لانچیا قبل از تولد دوباره برند، مفهومی را به زبان می آورد

دو سال بعد در سال 2026، لانچیا ظاهراً پرچمدار جدید خود را عرضه خواهد کرد که انتظار می رود یک کراس اوور 4.6 متری باشد که می تواند Aurelia نامیده شود.

لانچیا بخشی از Fiat Chrysler Automobiles (FCA) بود که با Groupe PSA ادغام شد و به Stellantis تبدیل شد.

لانچیا کانسپت جدیدی را قبل از رونمایی در اواسط ماه آینده در هفته طراحی میلان به نمایش گذاشته است.

کارلوس تاوارس، مدیرعامل Stellantis می‌گوید که Stellantis به لانچیا “فرصتی” برای موفقیت در دهه آینده با “یک پنجره زم، 10 ساله و بودجه 10 ساله برای انجام یک استراتژی مدل اصلی” می‌دهد.

این ع، تنها گوشه سمت چپ کانسپت جدید را نشان می‌دهد که لانچیا در 15 آوریل معرفی خواهد شد.

  • لانچیا قبل از تولد دوباره برند، مفهومی را به زبان می آورد

Ypsilon آینده می‌تواند دارای ،مت جلویی Y شکل و ،اصر نوری مشابه با مفهوم Pu+Ra Zero باشد.

  • لانچیا قبل از تولد دوباره برند، مفهومی را به زبان می آورد
    یپسیلون فعلی

در سال 2028 دلتا دوباره متولد خواهد شد. لانچیا این مدل را به ،وان یک “ماشین حجاری شده و عضل، با خطوط هندسی” توصیف می کند که با زبان طراحی مفهومی جدید این برند مطابقت دارد.

دلتای جدید 4.4 متر طول خواهد داشت و به احتمال زیاد سبک هاچ بک خود را حفظ خواهد کرد.

زبان طراحی مفهومی می‌تواند مدل‌های آینده این برند را که قرار است راه‌اندازی مجدد شود، پیش‌نمایش کند.

لانچیا اخیراً جدیدترین طراحی لوگوی خود را معرفی کرده است که می گوید در Ypsilon 2024 ظاهر می شود.




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/lancia-teases-concept-ahead-of-،nds-rebirth

به نظر می رسد کانسپت جدید با خطوط زاویه دار و چراغ های عقب گرد شباهت هایی به لانچیا استراتوس تاریخی دارد.

سال گذشته لانچیا مفهوم “م،فست سه بعدی” Pu+Ra Zero خود را معرفی کرد که مطابق با برنامه های این شرکت برای تبدیل شدن به تمام الکتریکی تا سال 2028 است.

لانچیا می گوید مدل آینده “علاقه مندان به خودرو در سراسر اروپا” را به خود جذب خواهد کرد.

  • لانچیا قبل از تولد دوباره برند، مفهومی را به زبان می آورد
    1994 لانچیا دلتا

این برند در حال حاضر تنها وسیله نقلیه خود، Ypsilon را به طور انحصاری در بازار خانگی خود ایتالیا عرضه می کند. با این حال، این شرکت قصد دارد مدل های جدید خود را در سراسر قاره عرضه کند.

در اوایل سال جاری، این خودروساز اعلام کرد که در حال اجرای آزمایشی یک تجربه نمایندگی جدید است که آن را «محصول» و «پریمیوم» می‌نامد.

این شرکت همچنین اعلام کرد که برنامه‌های بزرگی برای لانچیا از جمله افتتاح 100 نمایندگی جدید در سراسر اروپا دارد، زیرا در درجه اول بر بازار اروپا تمرکز دارد.

  • لانچیا قبل از تولد دوباره برند، مفهومی را به زبان می آورد
    راه اندازی لوگوی جدید

در سال 2024، لانچیا نسل جدید یپسیلون را عرضه خواهد کرد و برای اولین بار گزینه پیشرانه الکتریکی را در اختیار خواهد داشت.

این برند در مراحل توسعه پلتفرم ،ید آنلاین نیز هست. این شرکت قصد دارد 100 نمایندگی در 60 شهر اروپایی افتتاح کند، اما قصد دارد 50 درصد از خودروهای خود را به صورت آنلاین بفروشد.

نسخه جدیدی از تنها وسیله نقلیه این برند در حال حاضر، Ypsilon، نیز در زمان رونمایی مفهومی مورد اشاره قرار گرفت.

  • لانچیا قبل از تولد دوباره برند، مفهومی را به زبان می آورد

لانچیا اعلام کرد که سه مدل جدید تا سال 2028 به خط تولید خود خواهند پیوست و این برند تا همان سال تمام الکتریکی خواهد شد.