همانند پورشه 911 نسخه داکار که اخیراً رونمایی شده است، استراتو به گونهای ساخته شده است که در زمینهای رالی مانند با سیستم تعلیق برجسته و نمای بیرونی سختتر با نورافکنهای رالی LED سفارشی ساخته شده است.
استراتو پرسرعت آ،ین نوع از خط ابرخودروی V10 هوراکان است که در سال 2014 معرفی شد و قرار است در سال 2024 با یک مدل هیب، پلاگین (PHEV) جایگزین شود.
راه اندازی این تکرار جدید آ،ین تقویت در سالی است که برای لامبورگینی بسیار موفق بوده است، جایی که پیش بینی می شود از تمام رکوردهای فروش قبلی فراتر رود و سود 70 درصدی را ثبت کند.
استراتو به ،وان یک تجربه رانندگی با خودروی فوقالعاده اسپورت ارائه میکند، حتی «دور از آسفالت روی سطوح شل یا خاکی».
جزئیات کامل از آفرود لامبورگینی هوراکان در تاریخ 30 نوامبر در اولین نمایش رسمی جه، آن در Art Basel در میامی اعلام خواهد شد.
ع، های جدید ویژگی هایی مانند قفسه های سقفی و محافظ زیر بدنه را نشان می دهد. اگرچه تایید نشده است، اما احتمالاً استراتو چهار چرخ متحرک خواهد بود.
این شرکت میگوید از تجربه آفرودی که در تولید شاسیبلند Urus خود به دست آورده است، استفاده کرده است و از آن برای ایجاد یک «خودروی فوقالعاده اسپرت برای محیطهای چالشبرانگیز» در این نسخه خداحافظی هوراکان استفاده میکند.
این مدل مفهومی همچنین دارای سیستم چهار چرخ محرک، فرمان چهار چرخ، سیستم تعلیق اصلاح شده و بردار گشتاور کالیبره شده برای رانندگی خارج از جاده بود.
هوراکان لامبورگینی در “پوست واقعی” خود، پیش از رونمایی کامل در اوا، این ماه، رونمایی شد.
در حالی که باید تا اوا، این ماه منتظر بم،م تا مشخصات کامل استراتو را بد،م، اما به نظر نمی رسد این خودروی تولیدی از خودروی مفهومی معرفی شده در سال 2019 که دارای یک موتور 5.2 لیتری V10 تنفس طبیعی با قدرت 470 کیلووات بود دور باشد. .
فران،کو اسکارداونی، مدیر لامبورگینی در منطقه APAC، در مورد سفارشهای هوراکان استراتو جدید گفت که در حال حاضر «اعلام سود و سپردههای زیادی به نمایندگیهای ما، از جمله در استرالیا» پرداخت شده است.
لامبورگینی قصد دارد تا سال 2024 یک خط تولید کاملاً الکتریکی داشته باشد.
آقای اسکارداونی گفت که مشتریان در مورد مواردی مانند “فاصله از زمین و زاویه زمین” سوال می پرسند که معمولاً برای ،یداران متوسط هوراکان نگران کننده نیست.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/2023-lamborghini-huracan-sterrato-revealed
همچنین 47 میلی متر افزایش یافته است.
همچنین یک اسکوپ سقفی در عقب خودرو برای ایجاد فضا برای ورودی هوای موتور احتراقی و همچنین روکش سیاه روی قوس چرخ های جلو و عقب قابل توجه است.