اسکارداونی گفت: «2023 سالی است که ما فاز دوم برقیسازی خود را آغاز میکنیم، برنامههای ما برای آغاز مرحله هیبریدسازی لامبورگینی».
در خبر بهتری برای ،یداران علاقه مند، لامبورگینی قرار است تولید V12 جدید را نسبت به آونتادور افزایش دهد و Scardaoni اذعان دارد که کارخانه احتمالا ظرفیت بالاتری نسبت به قبل خواهد داشت.
پرچمدار جدید لامبورگینی V12 که قرار است در اوایل سال 2023 رونمایی شود، از یک شاسی جدید، موتور V12 و یک سیستم هیب، استفاده خواهد کرد که به گفته این برند ایتالیایی، کاملاً در بازار وجود دارد. مدل جدید در حال حاضر بیش از 3000 سفارش دارد.
“البته، این یک انتقال بزرگ است، یک تغییر بزرگ برای شرکت و ما می خواستیم آن را با پرچمدار انجام دهیم و آن V12 است. شاهکاری که این شرکت در سال 1963 با آن شروع به کار کرد و در تمام آن سالها به ارمغان آورد و میراث ماست. شروع یک دوره جدید با V12 بسیار مهم است.
لامبورگینی V12 هیب، آینده جایگزین آونتادور 12 ساله که تولید آن در سال جاری به پایان رسید، احتمالاً با هزینه بیشتری شروع خواهد شد – اما این برند ایتالیایی اصرار دارد که این امر بیشتر به افزایش هزینه مواد مربوط می شود تا هیب،زاسیون.
مشتری، که اکنون به دنبال سفارش هستند، احتمالاً V12 لامبورگینی جدید خود را در نیمه اول سال 2024 خواهند دید.
به گفته رئیس لامبورگینی استرالیا، پیتر کروبی-براون، متوسط ،یدار لامبورگینی در استرالیا 45 سال سن دارد و 91 درصد احتمال دارد که مرد باشد. ا،ر آنها کارآفرین هستند و بسیار باهوش فناوری هستند.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/new-lamborghini-v12-hybrid-to-cost-more-than-aventador
صحبت ، با CarExpert فران،کو اسکارداونی، مدیر منطقهای این برند در آسیا و اقیانوسیه، در افتتاحیه نمایندگی اصلاح شده لامبورگینی در بریزبن، گفت که مدل جدید به دلیل افزایش قیمت مواد، افزایش قیمت خواهد داشت.
زم، که آونتادور در سال 2011 عرضه شد، اولین خودروی سری تولید شد که دارای شاسی مونوکوک فیبر کربنی بود. جایگزینی آن نیز فهرستی از اولینها را به بازار ارائه میکند و لامبورگینی میگوید که در ک، بهترین خواهد بود، که نشان میدهد باید مبارزه را با SF90 V8 هیب، فراری پیش ببرد. ما پیشبینی میکنیم که برخی از فناوریها از حوزه هایپرخودروها به «جریان اصلی» تبدیل شوند.
اونتادور جدید باید خط داست، موفق دیگری را مانند ما در سال 2011 ایجاد کند. این خودروی بسیار مهمی خواهد بود و به زودی خودرو را خواهید دید و ما مطمئن هستیم که موفق خواهد شد. عملکرد آن بیشتر از عملکرد فعلی است.»
اسکارداونی گفت: “قیمت تمام شده کمی بالاتر از آونتادور خواهد بود، اما نه به دلیل هیب،، بلکه به دلیل مواد، هزینه مواد، هزینه قطعات.” CarExpert.
V12 جدید آغازگر هجوم مدل جدید لامبورگینی است که جایگزین هوراکان نیز در سال 2024 خواهد شد.
این برند ایتالیایی همچنین مشکل انطباق کیسه هوا با صندلی های مسابقه خود را که بازارهایی مانند استرالیا و کانادا را تحت تاثیر قرار داده است، برطرف کرده است. مدلهای جدید برخلاف هوراکان STO و تکنیکا، همه با صندلیهای مسابقه قابل انتخاب خواهند بود.