از نظر حجم، این موتور در براکت 450 سی سی قرار می گیرد. گمانه زنی ها حاکی از قدرت 35 ، بخار و 40 نیوتن متر است. گیرب، 6 سرعته نیز احتمالاً روی کارتها وجود دارد و هیمالیا 450 را به اولین عرضه تک سیلندر از RE تبدیل میکند.
این اگزوز به طور قابل توجهی سفت تر از هیمالیا و اسکرام 411 ،وجی است. از آنجایی که انتهای قوطی اگزوز آنقدر بالا نیست، ظرفیت آبگیری کاهش می یابد. همچنین نشانگرهای دور عقب مانند مدل براق نیستند و قطعاً به شکل یک برگ نیستند. در مورد نشانگرهای پیچ عقب، آنها حتی به ،وان چراغ ترمز نیز دو برابر می شوند. ما ترتیب مشابهی را در موتورسیکلت های پریمیوم BMW و Harley-Davidson دیده ایم.
جزئیات موتور نیز به خوبی ثبت شده است. این اولین رویال انفیلد است که دارای سیستم خنک کننده مایع است. رندر مدل سه بعدی هیمالیا 450 دارای ژاکت حرارتی مشابهی است که در ع، های جاسوسی دیده می شود. رویال انفیلد باید باله های خنک کننده هوا را روی این موتور ارائه می کرد، حتی اگر یک موتور خنک کننده مایع برای زیبایی شناسی باشد. موتورسیکلت های یزدی و جاوا این را درست می دانند.
به غیر از آن، این رندر سه بعدی بیشتر کارها را درست می کند. جزئیاتی مانند چنگال جلو USD با محافظهای اسپلش، چرخهای لبه دار جلو و عقب، چرخ جلوی بزرگتر 21 اینچی و چرخ عقب 17 اینچی، پایههای زین، نگهدارندههای قوطی جری، قفسه بالایی عقب با نردههای محکم، محافظ اجباری ساری، LED گرد چراغهای جلو و چراغهای LED براق، جلوپنجره بلند، دسته ابزار گرد و موارد دیگر.
موتور جدید بسیار خوب خواهد بود
از آنجایی که پایان تولید نهایی هنوز ناشناخته است، TrippleLines سطوح را مشکی مات کرده است. مشکی مات چیزی است که ا،ر تولیدکنندگان قبل از نهایی ، سطوح و طرحهای رنگی آن را انتخاب میکنند. آنها بیشتر طراحی را درست انجام داده اند، به جز طراحی اگزوز آن. در مدل سه بعدی، اگزوز هیمالیا 450 تا حدودی جعبهدارتر از واقعیت است.
رویال انفیلد در حال حاضر روی پلت فرم جدید 450 سی سی کار می کند. هیمالیا اولین موتورسیکلت از میان بسیاری از موتورسیکلت های مبتنی بر این پلت فرم جدید خواهد بود. تست به شدت ادامه دارد. قاطرهای آزمایشی با مشخصات تولید نیز ظاهر شده اند. انتظار می رود در سپتامبر 2023 عرضه شود.
در قاطرهای آزمایشی قبلی، چرخ جلو کوچکتر از 21 اینچ به نظر می رسید. این می تواند نسخه کم ارتفاع صندلی هیمالیا باشد مانند KTM که با 390 Adventure خود ارائه می دهد. زم، که RE Himalayan 450 عرضه شود، در درجه اول با Hero Xpulse 440 آینده از نظر قابلیت آفرود خام و رقبای دیگری مانند KTM 390 Adventure، BMW G 310 GS و Yezdi Adventure رقابت خواهد کرد.