این شامل عبور از گذرگاه برازوس سانتیاگو است که به گفته سپاه مهندسین ارتش ایالات متحده، عمق 12.8 متری دارد.
او ادعا میکند که وانت برقی «آنقدر ضد آب خواهد بود که بتواند برای مدت کوتاهی به ،وان یک قایق عمل کند» و از دریاچهها، رودخانهها و حتی دریاها عبور میکند – به شرطی که خیلی متلاطم نباشند.
هدف این است که Cybertruck بتواند از کانال SpaceX Starbase در Boca Chica به جزیره Padre ج،ی عبور کند.
قبل از بهروزرس، صفحه، که تمام سایتهای جه، تسلا را تحت تأثیر قرار داد، صفحه تسلا برای Cybertruck سه نوع را فهرست میکرد: یک مدل دیفرانسیل عقب تک موتوره، و مدلهای چهار چرخ متحرک دو و سه موتوره.
او گفت که در ماه اوت، این شرکت نصب تج،ات تولید و ابزارآلات را طی چند ماه آینده در کارخانه تسلا که اخیراً در آستین، تگزاس افتتاح شده است، آغاز خواهد کرد.
ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا ادعای جسورانه دیگری را در توییتر مطرح کرده است و ادعای آینده را دارد سایبرتراک نیمه دوزیست خواهد بود.
در ماه آوریل، تسلا یک سایبرتراک با چرخهای مختلف را پیشنمایش کرد، اگرچه دستگیرهای در آن وجود نداشت – آقای ماسک به طور رمزآلود گفت که ماشین «فقط میتواند بگوید که شما آنجا هستید و میداند که باید باز شود».
از زمان رونمایی، تسلا تغییرات کلیدی را در نمونههای اولیه Cybertruck اعمال کرده است، از جمله اضافه ، یک برف پاک کن بزرگ و آینههای بیرونی.
در حالی که Cybertruck در سایت استرالیایی تسلا ظاهر میشود، آقای ماسک در مورد اینکه آیا شرکت او برای بازارهایی مانند استرالیا و اروپا یک دستگاه کوچکتر ارائه میکند یا خیر، مشخص نیست.
محموله ادعا شده 1600 کیلوگرم در سراسر محدوده بود، با موتور سه موتوره AWD برد ادعایی 800 کیلومتر، ظرفیت ب،ل 6.4 تن و سرعت 2.9 ث،ه ای سریع تا 60 مایل در ساعت (96.6 کیلومتر در ساعت) را ارائه می دهد.
او گفت: “ما نصب را آغاز خواهیم کرد، بنابراین قصد داریم در اواسط سال آینده تولید حجم داشته باشیم.” این کامیون قبلاً توسط GMC Hummer EV، Ford F-150 Lightning و Rivian R1T به بازار ش،ت خورده است و شورولت سیلورادو EV نیز ممکن است به این لیست بپیوندد.
ماسک در ژانویه تایید کرده بود که تولید Cybertruck به دلیل محدودیت های تامین قطعات تا سال 2023 به تعویق افتاده است. تسلا در زمان رونمایی خود گفته بود که در سال 2021 وارد تولید خواهد شد – مسلماً، تا کنون ثابت شده است که این تاخیر بسیار کوتاهتر از تاخیری است که رودستر را تحت تأثیر قرار داده است.
همه خودروهای برقی ساخته شده در آمریکای شمالی واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی خواهند بود، صرف نظر از اینکه سازنده آنها قبلاً سقف خودرو را برای این مشوق به پایان رسانده باشد، همانطور که تسلا چند سال پیش انجام داد.
او گفت: «اگر معلوم شود ،ی نمیخواهد یک کامیون با ظاهر عجیب ب،د، ما یک کامیون معمولی میسازیم، مشکلی نیست.
اوا، سال گذشته مشخصات از وب سایت تسلا حذف شد و قیمت گذاری از سایت ایالات متحده حذف شد.
Cybertruck به طور مشابه تحت تأثیر تأخیرهای مکرر قرار گرفته است، به طوری که ماسک اخیراً تأیید کرده است که قیمت و مشخصات آن با آنچه در سال 2019 اعلام شده بود متفاوت خواهد بود.
در حالی که ماسک اشاره کرده است که قیمت ها بالاتر خواهد بود، اما اخبار خوبی برای ،یداران در ایالات متحده وجود دارد زیرا سنا قانون کاهش تورم را در آ، هفته تصویب کرد، که شامل تغییر در اعتبار مالیاتی 7500 دلاری برای ،ید خودروهای الکتریکی بود.
هنوز هم خنکتر خواهد بود، فقط کوچکتر خواهد بود، زیرا شما نمیتو،د یک کامیون غولپیکر مانند آن را برای بازارهای بینالمللی بسازید.»
در حالی که ویدیوهای موجود در رسانههای اجتماعی حتی مدل 3 را نشان میدهد که به طرز ماهرانهای با خیابانهای سیلزده برخورد میکند – تاکید بر “خیابانها” – ادعای ماسک که سایبرتراک میتواند از آبهای بزرگ عبور کند به نظر میرسد انتخابهای ضعیفی را از سوی مالکان آینده دعوت میکند.
برخی از مالکان تسلا قبلاً ثابت کرده اند که ، هستند و از ویژگی رانندگی خودکار سطح 2 خودکار با نشستن در صندلی عقب یا انجام بازی به جای مراقب بودن پشت فرمان، سوء استفاده می کنند.
در ایالات متحده، اینها به ترتیب 39900، 49900 و 69900 دلار آمریکا (53705، 67165 و 94085 دلار استرالیا) قیمت داشتند. این قیمت پایه فقط حدود 3000 دلار بیشتر از مدل پایه 3 در ایالات متحده در آن زمان بود.
متعاقباً، به نظر میرسد که وی پیکاپ کوچکتر را در توییتر رد کرده و نوشته است: «حتی 3 درصد کوچکتر هم خیلی کوچک است».
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/musk-claims-tesla-cybertruck-can-cross-seas
ماسک در طول این سال ها ادعاهای مختلفی درباره تسلا و محصولاتش داشته است که هنوز به نتیجه نرسیده است. به ،وان مثال، او در سال 2019 ادعا کرد که سال بعد شاهد یک میلیون رباتا،ی تسلا در جاده ها خواهیم بود، در حالی که شرکت او Roadster و Semi را در سال 2017 معرفی کرد اما هنوز به تولید نرسیده است.
در سپتامبر 2020، او همچنین گفت: “ما احتمالا یک نسخه بین المللی کوچکتر خواهیم ساخت.”
او در آگوست 2020 گفت اخبار خودرو او “اساسا” Cybertruck را به ،وان “آمریکای شمالی” می ساخت، اما گفت که یک پیکاپ معمولی تر “استراتژی بازگشتی” است.