لکسوس LX 600 2022

یک سیستم کنترل ارتفاع فعال با واکنش بسیار سریع‌تر با 3 سطح بالابر و اسکات سریع‌تر برای رفت و آمد راحت‌تر وجود دارد. با استفاده از ،یبی از فنرهای گازی/هیدرولیک و ف،ی، AHC همچنین به طور خودکار ارتفاع خودرو را بر اساس حالت رانندگی و دینامیک خودرو تنظیم می‌کند تا هم بدنه را ثابت نگه دارد و هم راحتی فوق‌العاده‌ای را از طریق نرخ فنر بهینه ارائه کند. چیزای خیلی باحالی

کشتی خداحافظی لندکروز

این نمونه نقره‌ای اتمی شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد، تریم چوب مشکی و با منافذ باز آن بسیار باک، است و اگر تزریق فناوری جدید برای شما مانعی برای شما باشد، LX شما را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد. حتی یک تریم F SPORT Handling و یک مدل Ultra Luxury 130000 دلاری با صندلی‌های عقب مجزا برای پادشاه یا ملکه موجود است. LX به قدری کوتاه است که به خوبی در گاراژ قرار می گیرد و حال و هوای قدیمی پولی را به وجود می آورد که کاملاً با جوامع ساحلی نیو،ند مطابقت دارد. در مورد LX جدید چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد، اما باید انتقاد کرد.


منبع: https://www.tops،d.com/cars/lexus/2022-lexus-lx-600-review-all-new-in-an-old-sc،ol-way-ar196980.html

شاید شنیده باشید که تویوتا لندکروز دیگر اینجا در ایالات متحده خانه ای ندارد، بنابراین همتای ل،وس آن، LX، مجبور است مشعل SUV پرچمدار را به تنهایی حمل کند. مطمئن؛ ل،وس مجموعه‌ای از شاسی‌بلندها را در اختیار دارد – به طور دقیق 5 تا – اما این LX است که خود را با MSRP اولیه حدود 90000 دلار جدا می‌کند. آیا می تواند خارج از جاده باشد؟ آره. آیا می‌تواند شما را از ریتز کارلتون به فرودگاه ببرد، در حالی که به بخش نگاه می‌کنید؟ همچنین، بله. و امسال “کاملاً جدید” است – صفتی که به ندرت در توصیف یک شاسی بلند ل،وس استفاده می شود – زیرا پس از 14 سال زمان آن رسیده بود که یک طراحی مجدد کامل به آن داده شود. نتیجه یک جلوپنجره بزرگ و جثه‌دار، جذابیت بیشتر برای بدنه، یک توربو دوقلو V6 جدید و کم‌مصرف‌تر، و بازسازی کامل وسایل الکترونیکی سرگرمی است. سبک‌تر و قدرتمندتر است، اما در مورد تغییر ردپای LX یا سایر ابعاد قابل‌توجه، ل،وس به جای حفظ اندازه میراث خود به اندازه کافی چابک برای مق، با یک مسیر جنگلی یا پارکینگ Nieman Marcus، تصمیم گرفت. و با استفاده از Multi-Terrain Select گسترش یافته، دنده های کم سرعت، دیفرانسیل مرکزی قفل، کنترل ،یدن و در این مورد، سیستم تعلیق قابل تنظیم ارتفاع، LX شاسی بلند بدنه روی فریم رویاهای باشگاهی کشور است. تعدادی از این ویژگی ها در سال جاری بهبود یافته اند.

تعلیق ارتقا یافته

بررسی ل،وس LX 600 2022: کاملاً جدید به روش قدیمی - تصویر 1094546

،تیک‌های دانلوپ 22 اینچی ارزش خاصی برای گل و لای ندارند، اما باز هم، مشتری که این مدل لو، را انتخاب می‌کند، به احتمال زیاد، آرامش خاطری را می‌خواهد که با رزومه این قابلیت همراه است. ،وجی موتور 3.5 لیتری V6 توربوشارژ جدید، V8 تشنه و قدیمی را در آینه دید عقب خود با 409 ، بخار قدرت و 479 پوند فوت گشتاور قرار می دهد که می تواند این SUV 5900 پوندی را در کمتر از 7 ث،ه به سرعت 60 مایل در ساعت برساند. این حس بسیار خوبی دارد، که با دنده جدید 10 سرعته خودکار با قابلیت تعویض نرم و صاف ،یب می شود. حتی بهتر از آن، اکنون به 19 مایل بر گالن دست می یابد، حداقل روی کاغذ، در مقابل 14 مایل بر گالن. این تقریباً 1500 دلار در سال به جیب شما خواهد زد. این یک درایو دوست‌داشتنی، آرام و پرقدرت است، واقعاً همینطور است، اما پس از گذشت یک دهه و نیم بین نسل‌ها و 108000 دلار MSRP، LX کمی ضد آب و هوا به نظر می‌رسد.

مقایسه، دزد شادی است

از پشت فرمان، LX دارای شخصیت بزرگ و رئیس SUV با V6 توربوی دوقلو و اتوماتیک 10 سرعته خود است که در عملکرد خود بسیار قدرتمند، سریع و روان است. و این LX نسبت به رنجرروور یا اسکالید در حرکت‌های خود کمتر احساس سرعت و دقت بیشتری دارد. در حال حاضر حتی یک حالت درایو Sport S+ وجود دارد و البته LX قابلیت‌های افسانه‌ای آفرود خود را با انواع تنظیمات خاص زمین حفظ می‌کند.

بررسی ل،وس LX 600 2022: کاملاً جدید به روش قدیمی - تصویر 1094548

آنچه را که نمی گویم نشنو. LX یک SUV زیبا است. من در واقع سبک جدید را بررسی می کنم، چرم فوق العاده نرم است، کاردستی بی عیب و نقص است، موتور بیش از آنچه که همیشه نیاز دارید به شما می دهد و سواری واقعاً نرم و بی صدا است. در خلاء، این یک SUV رویایی است. اما آیا تا به حال این جمله را شنیده اید که “مقایسه دزد شادی است؟” خوب، من همه پسرهای بزرگ دیگر را در این بخش رانندگی کرده ام و تفاوت فاحشی بین آنها و LX وجود دارد. رویکرد ل،وس حفظ آشنایی با یک SUV از دوران گذشته است در حالی که رقبا به سمت آینده حرکت می کنند. من قصد ندارم با شما بحث کنم اگر یک زاویه یا زاویه دیگر را ترجیح می دهید، اما شکی وجود ندارد که LX دلار در ازای دلار تلاش می کند تا خود را حفظ کند.

صندلی ها واقعا راحت هستند اما هیچ ماساژی وجود ندارد. صفحه‌نمایش‌های لمسی دوگانه جدید، پیشرفتی گسترده نسبت به راه‌اندازی ماوس‌پد قدیمی و دیوانه‌کننده دارند، اما فاقد ویژگی‌های عمقی هستند و به خوبی صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و تک تاندرا جدید نیستند. همچنین، سقف پانو، آینه دوربین، نور محیطی بسیار کم، روشنایی تشک خوش‌آمد، و تخته‌های برقی وجود ندارد – چیزی که یک آفرود از این قبیل واقعاً به آن نیاز دارد. سیستم صوتی Mark Levinson با ۲۵ بلندگو نیز در کنترل‌های خود بسیار ساده است و صادقانه بگویم که مانند واحد JBL در Tundra شگفت‌انگیز نیست. این یکی دارای سیستم سرگرمی دو صفحه‌نمایش اختیاری در عقب است و من عاشق نحوه دسترسی به کنسول مرکزی از 3 طرف هستم – بسیار هوشمند. کوچک است اما یک جعبه خنک برای تنقلات وجود دارد. من همچنین از قرار دادن پد شارژ بی‌سیم برای اتصالات تلفن بدون اتصال خوشم می‌آید و دربان آب و هوا عالی است و به طور غریزی می‌داند که چه زم، باید گرم یا خنک شوید. صندلی‌های عقب خم می‌شوند و فضای کافی را ارائه می‌کنند، اما این حجم سرنشینان SUV بزرگی نیست که توسط رقبای آمریکایی ارائه شده است. این برای ردیف 3 نیز صدق می کند، که به اندازه کافی به راحتی قابل دسترسی است و فضای من،ی را برای بچه ها با صندلی های تکیه گاه برقی ارائه می دهد، اما با فضای پا، شانه و سر بسیار کمتر از بقیه. این تا 15 اینچ کوتاهتر از آن است، بنابراین اتاق بار با همه صندلی های عمودی ناچیز است. سپس، هنگامی که شما در حال گسترش برای بار هستید، هر 3 ردیف باید یک رقص را اجرا کنند تا یک کف بار مسطح ایجاد شود.

ROAD بهتر در جاده

بیایید از Escalade و Grand Wagoneer به ،وان رقبای با قیمت مشابه استفاده کنیم. LX به طور قابل توجهی کوچکتر است، بنابراین در داخل به طور قابل توجهی محکم تر است و حجم بار بسیار کمتری دارد. آیا می خواهید از ردیف 3 استفاده کنید؟ این یکی نمی تواند شمع را برای دیگران نگه دارد. و از نقطه نظر بصری، اینجا چندان هیجان انگیز نیست. صفحه نمایش کوچکتر، تصاویر کمتر، فاکتور واو کمتر. و در مورد ویژگی‌ها، چیزهای بسیار پیشرفته‌ای در جریان نیستند، بنابراین از این نظر، انبار کمی خالی به نظر می‌رسد. سپس مسئله رانندگی بدون هندز وجود دارد. اینجا نیست در حالی که Caddy در حال حاضر روی نسل جدیدی از سوپر کروز است و جیپ آن را به زودی به بازار می آورد.

داخل کابین

بررسی ل،وس LX 600 2022: کاملاً جدید به روش قدیمی - تصویر 1094555

LX پایه قابلیت تنظیم ارتفاع بدنه را ندارد و فاصله آن از زمین کمتر از 8 اینچ است، اما در تایرهای 22 اینچی با AHC – مشکلی نیست. حدا،ر وزن ب،ل در حال حاضر تا 8000 پوند است.

بررسی ل،وس LX 600 2022: کاملاً جدید به روش قدیمی - تصویر 1094563