اکنون در چهارمین فراخوان 12566 دستگاه XUV700 و 6618 دستگاه Scorpio N فراخوان شده است. دلیل فراخوان – زیر ،تیکی داخل محفظه زنگ مدل های گیرب، دستی. در حالی که Thar تنها یک بار در سال 2022 فراخوان شد، XUV700 در هر چهار فراخوان ماهیندرا شرکت داشته است. با این حال، این اولین فراخوان Scorpio N از زمان عرضه آن است. بیا یک نگاهی بیندازیم.
6618 عقرب N فراخو، شد
به دلیل افزایش محبوبیت، تولیدکنندگان مجبورند تولید خود را افزایش دهند و در این مسیر، قطعات را از چندین فروشنده تهیه کنند. این احتمالاً می تواند منجر به نقص در کنترل کیفیت شود. هنگامی که زنجیره تامین مرتب شد، ممکن است فراخوان های کمتری وجود داشته باشد. دوبرابر ، کنترل کیفیت ممکن است راه دیگری برای جلوگیری از فراخوان های مکرر نیز باشد.
از زمان هیولا کووید-19، یک مشکل شدید زنجیره تامین در بخشهای مختلف در سراسر جهان وجود داشته است. صنعت خودرو نیز از این موضوع ضربه خورده است.
،تیک زیر که در گیرب، دستی Scorpio N و XUV700 استفاده شده است، دلیل نگر، در این فراخوان است. از آنجایی که هر دو Scorpio N و XUV700 از موتورها و گیرب،های مشابهی استفاده میکنند، احتمالاً اجزای مشابهی نیز با آنها به اشتراک میگذارند.
12566 XUV700 و 6618 Scorpio N فراخوان شده فقط به مدل های گیرب، دستی محدود می شوند.
به گزارش ماهیندرا، واحدهای XUV700 و Scorpio N فراخوان شده در بازه زم، 1 ژوئیه 2022 و 11 نوامبر 2022 تولید شده اند. بی،ه رسمی ماهیندرا در رابطه با این فراخوان نشان می دهد که خطا در فرآیند مرتب سازی در کارخانه تامین کننده که قطعات مذکور را در مدت مذکور عرضه کرده است. ممکن است بر روی فاصله ابعادی عملیاتی تأثیر بگذارد.
ماهیندرا پیشنهاد می کند این مشکل را بدون هزینه برطرف کند. برای رفع این خطا، صاحبان خودروهای آسیب دیده به صورت جداگانه توسط نزدیکترین نمایندگی های خود تماس خواهند گرفت. ماهیندرا قول می دهد که این مشکل را با حداقل سر و صدا برطرف کند و تجربه ای بدون دردسر را برای مالک، که تحت تأثیر این فراخوان قرار گرفته اند ارائه دهد.
فراخوان های مکرر
شرکت خودروسازی هندی، ماهیندرا و ماهیندرا در چند وقت اخیر فراخوان های متعددی را اعلام کرده است. تنها در سال 2022، ماهیندرا 4 فراخوان صادر کرده است. اولین فراخوان در ماه ژوئیه به دلیل خدمات مهم برای انواع AWD XUV700 صادر شد. در ماه سپتامبر، XUV700 و Thar به دلیل مشکلات احتمالی توربوشارژر فراخوان شدند. همین سه روز پیش، XUV700 به دلیل صدای گود-گود در سیستم تعلیق خود فراخوان شد.
برای شروع، یک محفظه زنگ، ،دی در بلوک موتور در نزدیکی میل لنگ آن است که چرخ فلایو و کلاچ آن را در خود جای داده است. این ،متی است که موتور به گیرب، خود متصل می شود و صرف نظر از گیرب، اتوماتیک یا دستی، یک جزء مهم را تشکیل می دهد. این باید به درستی مهر و موم شده و به خوبی بالشتک شود تا ،زش های ناخواسته را جذب کند.