در این ویدیو، Small Town Rider تنها در یک مانع فنی، Thar خود را با جیمنی دوستش مقایسه می کند. با هر دو وسیله نقلیه، او در طول این مانع به موتور فشار نمی آورد. آنها صدای غرغر پایینتر و سهولت حرکت در زمینهای خارج از جاده را آزمایش میکنند.
در نهایت، یوتیوببر مقداری لوبیا به تار خود میدهد و وقتی گردنش را فشار میدهد، صعود میکند. جیمنی در اینجا برای رسیدن به این W از فیزیک سرپیچی نمی کند. بیشتر آن به وزن جیمنی برمی گردد و روی پاهایش بسیار سبک است. برای مرجع، ماهیندرا تار بیش از 500 کیلوگرم وزن بیشتری نسبت به جیمنی دارد. جیمنی 3 در اینجا حتی بهتر بود زیرا زاویه ش،ت بهتری نیز دارد.
از زم، که جیمنی در هند راه اندازی شد، استقبال های متفاوتی در رابطه با استراتژی قیمت گذاری آن صورت گرفته است. مدل های پایه رقیب اصلی Thar شامل طرح RWD و هزینه روپیه است. 2.2 لک کمتر، در حالی که جیمنی دارای جعبه انتقال 4X4 به ،وان استاندارد است. اما کیس های انتقال از OEM هایی مانند تاتا معمولا حدود روپیه هزینه دارند. 80000 همانطور که با Yodha Pickup مشاهده شد.
شاید بتوان فکر کرد Thar 4X4 با موتور 2.0 لیتری بنزینی و 2.2 لیتری دیزلی عرضه می شود. بنابراین، وقتی با جیمنی مقایسه میشود، یک راهپیمایی من، است. همانطور که معلوم است، این مورد نبود. آزمایش در جامو انجام شد و گفت Thar برای مدت طول، در اختیار یوتیوبر بوده و جیمنی جدید است.
همچنین مدل پایه Thar یک توربو دیزل است و نه بنزینی NA و همچنان قیمت آن 500 میلیون تومان است. 2.2 میلیون کمتر حتی همتای ژاپنی 3 در جیمنی 100 روپیه قیمت دارد. 4.87 لک کمتر، با وجود بسته بندی مجموعه ADAS، موتور توربو و موارد دیگر. بنابراین، آیا جیمنی در سناریوهای زندگی واقعی خارج از جاده نسبت به Thar برتری دارد، چه برسد به ارزش؟ به نظر می رسد وجود دارد. و کانال Small Town Rider آن را نشان می دهد.

جیمنی موانع خارج از جاده را که تار نمی توانست برطرف کند
ما نمیخواهیم این Thar را کف زده بنامیم، اما استفاده و سوءاستفاده زیادی از ویدیوهای قبلی او دیده شده است. سعید ثار دارای سپر آفرود و ،تیکهای A/T است. جیمنی تایرهای یوکوهاما A/T پس از فروش را نیز داشت، و ماروتی سوزوکی از کارخانه، ،تیکهای 195 بخش H/T را ارائه میکند که ،بندگی کمی در زمینهای شل دارد.
ابتدا ثار می رود. در نسبت برد پایین 4X4، چرخ های جلو باعث صعود می شوند، اما چرخ های عقب با مشکل مواجه می شوند. با وجود فاصله 226 میلی متری از زمین در مقابل 210 میلی متر در جیمنی، تماسی با زیر بدنه Thar نیز وجود داشت. جیمنی در بالا رفتن از این مانع چنین مشکلی ندارد و حتی با دریچه گاز ملایم، صعود را انجام می دهد.
چرا اینطور است؟

Maruti Suzuki Jimny با سبکی خود یک مزیت جزئی دارد – در خارج از جاده با مجموعه من، ،تیک ها مزیت کمی دارد.
همچنین، تایرهای A/T پس از فروش، چیزی است که جیمنی را به پرواز درآورد. این را قبلا هم گفته بودیم جیمنی به شدت به ،تیکهای A/T نیاز دارد و ،تیکهای H/T موجود در خارج از جاده سختگیر نیستند. بنابراین، ضریب سبکی به جیمنی یک مزیت جزئی می دهد که نزاع تار نتوانست به آن دست یابد. آیا پس از دیدن این فیلم، جیمنی را بیش از یک تار در نظر می گیرید؟
منبع: https://www.rushlane.com/maruti-jimny-vs-mahindra-thar-which-is-better-at-off-road-12472761.html