ماشینهای با صفحهنمایش لمسی در مقابل ماشینهای دکمهدار
12 خودروی حاضر در این تست عبارتند از BMW iX، داچیا ساندرو، هیوندای Ioniq 5، مرسدس بنز GLB ک،، MG Marvel R، نیسان قشقایی، Seat Leon، Subaru Outback، Tesla Model 3، VW ID.3، Volvo C40 و در آ، ولوو V70 از سال 2005. از قضا، MG Marvel R که بدترین رتبه را در این لیست ،ب کرد، همچنین دارای بزرگترین صفحه نمایش ابزار دیجیتال در این دسته است. 45 ث،ه طول کشید تا تمام کارها انجام شود در حالی که یک Volvo V70 بدون صفحه نمایش فقط 10 ث،ه طول کشید. آن را بگیرید، صفحه نمایش!
جوانب مثبت منفی
دکمه ها عیب ندارند؟ انجام می دهند. دکمه ها مک،کی هستند و ممکن است ،اب شوند. سطوح دکمهها یا از پ،تیکی ساخته شدهاند که میتواند ذوب شود یا از ،تیک ساخته شدهاند که در کوتاهمدت ،یف و ،بناک میشوند، در حالی که سطوح ف،ی لغزنده هستند. از صاحبان جگوار در هند در مورد وضعیت دکمه بپرسید. همچنین دکمه ها ثابت هستند و برای انجام تنها یک کار مهندسی شده اند. آنها نمی توانند ناوبری را نشان دهند و شما نمی تو،د یک به روز رس، OTA را برای تغییرات در دکمه های فیزیکی انجام دهید، می تو،د؟
بازگرداندن دکمهها، شمارهگیرها و دستگیرهها برای حداقل کنترلهای حیاتی مانند AC و موسیقی بسیار مهم است. به تروریسم، گرسنگی جه، پایان نخواهد داد یا صلح جه، را برقرار نخواهد کرد. اما باعث کاهش تصادفات جاده ای می شود که وقتی راننده برای کار با صفحه لمسی به پایین نگاه می کند. اگرچه HUD ها مصالحه من،ی هستند. از آنجایی که آنها ا،ر عملکردهای صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی دیجیتال را ارائه می دهند و همیشه در دید محیطی راننده قرار می گیرند.
برندهایی مانند MG در نسل جدید Hector دو برابر اندازه 14 اینچی دارند. اگر فکر می کنید که این نقطه اوج است، در اشتباهید. مرسدس بنز EQS دارای سیستم 56 اینچی، چند کادیلاک دارای سیستم OLED 38 اینچی و Lucid Air دارای سیستم 34 اینچی است. فورد ا،پلورر مخصوص چین یک واحد تک تکه 27 اینچی دارد که تقریباً در عرض SUV کشیده شده است.
صفحه نمایش لمسی در مقابل دکمه ها و دستگیره ها
یک آزمایش علمی با حجم نمونه کوچک 12 نفری توسط مجله سوئدی VI Bilagare انجام شد تا ببینیم چه چیزی چیست. آنها 12 خودرو را با 12 راننده که به خوبی با خودروهای آنها آشنا هستند برداشتند و به هر یک از آنها لیستی از وظایف مربوط به سرگرمی و اطلاعات را برای انجام دادند. همه آنها با سرعت ثابت 110 کیلومتر در ساعت اتومبیل خود را در یک فرودگاه متروکه می راندند.
این یک بحث بی پایان است، اینطور نیست؟ صفحه نمایش های دیجیتال یکی از داغ ترین و پرطرفدارترین ویژگی های یک خودرو در حال حاضر هستند. زم، بود که “کیتنا دتی های” عامل تعیین کننده برای ،یداران خودرو در هند بود. اما آیا به آرامی تبدیل به “kitna bada screen hai” می شود؟ حتی Alto K10 که امروز عرضه شد، دارای صفحه نمایش لمسی 7 اینچی است.
با دکمهها و دستگیرهها، به دلیل لمس فیزیکیشان، میتو،م بهطور مستقیم آنها را درک کنیم. با وجود حافظه حسی و عضل،، هر ،ی میتواند بدون اینکه چشم خود را از جاده دور کند، از هر عملکرد اطلاعات سرگرمی استفاده کند. شما می تو،د استدلال کنید که دستورات صوتی وجود دارند، اما از امروز آنها بیشتر فریبنده هستند.
هر ، کمترین زمان را در حالی که کمترین مسافت را طی می کند، برنده می شود. خودروها از سال تولید 2005 تا 2022 متغیر بودند و دارای فناوری اطلاعات سرگرمی مرتبط بودند. برای صفحهنمایشهای دیجیتال مدرن با تمام طراحیهای UI متفکرانه و املاک و مستغلات صفحهنمایش عظیم، باید به راحتی لیمو فشرده شود، درست است؟ در واقع، برای نمایشگرهای سرگرمی دیجیتالی، برای نمایشگرهای سرگرمی دیجیتال تلخ بود. یکی با دکمه ها یک Volvo V70 17 ساله بود و بهترین عملکرد را داشت در حالی که MG Marvel R با صفحه نمایش لمسی غول پیکر 19.4 اینچی بدترین عملکرد را داشت.
ببینید، من یک بومر نیستم، باشه؟ من برای پذیرش مدرنیته ذهنی باز دارم. اما صفحه نمایش های اطلاعات سرگرمی دیجیتال تکاملی هستند، اما عقب مانده اند. آزمایش فوق در یک فرودگاه خالی با جادههای 10 برابر عریضتر از حالت عادی و همچنین با ترافیک صفر انجام شد. سعی کنید در جادههای هند با سرعت 110 کیلومتر در ساعت، مجموعهای از وظایف را انجام دهید که با برخی از تصادفیترین حماقتها و برخی از مضحکترین شرایط جادهای پر شده است. تقریبا غیرممکن است
در حالی که صفحهنمایشها جذاب به نظر میرسند و دکمهها قابلیت لمس فیزیکی را ارائه میدهند، هر دو مزایا و معایبی دارند