ماشین‌هایی که در سال 2023 بیشتر از همه برای رانندگی هیجان‌زده هستیم

ماشین جدید به طور بالقوه هر دو این مشکلات را برطرف می کند. من روی داشبورد جدید با صفحه نمایش سنگین در تصاویر فروخته نمی شوم، اما امیدوارم مواد و پوشش کلی گامی در مسیر درست باشد.

مایک کاستلو

من هیوندای Ioniq 5 و کیا EV6 معمولی را رانندگی کرده‌ام و از هر دو کاملاً لذت بردم – Ioniq 5 فضای داخلی جالب‌تری دارد، EV6 برای رانندگی بهتر است و هیچ‌کدام در جایی نزدیک به تعداد مورد نیاز در استرالیا در دسترس نیستند زیرا عرضه آن وجود دارد. برای سایر بازارها در اولویت است.

M2 آینده، M3 Touring جدید و اولین خودروی برقی M با قدرت کامل در XM.

هیچ یک از این شاسی بلندهای بدنه روی فریم قرار نیست به اندازه خودروهای فوق الذکر برای رانندگی هیجان انگیز باشند، اما GWM یکی از شرکت های چینی است که من با بیشترین علاقه تماشا می کنم.

البرز فلا من امیدوارم که شامل یک موتور ل،وس بنزینی با برخی توضیحات و توانایی پاک ، پرش ها مانند رنجر رپتور باشد. تویوتا به اندازه کافی محافظه کار HiLux بوده است و اکنون زمان آن رسیده است که سینک آشپزخانه را به سمت آن بیاندازیم و روی یک نسخه عملکردی جدی بگیریم.

  • ماشین‌هایی که در سال 2023 بیشتر از همه برای رانندگی هیجان‌زده هستیم

همچنین باید اشاره کنم که کابین باید نسبت به نسل قبلی آماروک با صفحه نمایش لمسی میکروسکوپی 6.33 اینچی خود نشان دهنده یک پیشرفت بزرگ باشد.

این SUV که یک SUV نیست، یک لیست انتظار سه ساله برای سفارشات جدید دارد و فراری برای رسیدن به درستی آن برای همیشه تلاش کرد. با همه حساب ها درست شد.

تونی کرافورد

من XM را در اوایل سال جاری در یک صفحه نمایش ثابت در ایتالیا دیدم، و از اینکه چقدر بزرگ است – و تفاوت آن با هر BMW دیگر تا کنون در داخل و خارج، کاملاً شگفت زده شدم. این واقعیت که این خودروی تمام عیار برقی M است و بنابراین قابلیت پیست دارد، چیزی است که باید دست اول تجربه کنم. نمی توانم صبر کنم.

  • ماشین‌هایی که در سال 2023 بیشتر از همه برای رانندگی هیجان‌زده هستیم

فول، واگن آماروک

تویوتا هایلو، GR اسپرت

از سوختن V8 گرفته تا تغییر دستی درشت و مثبت، چیزی بیش از یک چهره زیبا بود. اما کامل نبود

فراری اصیل

HiLux Rogue تلاش امیدوارکننده‌ای بود، اما می‌خواهم ببینم تویوتا چه چیزی را می‌تواند به‌،وان جایگزین من،ی برای Raptor معرفی کند.

EV6 GT به صراحت به ،وان یک سلاح پیست طراحی نشده است، اما اعداد عملکرد آن چیزی نیست که به آن عطسه کنید.

این همان سوالی نیست که بپرسید من فکر می کنم بهترین ماشین چه خواهد بود.

من واقعا مشتاقانه منتظر رانندگی فول، واگن آماروک در سال آینده هستم.

فضای داخلی همیشه کمی ارزان بود، و این واقعیت که استرالیا در ماخ 1 من،ی که به ما وعده داده شده بود از دست داد، همیشه ناامیدکننده بود. مطمئناً، تنها کاری که برخی از مالکان می‌خواهند انجام دهند این است که در خیابان چپل ژست بگیرند، اما خودروی نسل قبلی به اندازه کافی قادر بود به ،وان یک خودروی پیست کار کند… فقط جزئیات کمی برای شماره‌گیری صحیح آن نداشت.

Ioniq 5 مجهز به N باید به برخی از مسائل دینامیکی که در مورد هیوندای مطرح کرده‌ایم رسیدگی کند و در عین حال هیجان بیشتری در رانندگی داشته باشد، و ما می‌د،م که تیم N قادر به دستیابی به چه چیزی است.

ویلیام استاپفورد

جیمز وانگ

واقعاً، برای آ،ین بار، آن موتور باشکوه مورد استفاده قرار می‌گیرد و چه راهی برای انجام آن… برای حمل همه خانواده به اطراف.

BYD Seal قرار است خودروی برقی بعدی این نیروگاه چینی باشد که در اینجا عرضه می‌شود، برای مق، با تسلا مدل 3، و به همین دلیل من را دریافت می‌کند.

مهر جهان

می‌دانم هنوز آنقدر بزرگ نشده‌ام که حسرت سواری پرمحتوای یک SUV ممتاز را داشته باشم، اما بنا به دلایلی با ایده مزدا CX-60 وسواس دارم.

من فقط نمی توانم آن را به یک ماشین ب،بانم. در واقع برای من یک BMW سه گانه است.

مزدا CX-60

فضای داخلی با دکمه های میانبر کلید پیانو و فرمان فول، واگن که در واقع دکمه های فیزیکی دارد، عالی به نظر می رسد.

ما در سال 2022 ف،های هیجان انگیز زیادی رانده ایم، اما سال تقریباً به پایان رسیده است – و صنعت خودرو هرگز از حرکت باز نمی ایستد.

من تحت تاثیر Atto 3 قرار گرفتم، و Seal به نظر می‌رسد که چیزهای دیگری را ارتقا دهد. BYD یک برند واقعی برای تماشا است، اما اگر Seal خوب نباشد، شتاب خود را از دست خواهد داد.

من تقریباً با تمام طعم‌های فورد رنجر تا کنون رانندگی کرده‌ام و مشتاقم تا تفاوت‌های آماروک را در دست اول تجربه کنم.

من یک Azami PHEV در Soul Red Crystal با پکیج تاکومی برای یک خیلی وام تمدید شده لطفا ممم… چرم سفید…




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/the-cars-were-most-excited-to-drive-in-2023

فورد موستانگ دارک هورس

این ایده که تویوتا را در بازار با آفرودهای هیب، و پلاگین هیب، ش،ت خواهد داد بسیار جذاب است و من کنجکاو خواهم بود ببینم آیا آنها می توانند همان سطح از شایستگی عمومی و ارزش دقیق محصولات کوچکتر GWM را در قیمت بالاتر ارائه دهند. قیمت اصلی.

  • ماشین‌هایی که در سال 2023 بیشتر از همه برای رانندگی هیجان‌زده هستیم

پل ماریچ

آ،ین و بدون شک بهترین شاسی بلندی که تا به حال ساخته شده است در سال 2023 با یک V12 تنفس طبیعی عرضه می شود و من فقط التماس می کنم که آن را رانندگی کنم و امیدوار هستم که آن را خودروی خانوادگی بعدی خود کنم.

  • ماشین‌هایی که در سال 2023 بیشتر از همه برای رانندگی هیجان‌زده هستیم

BMW M2، M3 Touring، XM

از پرچم‌داران برقی آینده‌نگر گرفته تا ادای احترام به قهرمانان احتراق داخلی گذشته، با چند شاسی‌بلند خانوادگی که برای اندازه‌گیری خوب به داخل آن‌ها پرتاب شده‌اند، این چیزی است که CarExpert تیم برای رانندگی در سال 2023 بسیار هیجان زده است.

اما اگر آن‌طور که من فکر می‌کنم طنین‌انداز شود، BYD به یکی از اجزای اصلی بازار مقرون‌به‌صرفه EV تبدیل خواهد شد.

جک کوئیک

از زمان افشای آن، من نتوانستم صحبت ، در مورد آن را در دفتر متوقف کنم – از همکارانم برای تأیید بخواهید.

کیا EV6 GT، هیوندای آیونیک 5

اما چرا من مشتاق رانندگی یک SUV هستم؟ در حالی که دنیای موتورهای بزرگ با رفتن همه (از جمله فراری) به سمت خودروهای هیب، و برقی رو به پایان است، برخی از ایتالیایی‌های دیوانه تصمیم گرفتند: آ،ین بار – برای آ،ین بار، چرا یک V12 غول پیکر را تا زم، که هنوز می تو،م در یک SUV قرار ندهیم.

تویوتا به یک رقیب من، نه تنها برای رنجر رنجر، بلکه مهمتر از آن رنجر رپتور، نیاز فوری دارد.

ناگفته نماند که من برای رانندگی هر دو بسیار هیجان زده هستم. اشاره‌های ویژه‌ای به نسخه تورینگ BMW M3 که مدت‌ها در انتظار آن بودیم، برای ،یب هیجان رانندگی و اتصال و کاربردی بودن آن، و همچنین GWM Tank 300 و 500 است.

من واقعاً مشتاق شاسی بلند جدید فراری Purosangue هستم که امیدوارم اوا، فوریه سوار آن شوم.

Dark Horse جدید مشکل 1 ماخ مسیر را نیز حل می کند. برای استرالیا قفل و بارگذاری شده است، با طیف وسیعی از ارتقاءهای خوشمزه به منظور ایجاد توانایی بیشتر برای رانندگان جدی. من را ثبت نام کن

  • ماشین‌هایی که در سال 2023 بیشتر از همه برای رانندگی هیجان‌زده هستیم

اولین پلاگین هیب، از برند مزدا می‌تواند بهترین دستاورد این فناوری باشد که هنوز در بازار استرالیا رایج‌تر شده است، و گزینه‌های شش خطی نیز به ،وان جواهرات بالقوه شناخته می‌شوند.

موستانگ قدیمی با همه ایراداتش، یکی از آن خودروهایی بود که همیشه مشتاق رانندگی آن بودم.

M2 یک خودروی نسل جدید از پایه است که از جدیدترین M3/M4 قرض گرفته است، با طراحی بیرونی تمیز و تمیز هر بار که ع، دیگری را می بینم بیشتر دوستش دارم، در حالی که M3 Touring اولین واگن M3 است. تا به حال وارد تولید سریال شود.

من مشتاق موتور 3.0 لیتری V6 توربو دیزل گشتاور در رنجر و اورست هستم و فکر می‌کنم در آماروک هم درست باشد. موتور 2.3 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی نیز جالب به نظر می رسد!

اسکات کولی