انتظار می رود نوع جدید XUV300 Sportz Turbo گرانتر از موتور کم قدرت تر نسخه برتر فعلی XUV300 باشد. این افزایش قابل توجیه است زیرا XUV300 با موتور TGDi 130 ، بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. موتور غیر TGDi 110 ، بخار قدرت و 200 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
از نظر ویژگی ها، برای شروع XUV300 کمبود زیادی نداشت. دارای سانروف، کنترل آب و هوای دو منطقه ای، سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه نمایش لمسی 7 اینچی با Apple CarPlay و Android Auto، وزن فرمان قابل تنظیم و بسیاری موارد دیگر است. همچنین تنها خودرویی است که چرخهای 17 اینچی را در تریمهای معمولی استاندارد ارائه میکند.
ایمنی و ویژگی ها
ویژگی هایی مانند وزن متغیر فرمان را می توان با دریچه های AC عقب جایگزین کرد. همچنین می تواند با یک صفحه نمایش لمسی 9 اینچی که در آفریقای ج،ی ارائه می شود، کار کند. به کنار، این بهروزرس، جدید و ارتقای پیشرانه احتمالاً فروش XUV300 را بیشتر خواهد کرد.
مدل لوگوی جدید XUV300 با تاتا ن،ون، هیوندای ونوو، کیا سونت، تویوتا اوربان کروزر و ماروتی سوزوکی برزا، رهبر فعلی این بخش خواهد بود. اگر شما یک فرد اعدادی هستید، این همان است. این قدرتمندترین SUV زیر 4 متری در هند است. اما آیا این منجر به عملکرد بهتر در جاده می شود، به زودی خواهیم فهمید.
XUV300 ایمنترین محصول در بخش شاسیبلندهای زیر 4 متری است – در حفاظت از سرنشینان کودک کمی بهتر از Nexon است.
ماهیندرا XUV300 Sportz توربو 130 ، بخار
موتور دیزل همانطور که هست حمل می شود. همینطور گزینه های گیرب، که 6 سرعته MT و 6 سرعته AMT هستند. از نظر ظاهری، تغییراتی ایجاد شده است تا نسخه Sportz با نسخه معمولی متفاوت باشد. به غیر از گزینه رنگ طلایی جدید، لهجه های قرمز در جلوپنجره و همچنین نشان هایی در جنس های جانبی و عقب وجود دارد. به ویدیوی راهپیمایی زیر نگاهی بیندازید.
شرکت هندی تا به حال هیچ به روز رس، من،ی برای آن ارائه نکرده بود. ماهیندرا XUV300 به زودی یک موتور TGDi در تریم بالا خواهد داشت. انتظار می رود در روزهای آینده راه اندازی شود، پیش از آن، اکنون در یک ویدیوی راهنما که به نمایشگاه خودرو اختصاص داده شده است، جزئیات بیشتری ارائه شده است.
ماهیندرا XUV300 Sportz Turbo
ماهیندرا سالهاست که در بخش شاسیبلندهای زیر 4 متری حضور دارد. اولین تلاش آنها، Quanto در نوامبر 2012 راه اندازی شد. ماهیندرا همچنین بو،و را با کوتاه ، سپرهای آن وارد این بخش کرد. سپس TUV300 را دنبال کرد که اکنون با نام Bolero Neo فروخته می شود. ماهیندرا با XUV300 یک شاسیبلند معمولی مونوکوک زیر 4 متری را با اصلاح سانگ یانگ تیوولی عرضه کرد. از زمان راه اندازی آن، به هنجارهای BS6 منتقل شده است و تمام.
از نظر ایمنی، ماهیندرا XUV300 عملا بی بدیل است. این تنها در این بخش است که دارای 7 کیسه هوا است. XUV300 همچنین تنها خودرویی است که هر چهار ترمز دیسکی را ارائه میکند و آن را نیز به صورت استاندارد در تمام تریمها ارائه میکند. وقتی صحبت از قابلیت تصادف به میان میآید، با Nexon کاملاً گردنبند است و در حفاظت از سرنشینان کودک نیز کمی از Nexon پیشی میگیرد.