رئیس جدید فول، واگن این برند قبلاً حکم مرگ را برای تابلو فرمان جنجالی خود امضا کرده است و اکنون او در حال رسیدگی به برخی نارضایتی های فنی دیگر است.
توماس شافر، که در ماه جولای مدیرعامل این برند شد، میگوید که در حال کار برای حل مشکلات سیستمهای سرگرمی و اطلاعات فول، واگن است.
او گفت: “در این عجله برای ایجاد این وسایل نقلیه برای دور زدن سریع و غیره، تیم ایده های متفاوتی را ارائه کرد.” ماشین.
“ما می د،م که چه کاری باید انجام دهیم. ما از مشتریان بازخورد داریم، از کلینیک ها و رو،مه نگاران بازخورد داریم… آنها می گویند، «می د،د که این خوب نیست. شما باید این را بهبود بخشید.»
لغزنده لمسی برای کنترل های آب و هوا در مدل هایی مانند فول، واگن گلف و ID.4 که به طرز شگفت انگیزی فاقد روشنایی است، به سرعت تعمیر می شود.
یکی از انتقادات این بود که عملکردهای لغزنده روشن نشده بودند، بنابراین نمیدانستید که آنها در شب وجود دارند. اکنون رفع شده است و سال آینده می آید. همه آنها روشن خواهند شد.» آقای شفر گفت
او اذعان کرد که اشتباهاتی در سیستمهای اطلاعات سرگرمی این شرکت صورت گرفته است، بهطوریکه آ،ین نسل سیستم MIB3 به دلیل تاخیر، اشکالات و مشکلات قابلیت استفاده مورد انتقاد قرار گرفته است.
بهروزرس،های نرمافزاری در اوایل سال جاری عرضه میشوند و ارتقاء سختافزاری آن در 18 ماه آینده نصب میشود.
“نرم افزار جدید 3.0 اکنون در راه است… تغییرات سخت افزاری از اوایل سال 2024 انجام خواهد شد. [Revised] آقای شافر گفت: فرمانها از سال آینده تولید میشوند، تیگوان جدید شروع کار خواهد بود.
او قول داد که سیستمهای جدید سریعتر باشند، ویژگیهای بیشتری داشته باشند و بهروزرس،های بیشتر هوای بیشتری در دسترس باشند.
آقای Schäfer فاش کرد که مشکلات مربوط به سرگرمی اطلاعاتی برند آنقدر بد بود که هیئت مدیره هر ماه برای نظارت بر پیشرفت جلسه تشکیل داده است.
” [technical] تیم ماکتها را جمع میکند و ما مینشینیم و آنها را امتحان میکنیم. میتو،م بگوییم: «این واقعاً کار نمیکند. ل،تی کی این کارو کرد بعد!’ اگر این کار را نکنید، می تو،د تصمیمات اشتباه بگیرید.
این شرکت در حال انجام کلینیکهای منظم با افراد تصادفی غیروابسته به فول، واگن است تا مشخص کند افراد چگونه عملکردهای خود را پیدا میکنند.
اول از همه آنها باید رهنمودهای روشن و منطق روشن پشت آن داشته باشند. و پس از آن که تیم آن را در این مرزها قرار داد، می تو،د روند را تسریع کنید و همیشه سعی نکنید چرخ را دوباره اختراع کنید و کلید چراغ خطر را در وسط، سپس در بالا و سپس در جای دیگری قرار دهید… در واقع بسیار ساده است.” او گفت.
«اگر به دقت گوش کنید، متوجه می شوید که چه کاری را باید انجام دهید و چه کاری را نباید انجام دهید.
ما می گوییم 10 عملکرد برتر که مشتریان همیشه به آن نیاز دارند چیست؟ آنها را در دکمه های سخت در سطح اول قرار می دهیم. سپس در 20 تابع بعدی، آنها را کجا قرار دهیم؟ ما مقداری منطق در آن قرار دادیم. و سپس آن را به همان شکل خونین نگه دارید. عوضش نکن!»
او اعتراف کرد که این برند در چند سال گذشته با جابجایی تابلو برق ضروری و ناسازگاری در بین مدلها، سردرگمی در خودروهای خود ایجاد کرده است.
فول، واگن تنها برندی نیست که از تابلوهای لمسی خازنی دور شده است.
جنرال موتورز و فورد در اوایل/اواسط دهه 2010 از تابلوهای سوئیچ خازنی لمسی استقبال ،د اما پس از دریافت انتقاد از مالکان شروع به حذف تدریجی آن ،د.
برند لو، فورد لینکلن در سال 2011 شروع به معرفی کنترل های لمسی خازنی برای عملکردهایی مانند کنترل آب و هوا کرد، اما در سال 2013 اعلام کرد که به دکمه های این عملکردها باز می گردد.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/volkswagen-ceo-says-fixes-coming-for-infotainment-touch-control-issues