آنقدرها هم که به نظر می رسد پیش پا افتاده نیست. این قانون، سیستم های دوربین، تراشه ها، مصرف انرژی و سرعت مح،ه است. ماشین بزرگترین دستگاه جمع آوری اطلاعات خواهد بود. واقعاً پیچیده است.»
رونمایی اولیه از فناوری خودمختار ناشی از این همکاری ها برای سال 2023 برنامه ریزی شده است.
همچنین اخیراً گزارش شده است که فول، واگن قصد دارد همکاری خود را با Mobileye اینتل، شرکتی که قبلاً با Cariad رابطه کاری دارد، گسترش دهد تا فرآیند رانندگی خودران خود را به کار گیرد.
فول، واگن میگوید که با تعطیلی هوش مصنوعی Argo متوقف نشده است و قصد دارد به تلاشهای خود در فضای رانندگی خودمختار ادامه دهد و گفت: «با از بین رفتن آن شرکت، مهندسان با استعدادی را از هوش مصنوعی آرگو استخدام خواهد کرد».
فشار به سمت رانندگی خودمختار توسط بخش تجاری گروه فول، واگن برای ناوگان هایی مانند تا،ی های اشتراکی و وسایل نقلیه تحویل هدایت می شود و در نهایت به وسایل نقلیه شخصی کاهش می یابد.
فول، واگن بر این باور است که با وجود کمبود تراشه های جه،، قو،ن منطقه ای و کاهش رشد اقتصادی که همگی باعث تاخیر در توسعه می شوند، در مسیری قرار دارد که تا پایان دهه رانندگی خودران را به جریان اصلی تبدیل کند.
فول، واگن گفت: “گروه در حال تثبیت شراکت های توسعه خود است.” و اطمینان داد که “هدف خود این است که قدرتمندترین عملکردهای (AD) را در اولین زمان ممکن به مشتریان ارائه دهد و تا حد امکان مقرون به صرفه توسعه را راه اندازی کند.
و همیشه نیاز به اثبات این است که سیستم بهتر از یک انسان رانندگی می کند. قانون گذاری برای آن بسیار زیاد است. از کشوری به کشور دیگر کاملاً متفاوت است.»
ID.Buzz AD اولین آزمایش عمومی خود را در آوریل سال جاری انجام داد و فول، واگن قصد دارد این خودرو را با فناوری رانندگی خودکار سطح 4 SAE برای استفاده در اروپا و ایالات متحده تج، کند.