همانطور که گفته شد، ماروتی سوزوکی هیچ عجله ای برای شروع دوران الکتریکی خود ندارد. این خودروساز با استناد به فقدان زیرساختها و حمایت ،ت در ترویج تحرک الکترونیکی، پروژه واگن-R الکتریکی خود را که در ابتدا برای سال 2020 آماده میشود کنار گذاشته است. حداقل برای 3 تا 4 سال آینده، ماروتی احتمالاً روی این موضوع تمرکز خواهد کرد. در خط تولید CNG و هیب، خود، حتی اگر رقبای آن تمرکز خود را به سمت خودروهای الکتریکی معطوف کنند.
داشبورد ساده و نامرتب با نمایشگر سرگرمی اطلاعاتی با نسبت سخاوتمندانه، این خودروی فرضی Maruti Omni EV را به یک راه حل متقاعد کننده برای حمل و نقل شهری تبدیل می کند. دلیلی وجود ندارد که پیکربندی 8 صندلی مینی ون اصلی حفظ نشود. با بردی در حدود 300 تا 400 کیلومتر، حامل مردمی برقی در بازارهای روستایی و شهری بسیار محبوب خواهد بود.
برنامه بازی EV Maruti
اکنون که یک پلت فرم الکتریکی بسیار ماژولار تقریباً راهی است که کل دنیای خودرو در حال حرکت است، یک خودروی الکتریکی Maruti Omni بر اساس معماری خودروی فشرده سوزوکی برای آینده از نظر فنی امکان پذیر است. همه چیز به این بستگی دارد که آیا شرکت می خواهد این کار را انجام دهد یا خیر. به هر حال، ما فکر کردیم که یک Omni EV بد بو را تصور کنیم و آن را برای شما بگذاریم تا به آن نگاه کنید (و قدرت میل جمعی را احضار کنید!).

ما فکر می کنیم حتی اگر Maruti از مزیت حرکت اول در بازار خودروهای الکتریکی جمع و جور در هند چشم پوشی کند، باز هم برای ش،تن قلعه به تلاش عظیمی از سوی رقبا نیاز است. و در روند تلاش، آنها به احتمال زیاد بازار را مساعد می کنند، فقط برای اینکه ماروتی وارد آن شود و دوباره کنترل را به دست گیرد!