ماهیندرا: استرالیا مورد توجه رقیب نسل بعدی HiLux است

و واضح است که با ورود خودروی برقی، ما به برخی بازارهای دیگر مانند بریت،ا که امروز در آن حضور نداریم، دسترسی خواهیم داشت.

Pik-Up فعلی کوچکتر از رقبایی مانند HiLux و Ranger است و تنها ظرفیت یدک کشی ترمز 2500 کیلوگرمی را ارائه می دهد.

  • ماهیندرا: استرالیا مورد توجه رقیب نسل بعدی HiLux است
    عقرب
  • ماهیندرا: استرالیا مورد توجه رقیب نسل بعدی HiLux است
    عقرب ک،یک

آقای ناکرا در را باز گذاشت تا پیکاپ جه، در کنار پیک آپ موجود به جای تعویض مستقیم آن فروخته شود.

  • ماهیندرا: استرالیا مورد توجه رقیب نسل بعدی HiLux است

ماهیندرا در حال حاضر از این استراتژی در هند با Scorpio جدید استفاده می کند که در آنجا به ،وان Scorpio-N فروخته می شود در حالی که نسخه قبلی خود با نشان Scorpio Cl،ic همراه است.

فکر می‌کنم ما می‌بینیم که با پیش‌روی، فرصت‌های متعدد، بخش‌های مختلف، قیمت‌های متفاوت وجود خواهد داشت، فکر می‌کنم همه اینها در حال حاضر در حال مح،ه هستند.»

این محصولی است که برای هند مهندسی نشده است، بلکه یک پلتفرم و محصولی است که واقعاً به ،وان یک پیکاپ جه، مهندسی شده است.

  • ماهیندرا: استرالیا مورد توجه رقیب نسل بعدی HiLux است
    پیک آپ فعلی

«استرالیا یک بازار مهم در مورد پیکاپ جه، است، بنابراین ما با مشتریان، شرکای کانال خود در اینجا کار می کنیم تا همه ورودی ها را در مورد آنچه که برای تعریف پیکاپ جه، به آن نیاز داریم، وارد کنیم. بنابراین، بازار نقش مهمی در کمک به ما در تعریف آنچه می‌خواهیم ارائه کنیم، ایفا می‌کند.»

“اگر می خواهید موفق باشید… استرالیا بازار مهمی برای ما است و برای موفقیت ما باید در این بازار رشد کنیم. اگر مجبور به افزایش مقیاس باشیم، باید گزینه من،ی برای بازار داشته باشیم.

من فکر می‌کنم با توجه به تعریف پیکاپ جه،، پیشنهادات طیفی از گزینه‌های تک کابین، دو کابین، کینگ کابین، پیشرانه و قیمت، این تماس‌ها را قبول خواهیم کرد. نکاتی که ما می‌خواهیم به آن‌ها رسیدگی کنیم… فکر می‌کنم این تماسی است که در حین پیش‌روی به آن خواهیم پرداخت.»

آقای ناکرا تایید کرد که این خودرو دارای ساختار بدنه روی فریم و پیشرانه دیزلی خواهد بود.

آقای ناکرا گفت: “بازارهای مختلفی در جهان وجود دارد که بازارهای بزرگ پیکاپ هستند و از طریق پیکاپ جه،، علاوه بر بازارهای سنتی که در آن حضور داریم، به برخی بازارهای دیگر برای وانت نیز دسترسی خواهیم داشت.”

بدیهی است که همانطور که به جلو می رویم، بسته به اینکه بازار چگونه تغییر می کند و چه نیازهایی دارد، همه انواع پیشرانه ها را در آینده ارزیابی خواهیم کرد.

ویجی ناکرا، رئیس جه، خودروی ماهیندرا، گفت: «در آینده، ما آرزو داریم که یک پیکاپ واقعا جه، برای استرالیا و طیف وسیعی از خودروهای برقی بیاوریم.

ماهیندرا در حال کار بر روی یک “پیکاپ جه،” جدید است که قرار است در سال‌های 2027-2028 عرضه شود، و در بخش‌هایی مانند فورد رنجر و تویوتا هایلو، در نظر دارد.

ماهیندرا پیک آپ کنونی در سال 2017 به صورت محلی معرفی شد و ارتباط نزدیکی با نسل قبلی اسکورپیو دارد – در واقع، در هند به نام Scorpio Getaway فروخته شد.




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/mahindra-australian-needs-front-of-mind-for-next-gen-hilux-rival

او گفت: «در حال حاضر برای شروع، همزمان با عرضه، به دنبال یک پیکاپ جه، مبتنی بر ICE هستیم.

ماهیندرا در حال برنامه‌ریزی برای گسترش حضور خود در سطح جه، است که به رهبری گروه خودروهای الکتریکی آینده‌اش بر روی پلتفرمی جدید به نام Inglo – اما پیکاپ جه، نیز نقشی در گسترش آن خواهد داشت.

  • ماهیندرا: استرالیا مورد توجه رقیب نسل بعدی HiLux است
    مفاهیم SUV الکتریکی ماهیندرا

وقتی از او پرسیده شد که آیا کار این شرکت بر روی طیف وسیعی از پنج خودروی الکتریکی جدید می‌تواند منجر به معرفی یک وسیله الکتریکی شود، آقای ناکرا گفت که در حال حاضر در برنامه‌ها نیست.