
بروزرسانی: 04 اردیبهشت 1404
مدیرعامل BMW: کلاس جدید خودروهای برقی محدوده، معیار قیمت خواهند بود
در اظهارات گزارش شده توسط اخبار خودروالیور زیپس، مدیرعامل بی ام و ادعا می کند که پلتفرم جدید که قرار است در سال 2025 عرضه شود، از نظر برد، سرعت شارژ و قیمت یک معیار خواهد بود. قیمت گذاری را فراموش نکنید.»
بی ام و می گوید معماری اختصاصی خودروهای الکتریکی آینده آن یک "معیار" برای صنعت خواهد بود.
ب ام و همچنین می گوید تولید بسته باتری تا 50 درصد کمتر از سلول های باتری منشوری نسل پنجم فعلی خود هزینه خواهد داشت.
اولین خودروی Neue Kl،e یک خودرو در اندازه سری 3 خواهد بود که در سال 2025 عرضه خواهد شد. این خودرو در کارخانه جدید BMW در مجارستان تولید خواهد شد.
معماری Neue Kl،e از پیشرانه های بنزینی یا دیزلی پشتیب، نمی کند، اما برای پشتیب، از پیشرانه پیل سوختی هیدروژنی طراحی شده است، اگرچه چنین گزینه ای در زمان عرضه در دسترس نخواهد بود.
Zipse تأیید کرد که مدل آینده مبتنی بر Neue Kl،e دارای ویژگی های پیش نمایش شده در مفهومی I Vision Dee امسال است، از جمله نمایشگر هدآپ توسعه یافته.
BMW همچنین هدف خود را برای دستیابی به بی طرفی کامل کربن در کل زنجیره تامین حدا،ر تا سال 2050 تعیین کرده است.
BMW هنوز هیچ اطلاعات دیگری در مورد اولین خودروهای مبتنی بر Neue Kl،e ارائه نکرده است، اما می گوید اطلاعات بیشتری در طول سال 2023 فاش خواهد شد.
کانسپت i Vision Dee دارای نمایشگر تمام عرض، دکمه های کمتر و استفاده بیشتر از دستورات صوتی است.
کانسپت I Vision Dee که در نمایشگاه CES امسال فاش شد به ما این ایده را می دهد که از مدل بعدی سری 3 در پلتفرم Neue Kl،e چه انتظاری داشته باشیم.
این بسته ها توسط غول های باتری چینی CATL و EVE Energy عرضه خواهند شد.
در حالی که بیشتر سازندگان برای قرار دادن کنترل های آب و هوا و تنظیمات خودرو به صفحه نمایش های اطلاعات سرگرمی روی می آورند، آقای زیپس گفت که فکر می کند صفحه نمایش های بزرگ در اتومبیل ها «مسابقه گذشته» هستند.
این شرکت ادعا می کند که فناوری سلول های استوانه ای می تواند تراکم انرژی را تا بیش از 20 درصد، سرعت شارژ را تا 30 درصد و برد را تا 30 درصد در مقایسه با فناوری باتری فعلی BMW بهبود بخشد.
BMW قبلاً تأیید کرده بود که خودروهای Neue Kl،e از سلول های باتری استوانه ای جدید استفاده می کنند که نیاز به لایه ماژول را برطرف می کند.
انتظار می رود که پس از آن یک شاسی بلند الکتریکی در اندازه X3 عرضه شود.
ظاهری مرتب و سه جعبه ای دارد، در حالی که داخل آن یک فضای داخلی جدا شده با طراحی برای کاهش حواس پرتی راننده وجود دارد.
آقای زیپسه گفت: «هیدروژن آماده خواهد بود، اما در حال حاضر تصمیمی برای قرار دادن آن در Neue Kl،e وجود ندارد. خودرو اخبار.
BMW قبلاً گفته بود که خودروهای Neue Kl،e از فناوری رانندگی خودکار سطح 2+ و سطح 3 پشتیب، خواهند کرد.
این برند تایید نکرده است که خودروهای Neue Kl،e از چه باتری شیمیایی استفاده خواهند کرد. خودروهای الکتریکی BMW در حال حاضر از باتری های لیتیوم یونی استفاده می کنند، اما تسلا، در میان سایر برندها، باتری های لیتیوم فسفات آهن را معرفی کرده است که تولید ارزان تر و ایمن تر هستند، اما معمولاً انرژی کمتری دارند.
این برند قصد دارد تا سال 2025 در مجموع دو میلیون خودروی تمام الکتریکی تولید کند که تا سال 2030 نیمی از فروش جه، خودروهای برقی را به خود اختصاص دهد.
بیشتر: چگونه BMW از سال 2025 خودروهای برقی ارزان تر و دوربردتر را ارائه خواهد کرد
بیشتر: BMW سری 3 جدید؟ مفهوم i Vision Dee EV در نمایشگاه CES معرفی شد
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/bmw-ceo-neue-kl،e-evs-will-be-range-pricing-benchmark