مدیرعامل فولکس واگن می گوید رانندگی خودکار تا سال 2030 جریان اصلی خواهد بود

آنقدرها هم که به نظر می رسد پیش پا افتاده نیست. این قانون، سیستم های دوربین، تراشه ها، مصرف انرژی و سرعت مح،ه است. ماشین بزرگترین دستگاه جمع آوری اطلاعات خواهد بود. واقعاً پیچیده است.»

رونمایی اولیه از فناوری خودمختار ناشی از این همکاری ها برای سال 2023 برنامه ریزی شده است.

همچنین اخیراً گزارش شده است که فول، واگن قصد دارد همکاری خود را با Mobileye اینتل، شرکتی که قبلاً با Cariad رابطه کاری دارد، گسترش دهد تا فرآیند رانندگی خودران خود را به کار گیرد.

فول، واگن می‌گوید که با تعطیلی هوش مصنوعی Argo متوقف نشده است و قصد دارد به تلاش‌های خود در فضای رانندگی خودمختار ادامه دهد و گفت: «با از بین رفتن آن شرکت، مهندسان با استعدادی را از هوش مصنوعی آرگو استخدام خواهد کرد».

فشار به سمت رانندگی خودمختار توسط بخش تجاری گروه فول، واگن برای ناوگان هایی مانند تا،ی های اشتراکی و وسایل نقلیه تحویل هدایت می شود و در نهایت به وسایل نقلیه شخصی کاهش می یابد.

فول، واگن بر این باور است که با وجود کمبود تراشه های جه،، قو،ن منطقه ای و کاهش رشد اقتصادی که همگی باعث تاخیر در توسعه می شوند، در مسیری قرار دارد که تا پایان دهه رانندگی خودران را به جریان اصلی تبدیل کند.

فول، واگن گفت: “گروه در حال تثبیت شراکت های توسعه خود است.” و اطمینان داد که “هدف خود این است که قدرتمندترین عملکردهای (AD) را در اولین زمان ممکن به مشتریان ارائه دهد و تا حد امکان مقرون به صرفه توسعه را راه اندازی کند.

و همیشه نیاز به اثبات این است که سیستم بهتر از یک انسان رانندگی می کند. قانون گذاری برای آن بسیار زیاد است. از کشوری به کشور دیگر کاملاً متفاوت است.»

ID.Buzz AD اولین آزمایش عمومی خود را در آوریل سال جاری انجام داد و فول، واگن قصد دارد این خودرو را با فناوری رانندگی خودکار سطح 4 SAE برای استفاده در اروپا و ایالات متحده تج، کند.




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/volkswagen-ceo-says-autonomous-driving-will-be-mainstream-by-2030

این تعهد مستمر به توسعه رانندگی خودران علیرغم اینکه استارت‌آپ خودران Argo AI در حال تعطیل شدن است، حتی پس از سرمایه‌گذاری 2.6 میلیارد دلاری (4 میلیارد دلار استرالیا) فول،‌واگن، رخ می‌دهد.

فول، واگن به اولویت توسعه با بخش نرم افزاری Cariad و Horizon Robotics در چین ادامه می دهد، در حالی که بوش شریک منتخب آن برای سایر نقاط جهان است.

  • مدیرعامل فول، واگن می گوید رانندگی خودکار تا سال 2030 جریان اصلی خواهد بود
  • مدیرعامل فول، واگن می گوید رانندگی خودکار تا سال 2030 جریان اصلی خواهد بود

این فناوری در دسترس است و ما به طور مستقل در هامبورگ و مونیخ رانندگی می کنیم. هزینه ماشین هنوز هم گران است زیرا مقدار کمی از آن ساخته می شود.»

شفر اذعان می کند که هنوز موانعی برای عرضه این فناوری به بازار وجود دارد.

  • مدیرعامل فول، واگن می گوید رانندگی خودکار تا سال 2030 جریان اصلی خواهد بود

من نمی گویم برنده همه چیز را می گیرد، اما این یک بازی است که شما باید زودتر در آن حضور داشته باشید. شما نمی تو،د صبر کنید و سپس سریع به جلو بروید، به همین دلیل است که ما کاملاً روی آن تمرکز می کنیم.

“شما باید روی آن تمرکز کنید [autonomous driving] و به همین دلیل است که ما به شدت در بخش CV فشار می آوریم زیرا زم، که این اتفاق بیفتد، است،ها و فرصت های سود را باز می کند.” اتوموبیل.

  • مدیرعامل فول، واگن می گوید رانندگی خودکار تا سال 2030 جریان اصلی خواهد بود

شفر گفت که نمی‌خواهد تعهد به آوردن رانندگی خودکار کامل به وسایل نقلیه مسافربری را به حداقل برساند اتوموبیل.

فول، واگن با ID.Buzz که قرار است در سال 2025 در هامبورگ در دسترس مشتریان قرار گیرد، تلاش های رانندگی خودران خود را رهبری می کند.

مدیر عامل برند فول، واگن، توماس شفر، با او صحبت کرد اتوموبیل در مورد جاه طلبی های گروه برای پیشی گرفتن از رقبا در مسابقه برای عادی سازی رانندگی خودران.