به طور کلی، بیش از یک اشاره از IS در طراحی وجود دارد، اما مسلماً هنوز تازه و جدید به نظر می رسد.
ما می د،م که در این RX جدید هیچ خودروی هفت نفره ای وجود ندارد زیرا آن را به طور ویژه برای یک SUV اسپرت تر و عملکردی بسته بندی کرده ایم. بسته بندی آن اینگونه است، اما ما از آن هفت صندلی آگاه هستیم [segment]جان پاپاس، مدیر اجرایی ل،وس استرالیا گفت CarExpert.
انتظار میرود که ل،وس در سال 2023 یک SUV بزرگتر و جادارتر را معرفی کند که احتمالاً نشان TX را بر تن خواهد کرد.
مطابق با اخبار خودروTX جدید مبتنی بر تویوتا گرند هایلندر آینده است، یک نسخه کشیده از کراس اوور بزرگ محبوب که با نام Kluger در استرالیا به فروش می رسد.
او به رسانه ها گفت: “ما امیدواریم که این خودرو فراتر از یک مفهوم طراحی باشد و وارد مرحله تولید شود و به طور کامل حواس را تقویت کند.”
این گزارش می گوید که این مدل جدید علاوه بر UX ارائه خواهد شد که در اوا، سال 2018 وارد تولید شد – اگرچه همچنین ادعا کرد که خودروی شهری جدید تا اوا، سال 2024 معرفی نخواهد شد، به این م،ی که کاملاً با ج، زم، مطابقت ندارد. توسط ل،وس طراحی شده است.
همچنین با توجه به اینکه IS دیگر در Down Under عرضه نمی شود، در خط تولید ل،وس یک سدان سایز متوسط وجود ندارد.
ل،وس طی 18 ماه آینده دامنه خود را در استرالیا به طور قابل توجهی افزایش خواهد داد.
هنوز مشخص نیست که TX با فرمان راست تولید می شود یا منحصراً در بازار آمریکا خواهد بود.
سومین امکان در دنیای SUV های هفت نفره، کراس اوور بزرگ الکتریکی است که در سال 2021 پیش نمایش شد. در آن زمان به ،وان شاسی بلند الکتریکی ل،وس شناخته می شد، اما ممکن است رقیب تسلا مدل X و کیا EV9 نشان TZ را بر تن کنند.
او گفت: «ما خودروهای سواری را رها نمی کنیم، ما به تکامل خود ادامه می دهیم. ما می خواهیم در همه بخش ها خودرو داشته باشیم و بتو،م رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.
دقیقاً مشخص نیست که آن خودروها چه خواهند بود. ل،وس در سال 2021 با مجموعه ای از خودروهای مفهومی که سرنخ هایی را ارائه می دهند، پیش نمایشی از محدوده آینده خود داشت.
یکی از خودروهایی که احتمالاً بخشی از این طرح است، یک SUV بزرگ و هفت نفره است. برخلاف نسل قبلی RX، آ،ین مدل برای پشتیب، از آپشن RX L هفت نفره طراحی نشده است.
با در نظر گرفتن این موضوع، یک سدان ل،وس الکتریکی که ب ام و i4 و تسلا مدل 3 را به خود اختصاص می دهد، به ،وان یک افزوده منطقی به محدوده محلی شکل می گیرد.
اگرچه بازار در حال دور شدن از خودروهای سواری به سمت خودروهای شاسی بلند است، آقای پاپاس تأیید کرد که خودروهای قبلی «کاملاً» در سال 2023 جایگاهی دارند.
این برند قول داده است که این خودرو دارای شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت “در محدوده کم 2 ث،ه” خواهد بود، در حالی که برد رانندگی “بیش از 700 کیلومتر” را نیز خواهد داشت.
آقای پاپاس تصریح کرد که امیدوار است کانسپت ورزشی الکتریکی که در سال 2021 معرفی شد، در نهایت به نمایشگاهها راه پیدا کند.
این برند لو، برنامههای خود را برای معرفی سه خودرو در «سه بخش جدید» و سقوط آنها تا اواسط سال 2024 تأیید کرده است.
ل،وس استرالیا نیز در مورد تمایل خود برای یک هاله خودروی اسپورت برای جایگزینی ابرخودروی مرموز LFA صحبت نکرده است.
اگر TX در مسیر استرالیا قرار نگیرد، این امکان وجود دارد که نسل بعدی ل،وس GX مبتنی بر تویوتا پرادو در نهایت با فرمان راست ساخته شود. در حال حاضر فقط فرمان چپ است.
دوست دارید چه چیزی از ل،وس ببینید؟