Mindt در مورد مفهوم ID.2all می گوید: “من می خواهم این نوع موضع را در کل مجموعه داشته باشم.”
ماینت معتقد است که «نیازی به متقاعد ، مردم» در مورد خودروهای الکتریکی ندارید، و نیازی به «چیزهای مصنوعی» یا «بیش از حد مشتاق بودن» نیست. برای مدلهای آینده، ماینت قاطعانه معتقد است که فول،واگن «فقط آن را خوب میسازد، آن را من، میسازد و کار خواهد کرد».
تنها طرح بنتلی از Mindt که تا کنون به چشم می خورد، کوپه Mulliner Batur است که تنها 18 دستگاه از آن با قیمت اولیه 1.65 میلیون پوند (2.88 میلیون دلار) ساخته خواهد شد.
آندریاس ماینت، رئیس طراحی برای فول، واگن برند، میگوید نسل بعدی خودروهای الکتریکی (EVs) این برند سعی نمیکند شبیه خودروهای برقی به نظر برسد، بلکه فقط خودروهایی بدون موتور احتراق داخلی است.
مدلهای اخیر تأکید داخلی را به سمت رابطهای با فناوری پیشرفته تغییر دادهاند، که به دلیل پاسخهای کند و طراحی ضعیف، مانند اتکای بیش از حد به دکمههای خازنی و لغزندههای بدون نور، ناامید شدهاند.
توماس شافر، مدیر عامل برند فول، واگن، اذعان کرده است که فضای داخلی اخیر «قطعاً آسیب زیادی به جایگاه این برند در میان مشتریانش وارد کرده است».
اولین اشاره به مسیری که ماینت با سری بعدی خودروهای الکتریکی فول، واگن به دنبال آن است، کانسپت ID.2all بود که یک وسیله نقلیه در اندازه پولو را نشان می دهد که احتمالاً نشان ID.2 را دارد.
آندریاس ماینت در سال 1996 پس از فارغ التحصیلی از دانشکده طراحی دانشگاه Pforzheim در این خودروساز شروع به کار کرد و تمام عمر کاری خود را با این شرکت گذرانده است.
در سال 2021 او به ،وان طراح ارشد بنتلی ارتقا یافت، جایی که او وظیفه داشت زبان طراحی جدیدی را برای این مارک فوق لو، ایجاد کند، زیرا تا سال 2030 به یک تولید کننده فقط خودروهای برقی تبدیل می شود.
ماموریت فول، واگن، طبق گفته Mindt، ساخت “ماشین های خوب برای افراد خوب” است. این مانترا این است که “آنچه ما انجام دادیم، و [it’s] کاری که ما باید انجام دهیم.»
علاوه بر جذابتر ، نمای بیرونی خودروهای برقی فول، واگن آینده، ماینت میخواهد ظاهر و حس فضای داخلی این برند را بهبود بخشد.
تحت هدایت مدیر عامل سابق گروه فول، واگن، فردیناند پیچ، فول، واگن با پ،تیک های نرم لمسی، ف، بدلی با کیفیت بالا، دستگیره های با بسته شدن نرم و تریم های ضد سر و صدا، خود را به بازار معرفی کرد.
در مصاحبه با روند موتورمانت گفت: «روندی برای کاپوت های کوتاه و شیشه جلویی بلند وجود داشت. همه معتقد بودند که این طراحی باید برای خودروهای الکتریکی باشد، اما اینطور نیست.
ماینت ادعا می کند: «این سس مخفی است. ماشین بهتر از چیزی است که شما انتظار دارید و شما شروع به دوست داشتن آن می کنید. هدف ما این است که برند عشق باشیم.»
ماینت در فوریه 2023 مسئولیت طراحی برند فول، واگن را بر عهده گرفت. او جایگزین جوزف کابان، طراح ارشد از سال 2020 شد، که طرح های آینده او با توماس شافر، که در اواسط سال 2022 مدیر عامل برند فول، واگن شد، خوشایند نبود.
بیشتر: رئیس طراحی فول، واگن برای مرد بنتلی کنار گذاشته شد
بیشتر: مدیرعامل فول،واگن – کابینهای ما مالکان را «ناامید» ،د، «خسارات زیادی وارد ،د»
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/volkswagen-design-chief-to-make-evs-look-more-normal
اگرچه او سعی نکرد از استایل گرد و تا،ی رو به جلو ID.3، ID.4، ID.5 و ID.7 دفاع کند، اما مانت سعی کرد آن را با این ادعا که آنها برای جلب توجه به «قدیمی» طراحی شده بودند، توجیه کند. حتی اگر فول، واگن آشکارا در مورد این خودروها صحبت کرده بود که حدود 20 تا 25 درصد از فروش را تا اواسط دهه به خود اختصاص داده بودند.
آثار اولیه او شامل نمای بیرونی نسل اول تیگوان و نسل هفتم گلف است. او در سال 2014 رئیس بخش طراحی بیرونی آئودی شد.