بحث در مورد استایل آن خیلی زود است، اما انتظار میرود XUV500 جدید ،اصر طراحی را با مدلهای نسل فعلی ماهیندرا، مانند XUV300 و XUV700، به اشتراک بگذارد. همانطور که گفته شد، طراحی XUV500 جدید توسط شرکت تازه تاسیس Mahindra Automotive Design Europe (MADE) که توسط Pratap Bose هدایت می شود، انجام می شود. از اینجاست که میتو،م نگاهی اجمالی به شاسیبلندهای مفهومی تمام الکتریکی ماهیندرا ببینیم.
ویژگی ها، گزینه های موتور مورد انتظار
برای پر ، این شکاف، ماهیندرا در حال آماده شدن برای بازگرداندن XUV500 به ،وان یک SUV کوچکتر در بخش C است. این خودرو کاملاً زیر شاسیبلندهای جدید بخش D – Scorpio N و XUV700 قرار میگیرد. پس از عرضه، XUV500 جدید با رقبای مدرن، پر از فناوری و ممتاز مانند Creta، Taigun، Kushaq، Seltos، Astor، HyRyder و Grand Vitara روبرو خواهد شد.
ماهیندرا XUV500 Teased
انتظار می رود ماهیندرا نام XUV500 را در پوشش یک شاسی بلند 5 نفره C-Segment بازگرداند.

با توجه به سابقه ماهیندرا در برقیسازی خودروهای متعارف با موتور IC، میتوان انتظار داشت نسخه الکتریکی XUV500 آینده نیز چند سال آینده عرضه شود.
منبع: https://www.rushlane.com/new-mahindra-xuv500-teased-by-pratap-bose-creta-seltos-rival-12435631.html
XUV500 در زم، که در سال 2011 عرضه شد مترادف با مدرنیته بود. انتظار میرود مدل جدید دارای ویژگیهای مشابهی باشد. اگرچه ماهیندرا جزئیات زیادی در مورد خودروی آینده فاش نکرده است، گزارشها حاکی از آن است که میتواند بر اساس پلتفرم SUV موجود ماهیندرا با تغییرات لازم ساخته شود.
از نظر ویژگی ها، XUV500 آینده دارای سانروف، صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی، سیستم کنترل آب و هوای خودکار دو منطقه ای، حدا،ر 7 کیسه هوا، چراغ های جلو LED و LED DRl و شاید حتی صندلی های تهویه شونده خواهد بود. از نظر استایل، نشانه های طراحی زیادی را از XUV700 بزرگتر و اسکورپیو جدید دریافت می کند. وقتی صحبت از ایمنی به میان میآید، میتوان انتظار یک رتبه عالی ایمنی در تصادف را داشت، همانطور که در مورد شاسیبلندهای عصر جدید ماهیندرا اتفاق افتاده است.
تا جایی که به پیشرانهها مربوط میشود، XUV500 آینده از نسخه اصلاحشده موتور دیزلی 1.5 لیتری XUV300 بهره میبرد که در آینده آماده است تا استانداردهای آلایندگی سختگیرانهتری BS6 فاز II در سال 2023 را برآورده کند. در کنار این، میتواند همچنین با موتور 1.5 لیتری توربو بنزینی mStallion ارائه می شود که می تواند 161 ، بخار قدرت تولید کند. انتظار می رود این خودرو با گیرب، دستی و اتوماتیک عرضه شود.
به احتمال زیاد، ماهیندرا از نسخه توسعه یافته معماری XUV300 استفاده خواهد کرد که به م،ای مهندسی مجدد پلتفرم زیربنای سانگ یانگ تیوولی است. پلت فرم اصلاح شده ممکن است ابعاد بزرگتر و فاصله بین دو محور طول، تری داشته باشد تا از سایز B-Segment در اندازه C-Segment قرار بگیرد. پراتاپ بوز، رئیس طراحی ماهیندرا، تیزری از این شاسی بلند جدید را به اشتراک گذاشته است.

ماهیندرا سال گذشته XUV700 را روانه بازار کرد که جانشین م،وی XUV500 است. اما ماهیندرا XUV جدید را در ،متی بالاتر از XUV500 قرار داد. از این رو این نام به 700 رسید. اکنون، آنها یک شکاف در ،یب SUV های خود دارند، جایی که آنها یک SUV را برای مق، با خودروهایی مانند Creta و Seltos از دست داده اند.