همراه با اسکوترهایی مانند Sixties و Vieste 300، Keeway مجموعه خود را بیشتر گسترش می دهد. به نظر می رسد V302 C نقطه اوج دو شرکت Keeway و Benda باشد. آنها با هم یک ماشین زیبا ساخته اند که مانند رزمناوها و هلی کوپترهای معمولی آمریکایی یک اونس کروم دریافت نمی کند. ماشین عمدتا مشکی به ،وان منحصر به فرد و اسپرت ظاهر می شود. که برای بسیاری از ،یداران جوان جذاب خواهد بود.
هر دو سیلندر این موتور V-twin دارای هدرهای اگزوز جداگانه هستند که در یک واحد اگزوز ادغام می شوند که به رنگ مشکی تمام شده و بسیار شیک به نظر می رسد. م،ن سوخت قطره اشکی که 15 لیتر مصرف می کند نیز شیک به نظر می رسد. کنسول S،do یک واحد LCD دایره ای با نشانگر موقعیت دنده است.
مشخصات و رقابت
V302 C بر روی یک شاسی پایه ساخته شده است و دارای دوشاخه های تلسکوپی در جلو با سفر 120 میلی متری و شوکرهای دوگانه در عقب با حرکت 42 میلی متری است. ترمزهای دیسکی در هر دو طرف با یک دیسک 300 میلی متری در جلو و یک دیسک 240 میلی متری در عقب ارائه می شوند. یک چرخ آلیاژی 16 اینچی در جلو با ،تیک 120/80-16 و یک چرخ آلیاژی 15 اینچی که با ،تیک چربی 150/80-15 در عقب پیچیده شده است.
در اصل موضوع، Keeway Benda V302 C یک موتور دوقلوی 298 سی سی با مایع خنک کننده دارد که دارای 4 ولت در هر سیلندر و یک SOHC برای هر دو سیلندر است. این موتور در 8500 RPM حدود 30 ، بخار و در 6500 RPM گشتاور 26.5 نیوتن متر تولید می کند. این موتور به یک گیرب، 6 سرعته کوپل شده و چرخ ها از طریق تسمه محرک حرکت می کنند.
اطراف آن از نور LED برخوردار است. همه چراغها از جمله چراغهای جلو، گرد هستند که به V302 C، حسی مدرن ک،یک میدهد. محفظه موتور سیاه شده است و یک رادیاتور عمودی بزرگ برای تنظیم خنک کننده مایع خود دارد. این صندلی تک تکهای دارد که برای سوارکار بسیار راحت به نظر میرسد و نه چندان برای یک سرنشین.
برند مجارست، Keeway چند ماه پیش با 2 اسکوتر و یک رزمناو در هند معرفی شد.
با توجه به ژانر رزمناو خود، هدف آن ارائه یک حس اصلی دوچرخه رزمناو به مشتریان خود است. در حین انجام این کار، باید به بخش نیز نگاه کند. برند مجارست، Keeway به ظاهر معمولی دوچرخههای رزمناو پایبند بوده و در عین حال تمایزات کافی ایجاد کرده است تا به راحتی به ،وان یک V302 C قابل تشخیص باشد.
Keeway Benda V302 C – طراحی و ویژگی ها
اما آیا نام 302 در ذهن شما زنگ می زند؟ بله، ما در مورد پلتفرم 300 سی سی QJ صحبت می کنیم که احتمالاً با نام Benelli 302S به هند می آید. Benelli و Keeway هر دو زیرمجموعه QJ هستند. اما Keeway Benda V302 C یک V-twin است در حالی که Benelli 302S یک دوقلو موازی ارزانتر است. همچنین، موتور V302 C به دلیل ماهیت کروزر آن، سکته مغزی طول، تری دارد.
اما V302 C یک موتور V-twin و یک تسمه نرم ابریشمی ارائه می دهد که Interceptor ندارد. همه چیز در مورد احساس با رزمناوهایی مانند این است. بنابراین، اگر میخواهید یک V-twin با درایو تسمه ای داشته باشید که عملکرد کمی بیشتر از K-Light 250 ولت داشته باشد، این همان است. جلوترش رو نگاه نکن.
منبع: https://www.rushlane.com/keeway-benda-cruiser-launch-price-royal-enfield-rival/
Keeway امروز Benda V302 C را در هند عرضه کرده است و مهمترین ویژگی این موتورسیکلت، بر،ب قیمت آن است که از Rs شروع می شود. 3.89 لک برای خا،تری براق، روپیه. 3.99 لک برای مشکی براق و 4.09 لک برای قرمز براق (همه قیمت ها بدون ش). C در V302 C به م،ای رزمناو است و بالاتر از رزمناو 250 ولتی K-Light که اخیراً راه اندازی شده است قرار دارد.
به دلیل ماهیت رزمناو، فاصله بین دو محور 1420 میلی متری و ارتفاع صندلی کم 690 میلی متر است. Keeway Benda V302 C با فاصله 158 میلی متری از زمین و 175 کیلوگرم وزن مرطوب (وزن خشک 167 کیلوگرم) در شرایط هند بسیار قابل کنترل است. در Rs. 3.89 lakh (سابق)، هنوز هم نمی تواند ارزش Royal Enfield Interceptor 650 را ش،ت دهد.