده نیز داده است. Alto 800 در حال حاضر گزینه CNG را دریافت می کند و اکنون K10 نیز آن را دریافت خواهد کرد. با CNG، Maruti میتواند امیدوار باشد که فروش بیشتری را به خود جلب کند و حجم خودروهای هاچبک A-segment را بیش از این افزایش دهد. وقتی صحبت از هاچبکهای بخش A با موتور CNG به میان میآید، Maruti در حال حاضر فناوری S-CNG را در Celerio، WagonR و حتی S-Presso ارائه میکند که با موتور 1.0 K10 مشابه نیرو میگیرند.

با وجود کاهش فروش کلی در این بخش، ماروتی تصمیم گرفت ،و K10 جدید را عرضه کند. قیمت نسخه های بنزینی از 4.83 میلیون روپیه است و تا 7.06 میلیون روپیه پیش می رود. اما با افزایش قیمت بنزین، CNG محبوبیت بیشتری پیدا می کند. امروز ماروتی Alto K10 CNG را راه اندازی کرده است. این تنها در یک نوع ارائه می شود – VXI. قیمت 594500 روپیه است.
Maruti Alto K10 CNG
،و K10 مجهز به موتور 1.0 لیتری K10C DualJet Dual VVT است که 65 ، بخار قدرت و 89 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. گیرب، 5 سرعته دستی یا AMT نیز ارائه خواهد شد. با این حال، هنگامی که با CNG کار می کند، این موتور حدود 55 ، بخار قدرت و 82 نیوتن متر تولید می کند. همچنین، نوع S-CNG فقط گیرب، دستی خواهد داشت. ادعای مسافت پیموده شده 33.85 کیلومتر بر کیلوگرم است که آن را به کم مصرف ترین خودرو در کشور تبدیل می کند.
Alto K10 در اوایل سال جاری دوباره در آواتار نسل جدید معرفی شد – پس از حدود دو سال غیبت

قیمت انواع S-CNG Maruti معمولاً حدود روپیه است. 1 میلیون بیشتر از همتایان خود که با ICE کار می کنند. با این پول، به جای کیت های پس از فروش، از یک کیت CNG در کارخانه استفاده می کنید. همچنین، انواع S-CNG از اجزای سیستم تعلیق سفتتر در عقب استفاده میکنند تا با وزن اضافی قطعات CNG مق، کنند. اشکال اصلی CNG این است که فضای بوت تقریباً وجود ندارد. اما اگر رفت و آمدهای شما بوت به خطر افتاده و Rs اضافه شده را توجیه می کند. 1 lakh، CNG بسیار مقرون به صرفه است.
منبع: https://www.rushlane.com/maruti-alto-k10-cng-launch-price-rs-5-94-l-mileage-12447252.html