در همین حال، جای سرنشینان و شاسیبلندها احتمالاً با دریچه شهری e-208 EV و همچنین کراس اوور کوچک e-2008 پر میشود. پژو استرالیا همچنین به دنبال عرضه e-308 Down Under است که اخیراً معرفی شده است.
کیت گیلیس، مدیر عامل پژو سیتروئن استرالیا، علاقه ای به فاش ، مدل های موجود در سبد جه، در هر یک از این سه جایگاه ندارد، اگرچه خودروی تجاری یا e-Partner، e-Expert یا ون e-Boxer خواهد بود. .
اگرچه این ممکن است برای پژو کمی عجیب به نظر برسد که یک خودروی مفهومی جدید در ایالات متحده را معرفی کند، زیرا در حال حاضر هیچ خودرویی در آنجا نمی فروشد، اما می گوید CES “بزرگترین نمایشگاه تجاری جهان است که به فناوری ها و نوآوری های جدید اختصاص یافته است”.
برخلاف برخی برندهای دیگر، مانند ولوو و بنتلی، که قصد دارند تا سال 2030 فقط خودروهای الکتریکی (EV) را در سراسر جهان بفروشند، پژو با موتورهای احتراق داخلی به طور کامل ش،ت نمیخورد.
در داخل، نسل جدید i-Cockpit وجود خواهد داشت که ظاهرا “تجارب دیجیتال و فیزیکی جدید” را ایجاد می کند.
پژو i-Cockpit کنونی دارای دسته ابزار بلند شده و فرمان کوچک شده است تا خوشه را در محدوده دید راننده نگه دارد. مشخص نیست که آیا این موضوع ادامه خواهد داشت یا خیر.
کانسپت پژو اینسپشن برای اولین بار در نمایشگاه خودروی پاریس 2022 در ماه اکتبر معرفی شد و پیشنمایش طراحی و فناوریهای مدلهای آینده خود را ارائه خواهد کرد.
پژو هنوز جزئیاتی در مورد اینکه کانسپت Inception چگونه خواهد بود را فاش نکرده است، اما گفته می شود که زبان طراحی برند را متحول می کند و در عین حال حالت گربه ای و امضای نورپردازی سه پنجه را حفظ می کند.
از آنجایی که Partner و Rifter اساساً با فضای داخلی متفاوت یکی هستند، می تو،د ببینید که Rifter و e-Rifter چگونه یک مرحله منطقی بعدی هستند.
پژو حضور پررنگی در آفریقا و آمریکای لاتین دارد و هر دوی این مناطق با سرعت بسیار کمتری نسبت به اروپا، آمریکای شمالی و چین به سمت خودروهای برقی می روند.
پژو استرالیا قصد خود را برای ارائه حدا،ر سه مدل تمام الکتریکی در سال 2023 پنهان نکرده است که با یک وسیله نقلیه تجاری شروع می شود و سپس وارد بخش های سواری و شاسی بلند می شود. اگرچه تایید نشده است، اما هدف این است که هر سه تا پایان سال آینده وارد بازار شوند.
لیندا ،ون، مدیر عامل برند پژو، گفت اخبار خودرو در دسامبر 2021، “تا سال 2030 در اروپا همه مدل های ما الکتریکی خواهند شد”.
،ون خاطرنشان کرد: “من هنوز باید مطمئن شوم که پیشنهادات احتراق داخلی را برای مشتریان بین المللی خود حفظ می کنم.”
پژو همچنین یک نسخه مسافری از ون Expert به نام Traveller را تولید میکند که بهعلاوه یک نوع سفر الکترونیکی تمام الکتریکی را ارائه میکند.
مشخص نیست استرالیا چگونه در انتقال خودروهای الکتریکی پژو قرار می گیرد. تمامی خودروهای فروخته شده توسط برند Down Under در حال حاضر از کارخانه های اروپایی تهیه می شوند.
همانطور که قبلا گزارش شده بود، پژو اعلام کرده است که قصد دارد تا سال 2030 در اروپا به صورت تمام برقی عرضه شود.
پژو میگوید تمام الکتریکی آینده آن را نشان خواهد داد مفهوم آغازین در نمایشگاه 2023 Consumer Electronics S،w (CES) در 5 ژانویه در ، وگاس.
بیشتر: پژو تا سال 2030 فقط خودروهای برقی در اروپا می فروشد
بیشتر: پژو e-208، e-2008 ممکن است در سال 2023 به استرالیا برسد
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/peugeot-inception-ev-concept-set-for-ces-2023-reveal
تایید شده است که این کانسپت بر اساس معماری الکتریکی «BEV-by-design» ساخته شده است، که انتظار میرود نسخهای از یکی از پلتفرمهای STLA Stellantis باشد.