همانطور که در اینجا در ستون نظرات مربوط به آگوست 2022 نوشتیم، کمتر از 22 نمونه مختلف از نامگذاری شرکتی برای ترمز اضطراری خودکار (AEB) وجود داشت – همه آنها از سنسورها برای اسکن جلو، هشدار به راننده در مورد برخورد قریب الوقوع و ترمز استفاده می کنند. .
اوج مراکز خدمات پس از فروش استرالیا میگوید اعضای آن در آموزش مردم در مورد نحوه عملکرد فناوریهای پیشرفته ایمنی کمک راننده (ADAS) خودروهایشان نقش دارند.
خانم یاتس گفت که تعمیرکاران پس از فروش می توانند در توضیح این عملکردها به افرادی که خودروهای خود را در نمایندگی سرویس نمی دهند، بهتر عمل کنند.
خانم ییتس همچنین آنچه را که «روند نگرانکننده دیگری» میخواند، ی،ی برخی «پیامهای عمومی ظریف» از صنعت خودرو که به این م،ی است که شما فقط باید به یک فروشنده اعتماد کنید تا یک وسیله نقلیه مجهز به ADAS را سرویس کند، اشاره کرد.
فناوریهای ADAS مواردی مانند ترمز اضطراری خودکار، کمکهای حفظ بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی و نظارت بر نقاط کور را پوشش میدهند – که همه به سرعت تکامل مییابند و همانطور که قبلاً اشاره کردیم با نامهای مختلفی بسته به برند خودروی مورد نظر فروخته میشوند.
انجمن لوازم جانبی خودرو استرالیا (AAAA) در این ماه گفت مشتریان اغلب از نحوه عملکرد فناوریهای ADAS خودروی خود بیاطلاع بودند و برای حفظ اطلاعات در عجله برای تحویل خودروی جدید خود مبارزه می،د.
درباره این موضوع، رئیس انجمن فروشندگان خودرو استرالیا، جیمز وورتمن، گفت که اعضای فروشنده امتیاز او نیز نقشی فراتر از خود برندهای خودرو دارند.
اگر منصف باشیم، بارگیری فرآیند تحویل خودروی جدید با جزئیات بیشتر احتمالاً منجر به اضافه بار اطلاعات خواهد شد و جالب اینکه این شکاف در درک مصرفکننده فرصتی است که بازار پس از فروش میتواند آن را پر کند.»
“این زمان من،ی است که بازارهای مستقل مستقل با یکدیگر همکاری کنند تا از آگاهی مصرف کنندگان حمایت کنند که ما آموزش و فناوری را داریم تا اطمینان حاصل کنیم که فناوری ADAS آنها در چارچوب پارامترهای عملیاتی مورد نیاز به کار خود ادامه می دهد.”
خانم یاتس افزود که کارگاههای تعمیرات و خدمات مستقل «بهطور فزایندهای روی تج،ات و آموزش ADAS سرمایهگذاری میکنند» و گفت «گام منطقی بعدی» این بود که به مردم بگوییم که میتوانند سیستمهای ایمنی خود را بررسی کنند که عملکرد من،ی دارند.
،لی یتس، مدیر روابط ،تی و حمایت از AAAA، با استناد به دادههای تحقیقاتی که نشان میدهد به نظر میرسد بسیاری از آنها به طور کامل تواناییها یا نحوه و زمان استفاده از ADAS را درک نمیکنند، میگوید: «مصرفکنندگان بهطور نگرانکنندهای گیج میشوند.»
بیشتر: 22 نام برای یک ویژگی ایمنی، چگونه مارک های خودرو ما را گیج می کند
بیشتر: تغییر برای بخش تعمیر خودرو در راه است