لامبورگینی از فشار eFuel حمایت می کند تا گاوهای نر خود را خشمگین نگه دارد

استفان وینکلمن، مدیرعامل لامبورگینی به رسانه‌ها گفت: «درجه‌های متفاوتی برای نحوه مشاهده آن وجود دارد.

“مقررات آلایندگی که در راه است موتورهای احتراقی را در زمان آینده گرانتر و حتی از نظر توسعه توان ،وجی محدودتر می کند. بنابراین موارد زیادی وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیریم.»

نکته دوم این است که از پارک خودروی خود محافظت کنیم، زیرا ا،ر خودروهای ما پس از 60 سال هنوز وجود دارند. بنابراین پس از سال 2035، باید فرصتی وجود داشته باشد، و این چیزی است که به نظر من بسیار مهم است. این که همه مشتریان ما بتوانند به رانندگی خودروهای خود ادامه دهند.

آ،ین مرحله این است که پیشرانه های هیب، می توانند به ،وان خودروهای جدید پس از سال 2035 قابل قبول باشند.

  • لامبورگینی از فشار eFuel حمایت می کند تا ،های نر خود را خشمگین نگه دارد

لامبورگینی متعهد به توقف تولید موتورهای احتراق داخلی نیست و سوخت های مصنوعی را فرصتی برای ادامه ارائه چنین پیشرانه هایی در دهه آینده می داند.

آقای وینکلمن تکرار کرد که لامبورگینی تصمیمی در مورد اینکه چه چیزی جایگزین‌های Revuelto را که اخیراً معرفی شده و جایگزینی برای هوراکان فعلی که در سال 2024 عرضه می‌شود، تامین کند، نگرفته است.

  • لامبورگینی از فشار eFuel حمایت می کند تا ،های نر خود را خشمگین نگه دارد

اولین مورد این است که ما ممکن است از سوخت های مصنوعی فقط برای فعالیت های مسابقه ای خود استفاده کنیم.

برند پورشه همکار گروه فول، واگن در حمایت از سوخت های الکترونیکی پر سر و صدا بوده و شراکتی برای تولید آنها در شیلی و استرالیا اعلام کرده است. شریک آن، گلوبال ترموستات، از پروژه کناره گیری کرده است، اما خودروساز به سرمایه گذاری خود در این فناوری ادامه می دهد.

با این حال، مخالفت آلمان منجر به برنامه ریزی معافیت برای سوخت های مصنوعی، با نام مستعار e-fuels شد. این به طور بالقوه به خودروسازان اجازه می دهد تا پس از سال 2035 به فروش خودروهای خود در اروپا با موتورهای احتراقی ادامه دهند، مشروط بر اینکه با چنین سوختی کار کنند.

اتحادیه اروپا رسماً ممنوعیت فروش خودروهای موتور احتراقی جدید در این قاره را از سال 2035 به ،وان بخشی از قرارداد سبز خود اعلام کرد.

او گفت: «در مورد دو خودروی سوپراسپرت، ما هنوز زمان داریم تا تصمیم بگیریم که آیا در یک جهت حرکت کنیم یا در جهت دیگر، این برند تا زم، که ممکن است با پیشرانه‌های هیب، در دو خودروی سوپراسپرت ادامه خواهد داد».

در مقابل، Urus تا پایان دهه کاملاً الکتریکی خواهد شد، در حالی که چهارمین مدل آتی لامبورگینی – 2+2 که در سال 2028 عرضه می‌شود – منحصراً نیروی الکتریکی را ارائه می‌کند.




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/lamborghini-backs-efuel-push-to-keep-its-bulls-raging