زیر پوست باتری های استارتاپ بریت،ایی Nyobolt قرار دارد. واحد 35 کیلووات ساعتی را می توان از خالی تا 100 درصد تنها در شش دقیقه شارژ کرد و برای بیش از 2000 چرخه شارژ سریع بدون افت عملکرد قابل توجه من، است.
الک جونز، رهبر خلاق کالوم، گفت: “به جای اتخاذ یک رویکرد resto-mod، هدف این بود که طراحی را تکامل دهیم و آن را به روز کنیم، در حالی که احساس نادیده گرفته شدن خودروهای اسپورت همه افراد را که در Elise بسیار مورد استقبال قرار گرفت، حفظ کرد.” یک انتشار رسانه ای
ساده کنید، سپس باتری ها را اضافه کنید. این کلام کاملاً الهامبخش نسل اول لوتوس الیز نیست، بلکه رویکرد طراح جولیان تامسون و تامینکننده باتری بریت،ایی Nyobolt است.
Nyobolt می گوید فناوری شارژ سریع آن در اوایل سال 2024 آماده تولید خواهد شد.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/reborn-electric-lotus-elise-charges-in-six-minutes
ما باید اطمینان حاصل میکردیم که نگرش درست را با بدن حفظ میکردیم، بنابراین بینی را پایین میآوریم و همان موضع تهاجمی را اتخاذ میکنیم.»
اگرچه به راحتی می توان آن را به ،وان لوتوس Elise S1 شناسایی کرد، اما نسبت ها اغراق شده و چراغ ها برای سال 2023 به روز شده اند. 100 میلی متر پهن تر و 150 میلی متر بلندتر از نسخه اصلی است و آینه های دید عقب برای دوربین ها قرار داده شده اند. چرخ ها واحدهای 19 اینچی هستند.
برد ادعا شده 250 کیلومتر است، و شرکتها استدلال میکنند که Elise الکتریکی شده زم، که دماغهاش را به سمت جادهای پرپیچوخم میبرید، به اصل وفادار خواهد بود.
جونز گفت: “این دو چیز معمولاً به دلیل وزن و محدودیت های بسته بندی باتری دست به دست نمی شوند.”
«فناوری Nyobolt به این خودرو اجازه میدهد تا تمام جعبههایی را که Elise اصلی را به یک خودروی مطلوب برای رانندگان تبدیل کردهاند، علامت بزند، اما این خودرو الکتریکی است.
مفهومی که شما به آن نگاه می کنید توسط تامسون تصور شده است و توسط شرکت طراحی و مهندسی که توسط همکار سابق او در جگوار، ایان کالوم، تأسیس شده بود، به زندگی تبدیل شده است.